ספרים\ מאמרים בנשא תזונה?

Tangirl

New member
ספרים\ מאמרים בנשא תזונה?

היי,
אשמח להמלצה לספרים\ מאמרים עדכניים בנושא תזונה.
אני טבעונית, אבל אני לא בהכרח מחפשת משהו שמכוון לטבעונות אלא להבין יותר טוב מה הגוף שלנו צריך, ובאיזה מזונות נמצא מה שהוא צריך. אני מניחה שזה משהו שממש משתנה וכל כמה שנים יוצא משהו שסותר את מה שהיה קודם (זה נכון כמעט לכל תחום מחקר, אבל לתחושתי בענייני תזונה המלחמות יותר גדולות:)), אבל אני עדיין רוצה להתחיל מאיפשהו. המטרה היא להשכיל לידע הכללי שלי, ליתר דיוק לנסות לרכוש ידע ספציפי שאותו אוכל לשלב בבחירות התזונתיות שלי..
תודה
 

Gidi Shemer

New member
המלצה על בלוג

יש כמובן המון המון מאמרים, אבל אני לא יודע מה הנסיון שלך בקריאת מאמרים מדעיים. ספרים הם בעיתיים. יש מעט מאד ספרים שמסתכלים על תמונה מלאה ויש יותר מדי ספרים שעסוקים בלקדם ראיית עולם של אדם מסוים תוך התעלמות מהנתנוים האחרים.
בעבר הערכתי את הבלוג של ג׳ק נוריס, תזונאי טבעוני שלא חוטא בבלבול בין קידום אג׳נדה להעברת מידע. גילוי נאות- הרבה זמן כבר לא קראתי אותו אז אני מבסס את ההמלצה שלי על היכרות משנים מוקדמות יותר. מקווה שהוא לא התקלקל.
http://jacknorrisrd.com/
 

kmiki

New member
מכיוון שונה ולא מדעי

ממליצה לקרוא את הספר דיאטה סקסית ומשגעת.
זה אומנם מכווין לטבעונות אבל מדבר יורת על הכיוון של תזונה טבעית ובריאה, כזו ששומרת עלינו ממחלות (עליי לפחות כבר 3.5 שנים ללא תרופות משום סוג שהוא), כזו שאפילו אם תיישמי רק חצי ממנה, כבר תעשי לעצמך טובה ענקית.
 
אתר מומלץ

האתר אינו מוטה לטבעונות (ביננו, גם לא נכון להסתמך על אתר שמוטה לכאן או לכאן) אלא מתרגם מאמרים ממקורות שונים, כל עוד הנושא שלהם הוא בריאות.

https://healthinhebrew.co.il
 
למעלה