תמרה פרוזן יוגורט בן יהודה

rexcor

New member
תמרה פרוזן יוגורט בן יהודה

הסניף הזה מוכר גם ארטיקים טבעונים, לכן אני מתייחס אליה בפורום

אני לא בטוח אם כל העובדים בסניף הזה חוצפנים כאלה או נתקלתי בחריגה. לקחתי ארטיק ללא סוכר, אבל החזרתי למקום כי היו בו תפוזים שעושים לי חומצה. ותרתי על הקניה אבל כשיצאתי החוצה יצאה אלי המוכרת בשנות ה20 שלה בטענה שלא שלמתי. אמרתי לה שהחזרתי למקום, אבל היא המשיכה שהיא רואה אותו בכיס שלי, אז הוצאתי את הארנק שהיה שם. היא בכל זאת לא השתכנעה ושאלה אם אני בטוח שלא לקחתי!!.אחרי שאלה זו ותרה ונכנסה חזרה זו חוצפה מאין כמוה גם לקבוע מראש שלקחתי בלי לשלם, גם להיות בטוחה שזה בכיס וגם לשאול בסוף אם אני בטוח שלא לקחתי. חוצפה ישראלית משולשת בהתגלמותה ומאד מרגיזה.למרות הרתיחה הפנימית שלי המשכתי בדרכי.
 

gs1234

New member
מלצרים ונותני שירות

יש כמה דיונים עכשיו בפייסבוק על מקומות טבעוניים שבהם המלצרים ונותני השירות חמוצי פנים, לא קשובים ללקוחות, שוכחים להביא מנות מסוימות ומתנהגים באופן לא נעים. כמו כן יש בעיות במטבח - מנות לא יוצאות בזמן, או פשוט לא מוצלחות.

בחלק מהדיונים משתתפים מסעדנים, וממה שאני רואה - יש בעיה חמורה בענף המסעדות בישראל. יש הצפה של עובדים זרים, חוקיים ולא חוקיים, שמשתלבים בעבודות המטבח ומקבלים שכר נמוך. התוצאה: ירידה במשכורת של הטבחים, ולכן קשה למצוא עובדי מטבח מקצועיים שיסכימו לעבוד לאורך זמן בשכר נמוך ויוציאו מנות איכותיות. זה משפיע כמובן על צוות המלצרים. מנגנון הטיפים למלצרים גורם לכך שאין משכורת קבועה, או שיש והיא נמוכה, ולכן המלצרים אף פעם לא מרוצים ממקום העבודה, וזה משתקף בגישה שלהם כלפי הלקוחות.

אני לא מסעדן ולא כלכלן ואין לי פיתרון למצב העגום הזה. אני אוכל במסעדות טבעוניות מעט יחסית, בערך פעם בחודש, ובדרך כלל המנות טעימות והשירות בסדר. עוד לא נתקלתי אישית בסיפורי הזוועות ששמעתי מפי אחרים, לכן בכל פעם שאני אוכל במסעדה ונהנה, אני שמח בחלקי מחדש.
 
למעלה