אירוח בפורום - ד"ר ערן מגון

../images/Emo193.gif השאלה הוצגה בגלל טיפת חלב

בטיפת חלב ממליצים היום לבשל לתינוק בן 6 חדשים, לטעימה ראשונה: מרק עוף, כן כן , ולתת לו את זה מעורב מן ההתחלה. אני התחלחלתי מן הרעיון הזה. אני מכירה קצת גישות צמחוניות, אבל רוצה לקבל משהו מוסמך ממך כאן.
 
"מרק עוף"

נסי מרק דליל ומסונן של אורז בסמטי לבן מזן משובח (היקר), ולאחר כשבוע מרק מעדשי מאש מסונן, בהמשך טחון. אך כדאי לקבל ייעוץ מקצועי.
 

libe3

New member
טיפול תזונתי להפרעות קשב

בוודאי שיש. בגלל שילדיי אובחנו, אז אני מכירה מקרוב את הנושא. ברגע שמורידים מהכמות ולאט לאט מהקרונפלקס-שזו סתם אשלייה שזה תורם משהו, דברי מתיקה, צבעי מאכל, קולה, חטיפים, שוקולד, צ'יפס, אוכל מוכן-תעשייתי, שהוא מעובד, ובוודאי שלא אחדש, שזה גם לא טבעי. זה גם מה שעושה אותם היפראקטיביים, וגם מאוד מפריע לריכוז, לכן יש גם עלייה של ילדים שמאובחנים עם קשיים של קשב וריכוז. כמובן שילדיי קיבלו טיפול נוסף, טבעי, שמאזן את הבלוטות בגוף. הקטן שהוא בן 7 היו לו התפרצויות זעם בלתי נשלטות, אלים, בורח מהכיתה, פשוט בלתי נסבל ולאחר כ-3 חודשי טיפול, מדהים עד כמה שזה עוזר. אפילו המורה, מתפלאת ואומרת איזה שינוי חל. פשוט ילד חדש. ואגב, הפורמולות הן כמו בהומאופטיה. לגדול שהוא בן 13 וקשה לו מאוד להתרכז, הוכנה לו תמצית לריכוז-שמאוד עזרה לו. מומלץ בחום. כל טוב.
 

nissimlev

New member
תגובה על שני אוזניים

אוזן ימין מאזינה ומזינה את ההכרה ואוזן שמאלית מנקה החוצה מה שלא צריך לקחת ללב ללב
 
../images/Emo152.gif נסיתי להזמין אורחים

מפורום הפרעות קשב לדיון הזה, וקיבלתי מסר אישי ממנהלת הפורום הכועסת עלי מאד. היא מוכנה לקבל את עדותך הישירה אצלה בפורום. נראה שחשוב יהיה שתכנסי לשם.
 

libe3

New member
היי כנרת, כן אני יודעת

ומודעת. לצערי, גם כתבו שאני שייכת לכת הסיינטולוגית (כמובן שלא היה ולא נברא). הגעתי למסקנה, שאי אפשר לעזור למי שלא רוצה לעזור לעצמו. אדם צריך לקחת את האחריות לחיים שלו, ושל ילדיו. אני בכל אופן, עשיתי את השינוי עם ילדיי. ומנקודת מבט שלי, באמת שהיה שווה לנסות.
 
טיפול בהפרעות קשב

יש טיפול אך הוא משולב, כמו תמיד באיורוודה - תזונה, צמחי מרפא, הרגלים נכונים, ובמקרה זה גם עיסויים בשמני מרפא (גם הורה לילד).
 
שלום ד"ר מגון ../images/Emo140.gif

|אני פציינטית שלך מאז המרפאה הראשונה שפתחת, והעובדה שלא ראית אותי בשנים האחרונות בקליניקה, היא פשוט מפני שאני בריאה, ובגילי המופלג אני עסוקה יותר בעבודה מאשר בביקורים במרפאה. לפני שהכרתי את האיור ודה היתה לי תזונה טבעונית. אמנם הייתי בריאה גם אז, אבל רזה מדי. האיור ודה עיגלה אותי במקומות הנכונים, וכן, נעשיתי יפה יותר! גם האישיות שלי התרככה והתעגלה במקומות הנכונים... יזמתי את הארוח הזה שלך כאן, כי לצערי הצבור אינו מכיר דיו את מתת האיור וודה. וגם אני, מכירה רק את ההבטים הנוגעים לי אישית, כי רק עליהם מדברים בפגישה פנים אל פנים עם רופא... כאן יש לנו הזדמנות לשאול שאלות כלליות יותר.
 
גוגל זה אפשרות טובה לתשובה

הנה סתם למשל: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%99%D7%95%D7%A8_%D7%95%D7%93%D7%94
 
הוכחה לכוחה של האיורוודה...!

כנרת יקרה, תודה רבה על הפירגון לאיורוודה ולי. התרגשתי לשמוע על השינויים הנהדרים שהאיורוודה הביאה אל חייך ! תודה גם על היוזמה להזמינני לפורום המקסים שלכם. נהנייתי מכל רגע !!! מקווה שהוספתי, עזרתי והארתי את דרככם ולו במקצת. בברכת בריאות מושלמת, ד"ר ערן מגון
 
ואולי גם ל TM חלק בזה? ../images/Emo99.gif

אולי גם לעובדה שמשנת 1974 עולה לאט לאט האושר הפנימי שלי, בזכות תרגול סדיר של מדיטציה טרנסנדנטלית (של מהרישי), והיא, דרך אגב, גרמה לי להיות צמחונית, אולי גם לזה יש השפעה על הבריאות הטובה שלי, שבעצם משתפרת עם השנים. כי לפני כן הייתי אשה נוירוטית רווית צרות...
 
למעלה