פילוביץ - אופיר פינס מאחוריך -היזהר

  • פותח הנושא poza
  • פורסם בתאריך

poza

New member
פילוביץ - אופיר פינס מאחוריך -היזהר

בתוכנית הבוקר בקפה טלעד אמר חבר הכנסת אופיר פינס , המזכ"ל הבא- "זה מבחן התוצאה". מעתיק הבן אדם . פילוביץ - היזהר!
 

pilovich shahaf

New member
אופיר פינס..."רוץ ביילין רוץ "../images/Emo163.gif

סוף מעשה במחשבה תחילה...ו pilovich shahaf / אקטואליה ו√ אופיר פינס התחיל לסלול את הדרך להמשחת יוסי ביילין כראש ממשלה... יוסי ביילין הוא לא האיש, הוא בסך הכל "עלה תאנה של שילטון האוליגרכיה," שמרגיש שהשילטון עומד לברוח לו מהידיים, ואוי ואבוי לו אם זה יתרחש, כי אז כל ה- יצוף על פני נמים והאדמה, וכמו שאומרים חבל"ז... בוא נעבור את ההפגנה בשבוע הבא, ניפגש שם ואח"כ בעזרת ה´.... הכל יסתדר, הציבור יראה וידע עם מי יש לו עסק, ותודה מראש "לעזמי בשארה" מבחן התוצאה. פ"ש. שלח/י מסר למחבר/ת שליחת הודעה באי מייל הדפסת הודעה סגירה 17:59 04/03/02 מבחן התוצאה. פ"ש.
 

poza

New member
ביילין בחיים לא יקח.

יש לו יותר מידי שונאים בקרב העם הזה. ויותר מכולם, הוא זה שנחשב כאדריכל אוסלו, למרות שהיו לו עוד שותפים. תמיד יזכרו לו את זה ושונאיו רבים מאשר אוהדיו. ואם קראתם את סוף השבוע של מעריב, תבינו כי המועמד של העבודה הוא דווקא זה, שהזקנה בת ה- 102 שהתארחה אצל יאצפן, אמרה עליו שהוא חתיך, נו פואד, בן אליעזר, הרואה עצמו כראש הממשלה הבא של מדינת ישראל. וכולי תקווה שהוא לא יקח, יש כאלו שזוכרים אותו אחרת, כשר שיכון ובצורות אחרות. אני זוכרת אותו כאחד הכי פחות מוצלח. בולדוזר הוא לא, למרות שהוא מנסה להציג את עצמו ככזה. דווקא לאופיר פינס אני נותנת יותר קרדיט. לכל אחד יש מינוסים, כנראה שלתמוך שביילין,זה אחד מהם.
 

pilovich shahaf

New member
המפגש בהאנגר 11 עם יוסי ביילין..../images/Emo31.gif

בטח שמת לב לפירסומים בשליש עמוד בדרך כלל בתקשורת הכתובה, של המודעה המצ"ב בקובץ הנילווה...
האנגר....נמל תל אביב...המנהיגות מתחילה משם....האוס, ראגיי...
חרקירי- אהוד ברק במבחן התוצאה. מבחן התוצאה. פ"ש.
 

poza

New member
עזוב - חבל להם על הכסף

חוץ מזה שלגליה אלבין, זו שמממנת את המודעות, משעמם ובא לה לבזבז כסף, לאף אחד אחר לא איכפת מביילין. ביילין ימשיך לרוץ עד שיגיע הביתה. ולא לבית שקרוי ממשלה. בסופו של דבר העם קובע וחברי המרכז, ולא העשירים שמממנים אותו.
 

insight

New member
השמאל מחפש את אריאל !!

פ"ש רשום לעצמך את היום הזה, שוב התקשורת מאוזנת מתמיד, התחילה לחפש את אריאל שרון במלחמת לבנון.. טלי ליפקין שחק, יוצאת בסדרה חדשה בערוץ 8 בו היא מראיינת את כל אנשי הצבא והפוליטיקה אשר היו קשורים למלחמת לבנון, פתאום שוב מזכירים לנו נשכחות מעניין למה .. האם בגלל ש75% מהעם סומך ידו על מר שרון והשמאל מנסה להילחם בו כאשר התחמושת היחידה אשר נמצאת היא בשטח היא מלחמת לבנון ... מאידך שים לב לידיעה הבאה .... ביילין, בורג ואמנון ליפקין שחק, מנהלים מגעים סודיים עם אנשי רוח מן הרשות הפלסטינית בבריטניה ... נשאלת השאלה הגדולה האם יש קשר בין שני המקרים .. טלי מצד אחד מחזיקה את התקשורת ואילו אמנון מנהל מגעים ... הכוונה ברורה ... שלך INSIGHT "הדרך היחידה לנצח במלחמה היא להימנע ממנה או למנוע אותה " ג´רוג´ מראשל נ.ב אתה חייב לי תשובה מלפני כמעט חודש... מאיזה פקולטה יצאו אדריכלי אוסלו ומה הקשר להיסטוריון יהודי המרצה בארץ והמכנה עצמו היסטוריון של חדש ...
 

pilovich shahaf

New member
שימי לב, רק כתבתי על הקבוצה באירלנד

ועל הקבוצה במרוקו...:- לכבוד האינטרנציונל במרוקו, מספר חכי"ם נסעו לכנס במרוקו : אפי אושעיה, יוסי שריד כבל ושאר חברי חסמבה, לכבוד הסוציאלסטיות הנכשלת שהביאה את כל המדינות שתמכו בו לפי פחת... צריך להבהיר גם את זה, מפלגת העבודה היא מפלגה סוציאלסטית עלובה, הם שמאלנים מכל הכיוונים הליכוד צריך להביע תמיכה בכלכלת שוק ימנית ככל האפשר... מבחן התוצאה. פ"ש. "בקשר לקבוצה שנסעה לאירלנד....כנסי לקישור המצ"ב...:- תאריך ההודעה: 31/05/02 שעת ההודעה: 22:40 מאת: pilovich shahaf נושא: במקביל קבוצה נפרדת של אדריכלי: אוסלו כמו ביילין, בורג, גרוסמן, השתתפו בכנס באירלנד ביחד עם נציגי הרש"פ תחת הכותרת ממשלת השלום של ישראל... מבחן התוצאה. פ"ש. מצורף קובץ jpg דבר נוסף, וכאן אנו חוזרים שוב לחידה שכתבת בפורום לפני זמן מה על, חבורת החסמבה של שנות ה-2000, להבדיל מחבורת החסמבה של קום המדינה...!!
 
למעלה