יש טבעוניות בקהל?

יש טבעוניות בקהל?

היי,
הפוסט הבא פונה לנשים בלבד ולא לגברים - עמכם הסליחה, גברים טבעוניים.
אשמח אם תשתפו - כי אין לי פייסבוק, וככל שזה יגיע ליותר אנשים ככה יותר טוב:

באחרונה ביצעתי הזמנה מהאתר של 269life, רציתי לקנות חולצה שלהם לעצמי. מסתבר שהמידה שלי היא XL, במונחים של בגדים מהאינטרנט שהם לא בגדים של קסטרו, אבל הנחתי שאני L כי שאר החולצות שקניתי (שלא מהאינטרנט או כן - אבל מקסטרו) היו L. בכל מקרה, הזמנתי חולצת גברים לארג' וקיבלתי חולצת V לנשים שלא תאמה את החולצה שרציתי להזמין (הדבר היחיד שכן תאם היה המידה - לארג'). מיותר לציין שכל ניסיון להשיג אותם עלה בתוהו (שלחתי 2 אימיילים ואפילו צייצתי בטוויטר כי אין מספר טלפון ליצור איתם קשר, באף אחת מהדרכים אף אחד לא טרח לענות לי או לנסות לתקן את הבעיה).

החולצה שאותה רציתי מופיעה בתמונה - אותה לובש הבחור, החולצה אותה קיבלתי היא החולצה אותה לובשת הבחורה מצד שמאל בתמונה.

מאחר ולהחזר כספי אני כבר כנראה לא זכאי - עברו כמעט יותר משבועיים וגם לא אקבל (נגיד וכן, הוא יהיה נורא מועט - שוב - אם בכלל), ולא בא לי לפתוח תלונה במועצה לצרכנות, החלטתי להחשיב את הקניה הזאת כאילו היא תרומה לרווחת בעלי החיים (אני מאמין שאם הייתי פותח תלונה וגורר את זה לערכאות משפטיות זה היה פוגע בפעילות שלהם למען בע"ח וזו הסיבה היחידה שבגינה אני לא פונה לכך).

אז כמו שאפשר להבין - אין לי מה לעשות עם חולצת V לנשים שקטנה ממני בכמה מידות (אני גבר בשנות ה20 לחיי ולא ילד בן 7 שעוד איכשהו יוכל להכנס לתוך החולצה הזו) ובגלל הסיבה הנוספת - שאין ולא יהיה החזר (גם לא מענה), אני מחפש בחורה שתרצה לקחת את החולצה ממני במתנה.

** ראוי לציין שאת הדבר הנוסף שהזמנתי מהאתר שלהם (שהוא צמיד), אותו כן קיבלתי, וגם קיבלתי איתו סטיקר לרכב מתנה. אבל עליהם לא מדובר כאן אלא על החולצה בלבד. **

אם יש כאן מישהי שרצתה לרכוש חולצה שלהם (או בכלל חולצה לצורך ההזדהות ותחושת האקטיביזם כמוני), אז החולצה המדוברת עדיין מקופלת בתוך האריזה - חדשה לחלוטין. לא לבשתי אותה (אפילו לא כיבסתי אותה ואני נוהג לכבס בגדים חדשים כשאני קונה אותם). אמסור את החולצה לגמרי בחינם - הדבר היחיד שיעלה לך כסף זה לנסוע עד ראשל"צ כדי לאסוף אותה ממני (אני לא מתכנן לנסוע לערים אחרות בשביל לתת חולצה חינם, מצטער).

ולמה זה כדאי: אני רכשתי אותה לצורך ההזדהות ולתמיכה בעמותה (רציתי האמת לקנות גם מקירות שקופים אבל גם הם לא ענו לי במייל, רק ששם זה היה לפני הרכישה שבסוף לא בוצעה ולא אחריה). עוד מעט (ספטמבר אם אני לא טועה) יתקיים מצעד בעלי החיים, במקום שתבזבזי כסף על חולצה, קחי אותה ממני מתנה. אין לי צורך בה. וגם, חולצה -חדשה- חינם, אז אם את כמה דקות ממני מה אכפת לך לבוא ולקחת.

מצרף תמונות של איך שהיא נראית (מקווה שהפלאפון שלי צילם באיכות טובה)

*וכבר אמרתי שהיא חדשה ובחינם???*

אם את מעוניינת בה- נא ליצור קשר בטלגרם:
@natanelg97
או פשוט ללחוץ כאן

ואם לא אז תעביר/י הלאה למישהי שכן תרצה. :)



 

eietmo

New member
אתה מקסים :)

אולי כדאי שתפרסם גם בפייסבוק, פה יש יחסית מעט אנשים.
 
as i said,

אין לי פייסבוק :(
אם תרצי ותוכלי לעזור - אשמח אם תשתפי (אפילו רק את הלינק לכאן) שם :)
 
למעלה