יומנו של טבעוני מתחיל 1

big asses

New member
יומנו של טבעוני מתחיל 1

אני יושב עם הבת זוג שלי במסעדה נחמדה על בירה בתל אביב באבן גבירול, זו השעה שהאלכוהול נמכר ב50% ואני שמח, אנחנו אוהבים בירה, די מאוד, אבל אנחנו לא מסתפקים בזה ומזמינים צ'ייסר, אחד אחרי השני, היא כהרגלה רועמת לגבי הטעם שלי בבושמילס ועד כמה שזה מגעיל, ואני? מה זה משנה, עניין של טעם, כשאני מציין את הטעם הרע שלה בגברים ומצביע על עצמי.
אנחנו צוחקים.
היא טבעונית כבר יותר מ5 שנים, הייתה צמחונית לפני, היא מדור הטרנד הטבעוני, השנים שבהם כולם החליטו שהם צמחונים וטבעונים, היא עצובה בגלל זה, אבל שמחה כי זה הוביל אותה לאורך חיים מעניין. אני שמח בשבילה, כי אם אני יודע שטוב לה ושהיא לא מצטערת על ההחלטה שלה אז אני מכבד.
אנחנו תמיד מדברים על היותי אוהב לאכול חיות ומתנסה בכל דרך אפשרית מבחינת טעמים, במסעדה שלי, בצורך שלי לחדש ולהבין למה לא, למה זה לא עובד, אני אגרום לזה לעבוד. אתה יודע שהכי קשה לעשות זה לגרום לבני אדם להרגיש ששום דבר לא חסר, במועט, היא אמרה לי. נידלקת לי נורה, ואני מחליט ואומר לה, את יודעת מה? מעכשיו אני טבעוני, מחזיר את האגס הכחול שלי למלצרית ואומר לה, שאיני מעוניין במנה, שאני מתנצל, ושאזמין משהו אחר, הייתי צריך להגיד לה שאשלם על זה, אבל לא עשיתי את זה, כי עמוקר בפנים כולנו רוצים להתקמצן לפעמים, חוץ מזה, הייתה חמודה אמרה שזה בסדר ושאחשוב אם בא לי להזמין משהו אחר.
אני קם בבוקר פותח תמקרר, ואכן זו גלוייה או בית קברות לחיות, מחלב ועד ביצים ועד כל מיני... צריך להחליף מקרר תוך כדי שאני עושה את הקפה הרגיל שלי ומוזג לתוכו חלב רגיל, קורא את הכתבה המזעזעת הרגילה בעיתון מתבאס וכמעט לוקח שלוק של קפה, מזל, עצרתי את עצמי. צריך לקנות חלב שקדים.
 

gs1234

New member
מעניין

מה זה אגס כחול?

לגבי המעבר, אני ממליץ לעשות את זה בהדרגה, נגיד שבוע-שבועיים, שהגוף יתרגל לאט לאט למאכלים אחרים. והכי חשוב - לקבוע פגישה עם תזונאי/ת כדי להבין איזה צרכים תזונתיים יש לגוף ואיך לבנות תפריט טבעוני מאוזן.

בהצלחה!
 

big asses

New member
אגס כחול זה

לחם לבן קלוי, עליו יש קונפי אגס, עם גבינה כחולה מעל.
מפה מגיע השם, אגס כחול.

אני יש לי בעיה בראש כנראה, כי אנינ לא מאמין בתרופות ובכל השיט הזה שיש לבתי חולים להציע. אף פעם לא הייתי חולה או חלש, או מסכן, שוכב לי במיטה ומתבכיין על זה שאני לא מסוגל לקום. אף פעם לא הייתי עצלן. תמיד עובד, תמיד קם כשצריך, ישן פחות מאדם ממוצע, אבל כך זה, אני נח מידי פעם, העבודה שלי דורשת הרבה התייחסות ואכפתיות, וכי אכפת לי. אפשר להגיד שאני פרפקציוניסט וחושב הרבה על אחרים.
הכל בראש, צריך לשים לב פשוט. אבל אם אשבור רגל או משהו, אז אלך לנקב את הרגל שלי וליישר אותה אצל אורטופד, אם יכולתי הייתי עושה את זה בעצמי, אבל הייתי רוצה להמשיך ללכת.

מכיר כמה בני אדם חזקים שהם טבעונים מלידה והם לא זומבים, המחסור היחידי שלהם זה שנמאס להם לאכול דשא, שמשעמם אותם לפעמים, ושנמאס להם לראות אוכלי חיות נהנים מעוד הברקה של צלחת עם איזו חיה. מבין אותם בתאכלס, אבל כאן אני ניכנס לתמונה, ואני משתדל לרצות אותם כשאני מארח...
 
למעלה