במיוחד לאהובה לוי נציגת השמאל..

reuveni

New member
בלבול ביצים חסר תועלת

כדי להבין אותך צריך להקדיש מספר שעות שאין לי. להבא כתוב טיוטה ואחר כך תדפיס-ייטב לך וגם לנו. הפתרון הוא אך ורק צבאי וזה מה שיהיה
 

*השליח*

New member
ראיון עם שרת החינוך, לימור לבנת!

שרת החינוך לימור לבנת סבורה שסוגיית גירוש ערפאת ירדה לעת עתה מהפרק, לפחות עד שניתן יהיה לראות מהי התגובה הפלסטינית לדרישת בוש להחלפת ההנהגה ברשות. "לדעתי בלי גירוש כל הצמרת הנגועה במדיניותו לא יהיה טעם בגירוש של ערפאת". ראיון: דיאנה בחור על רקע נאומו האוהד של הנשיא בוש, שקרא להחלפת ההנהגה הפלסטינית, סבורה השרה לימור לבנת שסוגיית גירושו של ערפאת ירדה לעת עתה מהפרק. "צריך להמתין ולראות מה יהיו התגובות ברשות הפלסטינית לקריאת בוש להחלפת המנהיגות", היא אומרת ומוסיפה: "אני אישית לא מתנגדת לגירוש ערפאת לבדו, אך לדעתי בלי גירוש כל הצמרת הנגועה במדיניותו לא יהיה טעם בגירוש". בנושא גדר ההפרדה היא אומרת שלדעתה חייב הדרג המדיני להיזהר מניצול המצב הביטחוני לצורך קביעת גבול מדיני ואולם היא סבורה שגדר היא כורח המציאות, גם לגבי יישובים שלא מעוניינים בה. "צריך להתחיל מיד בגידור של היישובים שרוצים בכך". - מה דעתך על נאום בוש שקרא לראשונה להחלפת ערפאת? "מדובר בנאום חשוב מאוד ששם אחת ולתמיד חיץ ברור בין הטובים לרעים, בין התוקפן לקורבן. הנאום הזה בניגוד לנאומי נשאי ארה"ב הקודמים, ולעמדות מנהיגים אירופאים, שבר את הסימטריה השיקרית והמזוייפת בנינו לבין הפלסטינים, כאילו אפשר להקביל בין התנהגות הצדדים. בוש חיבר את הפלסטינים למדינות ציר הרשע כמו אירן ועיראק, מדינות שזורעות הרס וטרור. את ישראל הוא העמיד בציר המדינות שמובל ע"י ארה"ב מדינות שתומכות בערכי החופש והדמוקרטיה. הנאום הזה שבר את הסימטריה שמנסים להציג בעולם כאילו גם הישראלים הורגים וגם הפלסטינים הורגים. ישראל לא רוצחת אנשים ברחובות הרשות הפלסטינית ואז מצפה להיות חלק מאומות העולם". - מה לגבי החלק בנאומו של בוש התומך בהקמת מדינה פלסטינית? "הדיון הזה בכלל לא עומד על הפרק כרגע. זה שבוש חושב שצריך מדינה פלסטינית לא מחייב אותי לקבל את כל חלקי נאומו". - האם הנאום לא מוריד למעשה את גירוש ערפאת מעל סדר היום הישראלי? "אכן כן. אין טעם לדון כרגע בגירושו ערפאת משום שצריך להמתין ולראות מה יהיו התגובות ברשות הפלסטינית לקריאת בוש להחלפת המנהיגות. צריך גם לראות כמה לחץ האמריקנים מתכוונים להפעיל בנושא הזה של החלפת ערפאת. אני אישית לא מתנגדת לגירוש ערפאת לבדו אך לדעתי בלי גירוש כל הצמרת הנגועה במדיניותו לא יהיה טעם בגירוש של ערפאת". - מהי עמדתך בעניין הקמת גדר ההפרדה? לבנת: "אני תומכת במה שנועד להגן על האזרחים אבל אני מתנגדת לניצול מצב ביטחוני כדי לקבוע גבול מדיני. בעקבות הקמת הגדר יש צורך להביא תכנית חדשה להבטחת היישובים ביש"ע שנמצאים מחוץ לגדר. דרשתי זאת משר הביטחון והוא אמר שמערכת הביטחון מגבשת כעת תכנית כזאת. אני תומכת בגידור כל היישובים שיישארו מחוץ לגדר". - מה עם היישובים שמתנגדים לגידור מסיבות אידיאולוגיות? "מי שלא רוצים גידור הם מיעוט. לדעתי צריך להתחיל מיד בגידור של היישובים שרוצים בכך. אני בעד לגדר גם את מי שאינם רוצים בכך. להערכתי אפשר לשכנע אותם. בכל מקרה מי שיכריע בנושא הזה הם הרבנים ולדעתי הם יכריעו בעד גדר בגלל פיקוח נפש. גם אני הלכתי בלי מאבטחים כמדיניות תקופה ארוכה ואפילו חתמתי על מסמך ויתור אבטחה של השב"כ, אך לאחר רצח גנדי שיניתי את דעתי. אולי המתיישבים שמתנגדים להקמת גדר יסכימו לחתום על ויתור כזה".
 

poza

New member
ואת החיילים ששומרים על המתנחלים

שכחו לשאול האם הם רוצים גידור. הם מגנים בגופם ובנפשם על אותם אלו המתנגדים לגידור. אנחנו, לצערי במדינה בה הדמוקרטיה עולה על כל דימיון וכדי להגן על האזרחים והחיילים, צריך לקבל קודם כל אישור. עד מתי נקבור את ראשנו בחול? מזל שיש את פיקוח הנפש. .
 

*השליח*

New member
מיכאל איתן מגן הדמוקרטיה.

אחמד טיבי הציג צילום מעיתון פלסטיני של איש פלסטיני מבוגר: כשהוא חצי עירום .זה באמת עצוב שהגענו לזוועות מסוג זה .אבל מר טיבי היקר איפה כל הזקנים והזקנות והילדים היהודים .שאחיך הפלסטינים פרקו עד שלא ניתן לזהותם . תיתעלה פעם מעל לתבורך .אני לא מבקש מעל שיכמך .פשוט תתחיל להיות אדם אנושי תאמין לי שכואב לראות ערבי שיכול להיות אבא שלי. עם ידיים למעלה אבל איפה היהודים שיכלו להיות הוריך מר טיבי קצת הגינות .בבית משוגעים הזה .לא תזיק לך מילה טובה ..איך אמרתה הבן של הזקן הזה זה המיתאבד הבא . אבל ניסיתה לחשוב שכל הבנים והדודים של הנרצחים והנפגעים .עושים מילואים והם אלה שיפשיטו ויהרגו פלסטינים בפעילות בזמן המילואים הבאים אז במקום שתרגיע אתה ממריץ את מעגל הדמים .פשוט לך ותעשה מה שאתה יודע קצת יותר טוב לעשות .אני מאוד מקווה ששם אתה אדם יותר אנושי . אחמד טיבי הופיע זה עתה בערוץ סקאי ניוז נגד מדינת ישראל: ח"כ אחמד טיבי בראיון אשר הוענק לו ע"י ידי מראייני הערןץ הבריטי סקאי ניוז ! הייתם צריכים לשמוע את דבריו בגנות מדינת ישראל ,ממשלה וצהל איש זה צריך להיות להיזרק לו ועוד היום מכנסת ישראל ! אין כל זכות לאיש ציבור אשר נשבע אמונים למדינת ישראל ,חוקיה ודיגלה, כחבר כנסת מן המניין, לעמוד כנגד מדינת ישראל ולא כנציג מדינת ישראל ,אלא כנציגו של העם הפלשתינאי אל מול כל מצלמות הטלויזיה ! אדם זה הוא פושע ,אשר ממשיך וקורא להסתה כנגד מדינת ישראל ומעודד את כל אותם אלו החפצים לפגוע במדינה ובאזרחיה חובה להוציא מידיו את זכותו כח"כ בכנסת ישראל ולהעמידו לדין ולהושיבו מאחורי סורג ובריח יש להכריז צעל מצב בטחוני ולעצר את צעדיהם של כל אותם גורמים מסיתים בתוככי מדינת ישראל כולל את כל חברי הכנסת הבזים למדינה יש להוציא מן החוק את כל אותם אגודות וארגונים ערביים כמו לדוגמא הועדה העליונה של ערביי ישראל ! התנועה האיסלאמית ! בני הכפר מטיפים במסגדים ועוד מנהיגים נוספים ! לא יכול להיות מצב שנחזיק בתוכנו אזרחים שהם גם משרתים את אויבנו זהו האבסורד הגדול שקיים בעולמנו זה אנשים אלו יש להגלותם אל מחוץ לגבולות ארצנו ,כי אלו אותם האנשים אשר בזכותם ובזכות עידודם ממשיכים אנו לשלם במחיר דמים מידי יום ביומו הם לא שונים כלל וכלל לא מכל רוצח או מתאבד איסלאמי קנאי ! זוהי חובתנו המוסרית לכל אותם יקירנו אשר שילמו בחייהם ! יהי זכרם ברוך! הדוגמאות רבות הן!
 

poza

New member
אחמד טיבי היה היועץ של ערפאת ונשאר

כזה. הוא רק החליף כותרת. חבר כנסת בישראל, הממומן על ידנו, מכספי ומכספך. המדינה הזו, המתיימרת להיות סופר דמוקרטית, והיא אכן כך במובנים רבים, לא תמיד כשצריכים, הכשירה את המצב ואיפשרה לאחמד טיבי, מוחמד ברכה וחבריו, להיכנס לכנסת, ללב ליבנו, לועדות השונות, לקחת את הכסף המיועד לנו ומיועד לתמיכה במשפחות החללים הישראלים. המדינה הזו נתנה הכשר לשרץ. אז על מה אנחנו בוכים כעת. על הכביסה המלוכלכת שאנחנו לכלכנו. וקשה לנו לשטוף את הלכלוך. הוא דבק בנו ולא רוצה לרדת. את כהנא הצליחו להוציא מחוץ לחוק (והרבה בצדק) ואילו את חברי הכנסת המדברים בגנות המדינה, מסבים לנו נזק עצום, פוליטי, מדיני וביטחוני, אנחנו בוחרים להשאיר. אתם בטוחים שלא קוראים למדינה בה אנו מתגוררים - חלם. וכמו בדמוקרטיה, אנחנו הצדיקים פועלים על פי הספר וכך גם אנו ניראים. זה מתחיל בחברי כנסת וממשיך במתן קצבת ילדים ושארים למשפחות הרוצחים, עד למחלוקת הבלתי פוסקת, האם לגרש משפחות של מתאבדים. למה, אם אפשר לתת להם כסף, בית, ביטחון. אז למה לא. הם התרגלו ואנחנו התרגלנו. היה מי שאמר בעבר שהחיים במדינת ישראל קשים. הוא לא ידע עד כמה הוא צודק.
 
למעלה