משהו שהיה לי להגיד

The Charmd One

New member
אממ../images/Emo79.gif

צמחונים ממש לא קדושים, אני מכירה אישית כמה וכמה צמחונים שהם האנשים הכי רשעים ושפלים שפגשתי, או שבכל צמחוניים לא מהסיבות הנכונות...בכל מקרה- צמחונים הם לא קדושים, אבל אני חושבת שמי שמחליט להיות צמחוני מוכן להקריב משהו מעצמו למען אחרים, וזאת תכונה טובה שצריכה להיות בבני אדם. אולי אותם צמחונים שמרצים לך פשוט רוצים לשכנע אותך ע"י לעשות לך רגשות אשמה או משהו... אה ומה שנאמר כאן על היטלר, זה מזכיר לי את המצגת הזאת על שיפוט, שניסיתי לצרף אבל לא הצלחתי...לא משנה. בכל מקרה, הוא היה צמחוני בגלל בעיות בריאותיות ולא מסיבות אדיאולגיות. וכך או כך הכל יכול היה להיות סתם פרסום ותעמולה כדי להציגו כאיש טוב.
 

בלין

New member
לא

רגשות אשמה זה: "על כל המבורגר שאתה אוכל נשחטו באכזריות כמה פרות!" (באמת? חשבתי שהמבורגרים גדלים על עצים) מה שאמרו לי (זה ציטוט של המקרה הכי גרוע של צמחוני-קדוש): "אתה בן אדם רשע, אכזרי ולא מבין כלום מהעולם. אכלי הבשר הם אנשים אכזריים ורעים, אתם רוצחים!"
 

אן מרי17

New member
אבוי לצימחוני שחושב שהוא אדם יותר

טוב או נאור רק בגלל העובדה שהוא לא אוכל בשר, גם אני צימחונית ואני מוקפת אוכלי בשר ומעולם לא אמרתי להם כלום כי בעיני זה לא מקומי וזו תהיה אפילו חוצפה מצידי להכנס לצלחת של אנשים אחרים. אני צימחונית חצי שנה וכל פעם שאני רואה בשר אני ממש רוצה גם לאכול אבל פשוט לא יכולה, זה ממש לא עושה אותי בן אדם יותר טוב, פשוט לא רוצה לאכול בשר וזו בחירה אישית שעשיתי ביני לבין עצמי. רק לרקורד, גם היטלר היה צימחוני, בן אדם יותר טוב זה לא עשה אותו.
 
צמחונים הם לא קדושים../images/Emo19.gif

מעניין מאיפה הרושם שכל הצמחונים חושבים שהם קדושים? דיברת עם כולם? בכל הארץ? או עם שניים שלושה? גם אני צמחונית ואני לא נותנת הרצאות, ובטח לא חושבת שאנשים רעים כי הם אוכלים בשר, מעניין איזה סוג של צמחונים פגשת, בטח צמחונים מתחילים שתמיד בכל הזדמנות נותנים הרצאות על הרג בעלי חיים. אם בא לך להתרגז תמשיך בכייף... אני לא חושבת שצמחונים חושבים עצמם לקדושים...
 
תשובת המושבניקים ../images/Emo11.gif

היי בלין אני צחמונית כבר 10 שנים נולדתי וגדלתי במושב בצפון. את ילדותי העברתי אם משפחתי בגידול ירקות ופירות בלבד!!! למה?! כי לא יכולנו לסבול לעולל ליצור חי וחף מפשע את מה שהשכנים שלנו עשו
. שמעת פעם פרה בוכה? שמעת פעם כבשה בוכה? או תרנגולת שיוצאת מדעתה? אני כן...לא הייתי צמחונית בזמן שהייתי במושב עד שעברנו לעיר...וראיתי מה החיות המסכנות האלו צריכות עוד לסבול מחוץ למושב...עד שגואלים אותן מייסוריהן
. ואם כבר הזכרת את מעגל החיים ושאנשים הם בראש סולם ההשרדות אז רק תן לי לשאול דבר אחד...ראית פעם שימפנזה או גורילה הורגות פרה?
 

בלין

New member
היי גם לך

אני קיבוצניק, נולדתי וגדלתי בקיבוץ בצפון. וכן, שמעתי פרות בוכות, שמעתי תרנגולת משתגעת, ראיתי איך מורידים להודי את הראש, ואיך חותכים לפרה את הצוואר. ראית פעם איך דם של פרה משפריץ כשחותכים לה את הצוואר? אני כן
 
ראיתי רק דגים ../images/Emo10.gif

לא חישבתי בדיוק אם יש להם פחות או יותר ליטרים, אבל ראיתי שהם חיים בצפיפות זוועתית בחנות ה"דגים חיים למאכל" שביקרתי בה. ראיתי דגים צורחים, כמעט, שזזים בכל כוחם בתוך מיכלי פלסטיק מלאים באוויר, בלי יכולת לנשום. ראיתי אותם מתים, בסוף. ראיתי גם אנשים שהגיעו, ביקשו את הדג, ובסוף התהליך שילמו לפי משקל, ולקחו שקית עם ארוחה (או אולי יותר?). את כל השאר ראיתי רק דרך ניירות, מסכים, ואנשים שראו אותם.
 

Veganiny J

New member
בגלל שזה גורם סבל בכמות בלתי נתפשת

ובגלל שאתה יכול לחיות בלי זה, ואפילו הרבה יותר טוב.
 

cat19

New member
תגובה..

ככל הניראה אתה לא מתכוון להפסיק לאכול בשר וגם אין לך בעיה אם זה.. אז למה אתה מתווכח? תוכל מה שבא לך והם יאכלו מה שבא להם and live and let live
 

Veganiny J

New member
למה אנשים אומרים את זה

בנוגע לקרניבורים?? זה יותר כמו LIVE AND LET KILL, לא?
 

cat19

New member
יש לו את הזכות ליבחור

כמו שלנו יש.. ואני לא אומרת שזה בסדר או לא.. רק שכל אחד עושה את הבחירות שלו לפי מה שהוא מרגיש. ואם הוא ממשיך להתווכח אולי הוא כן רוצה לגלות משהו שיגרום לו לרצות אחרת. אני לא יודעת מה המניע אבל לא צריך להטיף.. אם לאנשים לא מספיק לראות או לדעת את כל העובדות בקשר לתעשית הבשר. שום הטפה לא תשנה.
 

Veganiny J

New member
זהו, שלדעתי ממש אין לו את הזכות

לבחור, כמו שאין לו את הזכות לבחור בלפתן תינוקות לארוחת ערב.
 

בלין

New member
הדעה שלך לא משנה כאן

הסיבה שאין זכות לאכול תינוקות, היא שהמדינה אוסרת את זה. ביום שבו יהיה אסור לאכול בשר, לא תהיה זכות לעשות את זה.
 

Veganiny J

New member
הדעה שלי הכי משנה כאן

כמו גם הדעה של כל בני עמי. שינוי מתחיל מלמטה. אם אנשים יבינו שרצח חיות למאכל הוא לא מעשה מוסרי, דעתם תתבטא בחוקים. מן הסתם החוק לא ישתנה סתם כך.
 

Veganiny J

New member
אני נקבה

וכמובן שלא תראה בזה שום דבר לא מוסרי. זה יהווה אי נוחות מסויימת, וודנט איט?
 

בלין

New member
ברור!

היום קמתי בבוקר ואמרתי "אוי, אני כלכך מרחם על החיות המסכנות, מעתללים בהן כלכך הרבה, אבל אני הריי בן אדם רשע ואנוכי, והדבר היחיד שחשוב לי הוא הנאה הפרטית שלי, אז אני לא אהיה צמחוני, למרות שברור שזאת הדרך הנכונה, וכל מי שלא הולך בא חוטא". הבנת?
 

Veganiny J

New member
לומר את האמת בדרך צינית

לא הופכת אותה לפחות אמיתית, בחורצ'יק. ואולי תספר לכולנו מדוע אינך חושבת שלהתעלל ביצוריים חיים בשביל סוג מסויים של אוכל אין זה התעללות?
 
למעלה