טקס ההשבעה של שמעון פרס.

עודג

New member
טקס ההשבעה של שמעון פרס.

גם שמעון הוא דוגמא אות ומופת איך קמים ממצב של הפסד תבוסה מוחצת ועל הפנים למצב שבו מתקדמים כמה וכמה משבצות קדימה אבל מה? היה מיותר להביא את הנין שלו לטקס ההשבעה. מה יש? נגמרו הביביסיטריות? למה להפוך את הבאזאר הזה לשוק מזרח תיכוני מחוסר חן ומדושן עונג מעצמו? ומה עשה שם גאידאמאק בחיוך שחצני הוא בטח חשב לעצמו איזו שערוריה עם הנשיא קצב איזו בושה אצלנו ברוסיה לא היה בחיים קורה מצב כזה הנשיא שלנו היה מחסל את א עם הבייבי דול שקנה לה וסוף לסיפור איזה מזל שיש לנו אשה בתור נשיאת בית המשפט העליו? הא? תודו שבסופו של דבר היא הבינה לליבה של הנאנסת יותר מכל הגברים שחקרו דרשו ופשפשו במעשיה . ומה זה הסיפור הדבילי הזה על המאבטח שנבהל ממנה? הגענו לימים טובים מאבטח מפחד מבלונדינית נאה חמושה בסלולרי הוא התוודה בקול רוטט לפני כתב ידיעות אחרונות היא הפחידה אותי היה בה משהו מטורף נראה אותך שנשיא המדינה רודף אחריך לכל מקום ואונס אותך גם אתה עלול להראות קצת מטורף .. בכלל נשים הוכיחו את עצמן כמושיעות האומה דליה איציק בקול פדגוגי האכילה את אולמרט כמה צפרדעים בנאום המדוד שלה איך הייתי גאה בה. הגיע הזמן לבקש ממך סליחה אמרה לאולמרט דרך פרס. ענקית. ואולמרט ישב שם נסיך הביצה נרקיס שמאוהב בדמות עצמו ביבי נשך שפתיים וגיחך בבוז כשהביאו את אביהו מדינה לסלסל בקולו ושרה גלגלה עינים וחשבה לכל הרוחות איך פספסתי את הבייבי דול הזה בחדר המתנות? שיטט מי יודע מה עוד לא לקחתי משם... כמה גאווה לאומית היתה שם. ממש להתמוגג. אם יבוא המשיח ויהיה לראש ממשלתנו אנחנו מבטיחים להכתיר את החמור הלבן לנשיא. והפסל שלו יהיה גבוה לפחות בראש יותר מהפסל של קצב . בינתיים יבואו כיתות לבקר בבית הנשיא והמורה תגיד להם בקול רם תלמידים אתם רואים את הפסל הכי גדול הכי גבוה הכי שחור והכי בולט? יופי זה האנס... ואם יש עיתון שרוצה שאכתוב על בסיס קבוע מדור סאטירה אשמח לקבל הצעות כי למען האמת אני זקוקה לכל שקל עכשיו יש לי שני ילדים שצריכים לחזור לספסל הלימודים וזו משכנתא שניה כל אוגוסט אותה מכה מאות שח על ציוד מחברות ספרים טושים קלמרים ילקוטים וחולצות עם סמל בית הספר שלא לדבר על כרטיסיות מסים ביטוחים תשלומי וועד הורים תשלומי לא חובה תשלומי רשות תשלומי חובה לרשות תשלומי חובה לחובה טיולים אגרות חוק חינוך חובה ראשי תיבות חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בקיצר אשמח להצטרף לצוות מכובד או לא של מושכי עט בתקשורת המקומית.
 
עדיף נשיא המתחבק עם נשים, מאשר עם רוצחים

עדיף נשיא בעל נטיות מיניות, מנשיא בעל נטיות אובדניות. עדיף "עבריין מין סידרתי", מ"חתרן בלתי נלאה". עדיף זה שגרם מורת רוח אולי לכמה נשיים, מאשר זה שבחתירתו הביא לכך שמעל 2000 יהודים נרצחו ועשרות אלפים נפצעו ע"י שותפו לפרס הנובל. ולגבי הסיפא בכתיבתך, בהחלט סביר שתמצאי עבודה בתחום התקשורת, הם אוהבים את מי שמתנפל על יוצאי מזרח ימניים, ומלקק לאירופאים שמאלנים. וכתיבתך היא המשך הטרנד שכה מקובל ונפוץ .
 

עודג

New member
גרם מעט מורת רוח לכמה נשים?

זו לשון המעטה. אבל ממש... לא היתה אשה במדינה שלא חשה נפגעת מתיאור המעשים שעשה. כל מי שהוטרדה מינית בידי מנהל או קצין בצבא ומי לא עברה הטרדה? אולי חרדית שלא עובדת עם גברים אולי עקרת בית שלא יוצאת מהבית. לכל אשה נערה וילדה בארץ הטרדה מינית זה מצב שגרתי כמעט על בסיסי יום יומי. שורקים אחריה ברחוב קוראים לה היי כוסית ואיזו נערה שבאים מולה כמה נערים נגיד על הטיילת לא מצטופפת ומפנה מקום קצת מתכווצת על מקומה כי היא יודעת שזה לא יעבור לה בשקט ההתקלות הזו במקרה הטוב הם רק יתקעו בה מבט חודר ומלוכלך ויגידו משהו שלא לדבר על חוסר אונים כשהמנהל במקום העבודה שלך מתעקש לתת לך מחמאות אישיות לשאול על מצב חיי המין שלך עם בעלך לספר לך בדיחות גסות ומלקק את שפתיו כשאת נכנסת לחדר ואת מתגברת על תחושת הגועל כי את חושבת שזה יעבור לו אבל זה רק מחמיר. אגב לא מדובר על הטרדה אלא על מעשים מגונים מעשי אונס חדירה וכל זה בלשכת הנשיא בטח צריך לרפד מחדש את הכורסאות שלא יהיו דביקות משהו... ולגבי היתר נדמה לי שהתקשורת מאוזנת מבחינת התיחסותה מזמן כבר לא טוענים שהתקשורת שמאלנית. ולגבי שמעון פרס כנשיא עדיף כנשיא ולא כראש ממשלה...לא? אני סבורה שהוא יכול לנצל את הקשרים שלו בחו"ל לטובת המדינה שהוא אוהב. לגבי העובדה שהפסל של קצב עשוי מאבן שחורה נו זו כבר בחירה שלו לא שלי. לגבי דברייך לגבי עבודה בתקשורת על זה נאמר מהפה שלך לאוזן של מי שצריך.. שיהיה לך יום טוב.
 
את כותבת יפה, מקובל, אך מוטעה.

כאשה מכירה אני היטב את תופעת האפליה על רקע מגדרי. זו התופעה השלילית ונגדה יש לצאת. אך נושא "ההטרדה המינית" מחייב בדיקהנוספת ופחות מתלהמת. מערכת היחסים בין גברים ונשים בנויה בעיקרה על "הטרדה מינית" - מערכת של ניצול חולשת הגבר ו גירוי מיני מצד האשה כלפי הזכר כדי להפיק יתרונות ורווחים. האשה היא שמפיקה רווחים מעבודתה בזנות, היא המפיקה רווחים כחשפנית, היא היודעת לפתוח כפתור בחולצה כדי לעצור טרמפ או לקבל תפקיד וטייפ שמן. גם אופנת הלבוש מוכיחה שהגברים מסתירים ומצניעים את מיניותם, ואילו הנשים הן שחושפות, הן שמתגרות, הן שמטרידות. בכל נפש ומסיבה רואים את הגבר חנוט וסגור עד צוואר בחליפה ואת זוגתו החושפת את עורה ומחמדיה כדי לגרות ולמשוך. מערכת היחסים הקדומה בנויה על איזון בין אלימותו וזכויות הייתר של הגבר, לבין יכולת הפיתוי והגירוי המיני שהאשה מפעילה מולו. מערכת זו עברה עיבוד תרבותי, על הגבר נאסר לפעול באלימות, והוא איבד את זכויות הייתר שלו. אך האשה ממשיכה ואף מקצינה את השימוש בנשק שלה, נשק הפיתוי, הגירוי, וההטרדה המינית. לא חיים רמון הטריד את הקצינה הצעירה, זה היא שעשתה שימוש ביופיה ובנעוריה כדי לפתות אותו " בוא איתי לחו"ל, יהיה כיף..." לא קצב שלח פתקים מלאי ערגה, אלא אותה "א" סחטנית כתבה "טפשון אותך אני אוהבת יותר מהכל", לא הגבר מנופף, אלא האשה היא שמנופפת באיברי המין שלה. אף גבר לא יתקין "חזיה" כדי להבליט את איברו. כך עושות הנשים. השפתון האדום הוא כלי הנשק של האשה, וכך גם החצאית הקצרה והמחשוף הנמוך. אך לא באתי להגן על הגברים, כי כאמור האפלייה על רקע מיני - מגדרי, היא החטא והפשע שעדיין קיים בחברתנו, אך פשע זה הנו קטן וצנוע לעומת תופעת "החתרן הבלתי נלאה" זה שהוליך שולל את רבין, וסובבו בכחש, ורקם מזימה אפילה עם ראש אש"ף - באותם ימים בהם החוק אסר על כל מגע גם עם הזוטרים שבהם. - עבירות על בטחון המדנה שעבורן קבע המחוקק עונש מוות - לא פחות. התרגיל המסריח של פרס, הוא זה שהביא לאלפי הרוגים מבני עמנו.. פרס קיבל אמנם את הנובל, אך את הנבלה הוא עשה לאלפי אמהות שכולות ומאות יתומים. פחטא של פשעון פרס הנו החמור מכל. הוא אכן "יכול לנצל את הקשרים שלו בחו"ל" אך לא למען המדינה הוא עושה זאת אלא נגד הקיום היהודי ובעד הפרסים והממון לאוהדי האויב. א
 
למעלה