הערות על השרשור של אייהרב והמחליפים

rexcor

New member
הערות על השרשור של אייהרב והמחליפים

על אייהרב כבר דברו פה הרבה.התחליפים שלו לא משהו גם.יש את סוונסון,שמאפשר מעקב וכמובן המחיר עולה עם המשקל אבל יש לו רשימה של מוצרים אסורים לייצוא ומולטי ויטמין מסוים שמאד רציתי היה כלול שם משום מה.אתר נוסף הוא evitamine שגם מאפשר מעקב במחיר התחלתי של 12.42 אבל בפעם האחרונה לא עדכן לפני ההזמנה שהמוצר חסר לו ושידרשו לו עוד 3-5 ימים לקבל אותו,וזאת אחרי שלושה ימים שההזמנה כבר שכבה אצלהם.העדפתי לא לחכות ומרגיש שכן טעיתי בגדול אחרי שניסיתי אתר בשם luckyvitamine.הם פשוט לא מוכנים לבטל הזמנה גם אם התחרטת אחרי שעה או פחות מזה וטוענים שזה בתהליך.בהתחלה חשבתי שזה מקרי אבל בפעם השניה הבנתי שלא ואין לי ספק שזו שיטה שלהם למנוע ביטולים אפילו שהמוצרים עדיין אצלהם במחסן.על iherb ושני האחרונים יש ביקורות שליליות רבות של מזמינים אמריקאים ולא אמריקאים כאחד.חבל שהתעלמתי מהם במקרה של luckyvitamine הנבלות.
iherb התעלמו מכל שאלותיי לגבי החזרת השיטה עם המעקב.אם הישראלים ואלה שלא ימשיכו לשלוח בשיטה הזו ברור שלא יהיה להם מניע לשנות.
המסקנה העגומה שלי:סוונסון[אם המוצר שלכם לא אסור ליצוא או evitamine במחיר גבוה יותר.
עצוב
 
אצלי מספר מעקב הוא הכרחי

כפי שכתבתי שם בשרשור, בגלל בעיות עם הדואר אצלי, בלי מספר מעקב הדואר לא יגיע (גם דואר שנשלח אליי מהארץ, בלי מספר מעקב לא מגיע. על אחת כמה וכמה כשמדובר בדואר מחו"ל).
בכל אופן הדבר היחיד שעד עכשיו הזמנתי מחו"ל היה ויטמין D שכידוע אין בארץ טבעוני. מה שאפשר להשיג בארץ אני מעדיפה לקנות בארץ במקום להסתבך עם הדואר.
אם iherb הפסיקו את השיטה של מספר המעקב כנראה שלא אזמין מהם עוד. עד עכשיו חוץ מ-iherb הזמנתי גם מהאתר של ויטשיין והדואר הגיע בהצלחה.
 

ו אולי

New member
תודה על סקירת האלטרנטיבות

לא הכרתי את evitamine, המשלוח שם אמנם יותר יקר (יצא לי 13$ ללא מעקב, ו 20$ עם מעקב) אבל המוצרים שאני קונה יותר זולים שם מאייהרב וויטקוסט, ובנוסף אפשר לקבל החזר של 5% מ ebates. אז בסה"כ זה די מתקזז עם עלות המשלוח.
מה שכתבת על על מוצרים שחסרים במלאי יותר מטריד.
&nbsp
לגבי luckyvitamine הם כותבים במפוורש באתר את מדיניות הביטולים שלהם, שנשמעת לי הוגנת. גם בארץ ביטול כרוך הרבה פעמים בתשלום דמי ביטול. מה גם, שהמשלוח שלהם לא נותן מעקב.
&nbsp
אני מעדיפה להמשיך לקנות באייהרב וויטקוסט, ללא מספר מעקב, ולשלם בפייפל כדי לקבל את הכסף חזרה במקרה שהחבילה לא תגיע. גם כשהם הציעו משלוחים יקרים יותר עם מעקב הרבה פעמים העדפתי לשלם פחות ולוותר על המעקב.
אני קונה כבר שנים בשני האתרים האלו והנסיון שלי איתם מצויין, במקרים הבודדים שפניתי לשירות הלקוחות קיבלתי מענה מהיר והוגן.
&nbsp
 

rexcor

New member
לא דברתי על מדיניות הביטול שלהם אלא על זה...

שהם מסרבים לבטל משלוחים לחול[לא יודע איך בארצות הברית] אפילו שעברה רק שעה וברור לגמרי שהם עוד לא שלחו את זה.זה ברור שזה בלוף
לגבי evitamine אכן די הרגיז אותי שההזמנה שוכבת אצלהם 3 ימים ורק כשאני שואל הם מודיעם שהוא חסר ויקח עוד 3-5 ימים להגיע אליהם אבל בהשוואה לאתר של לאקי הם צדיקים.השירות לקוחות של אייהרב בעייתי[על פי מה שקראתי באתרי ביקורות שונים בארצות הברית]אבל על זה של ויטקוסטקראתי שהוא טוב.בצעתי הזמנה מויטקוסט שלשום על סמך הערה שהמספר שלהם בdhl מקבל בארץ מספר מעקב של הדואר המקומי העגום.נראה כמה זמן יקח.....
עם לאקיויטמין היה לי מקרה מוזר ששתי הזמנות נפרדות נקלטו אצלהם על אותם מוצרים אבל שום הסבר לא עזר לי לבטל אחת מהן.הם פשוט התבצרו בתשובה:"send it back"
 

ו אולי

New member
שירות הלקוחות של אייהרב, וקנייה בויטקוסט

אני מזמינה משם ההרבה שנים ובאחת הפעמים הם שלחו לי בטעות כדורים במינון נמוך יותר. פניתי לשירות לקוחות והם מייד זיכו אותי על ההפרש.
בהזדמנות אחרת קניתי אצלם Ovega 3,התברר לי שבכל בקבוק חסרים כדורים. השיא היה שבמקום 60 כדורים, נדמה לי שהיו שם רק 46. זאת כמובן לא פשלה של אייהרב, אלא של החברה שמייצרת את זה. פניתי לאייהרב, ובכל זאת הם זיכו אותי מייד על הכדורים שהיו חסרים.
&nbsp
הקנייה האחרונה שלי בויטקוסט, לפני כחודש וחצי, נשלחה ב DHL. המעקב היה רק מרגע השליחה ועד שהחבילה יצאה מארה"ב. לא היה לי שום מעקב בארץ.
בהזמנות קודמות מהם היה מעקב גם בארץ. אז כנראה שהם שינו את המדיניות.
אשמח אם תעדכן האם היה לך מעקב בארץ.
&nbsp
אתה משלם עם פייפל ? הם אמורים לבטח על אובדן החבילה.
&nbsp
לגבי ויטקוסט, אתה משתמש ב ebates ? הם נותנים החזר של 4% מסכום הקנייה בויטקוסט. אם תרצה להצטרף לשם ולקבל הנחה נוספת דרך חבר מביא חבר, שלח לי מסר.
&nbsp
ולגבי luckyvitamin, אם תקלה אצלם גרמה להזמנה כפולה, שאי אפשר לבטל זה מרתיח.
 

rexcor

New member
נרשמתי לebates אבל.....

ישנה חברה בשם evitamins ששולחת עם מעקב במחיר התחלתי של 12.42[תלוי במשקל] ומחיר בלי מעקב 7.80 לעומת 10.99 בויטקוסט שבה המשקל מקסימלי גם קצת יותר נמוך .אכן שלמתי בפייפאל אבל מישהי שקנתה בויטקוסט אמרה שהם נתנו לה החזר בלי צורך בהתערבות פייפאל.באייהרב מדגישים שהחזר הוא חד פעמי ולא ברור אם גם בויטקוסט זה אותו דבר.
אם כבר הזמנתי מויטקוסט בלי לפתוח חשבון מביא חבר לא תופס כבר או שאני טועה?
בdhl המספר השתנה כמה פעמים לcg ואפשר היה לעקוב בארץ אבל אף פעם דרך אייהרב.זו תעלומה גדולה בעיניי.גם אני מקווה שלא הטעו אותי עם המעקב של ויטקוסט.אעדכן
 

ו אולי

New member
מבצעי חבר מביא חבר הם רק ללקוחות חדשים

לא ללקוחות ל"משומשים"..
זה נכון לגבי ויטקוסט, אייהרב ואיבייטס.
לא הבנתי מה כתבת לגבי החזר חדש פעמי באייהרב ובויטקוסט ?
האם הכוונה היא שאפשר לקבל מהם פעם אחת החזר על אובדן חבילה?
והאם זה חד פעמי גם כשתובעים דרך פייפל ?
&nbsp
ואם אתה רשום לאיבייטס שווה להתקין את הכפתור שלהם בפיירפוקס, זה הקפיץ לי הרבה מבצעים שלא הייתי יודעת עליהם אחרת, וזה קל יותר לשימוש מאשר להכנס לאתרים דרך ההפניות באתר של איבייטס.
&nbsp
&nbsp
 

rexcor

New member
אייהרב אמרו לי ולאחרים שיחזירו חד פעמי

אבל אם להבא החבילה לא תחזור אליהם הם לא יזכו.בפורום צרכנות אנשים רשמו שפייפאל מאפשרת הגשת תביעות גם אין מעקב ולרוב הולכת לטובת הצרכן וזה גם מה שהבנתי מהחברה עצמה.יתכן וגם ויטקוסט פועלת כמו אייהרב אבל לא ניסיתי ולא שמעתי.
יש עוד אתר בשם vitaminlife שהזמנתי ממנו היום מוצר שלא מצאתיבשום מקום חוץ מאייהרב שאיני רוצה.ללא מעקב זה 7.80 ולא רשום שזה עם dhlאז נתתי לזה סיכוי לראות מתי יגיע.האופציה עם מעקב היא פי 2 במחיר,יקר מדי למוצר אחד.יש פה ניסוי ותעיה באתרים האלה
 

rexcor

New member
לבקשתך מעדכן שהמספר מויטקוסט מופיע כלא חוקי

בdhl רשמו מספר מעקב שמתחיל בum אבל בדואר ישראל זה מופיע כברקוד לא חוקי.בויטקוסט גם מוכנים לבדוק בעית אי הגעה רק אחרי 60 ימי עסקים.אני לא בטוח שעשיתי בחוכמה בהזמנה דרכם דווקא
 
למעלה