המנגל הטבעוני ביום העצמאות

kmiki

New member
לא חוזרים לשם יותר

בשנה שעברה רכשתי כרטיסים לילדים ולי בתהלהבות רבה, ואפילו הזמנו חברים שגם הם קנו כרטיסים, ומה רבה היתה אכזבתנו.
מעבר ל"זכות" לשהות בפארק גדול עם מלא טבעונים (מי שמחפש את זה יכול פשוט להרים פיקניק טבעוני בכל אחת מאלפי הקבוצות לדעתי, או ללכת לכל מסעדה טבעונית למהדרין), מה היה שם? הכל עולה כסף בפנים, אין פעילויות כלשהן שמצדיקות פסטיבל שלם, כלומר נכנסו, קנינו כל מיני מאכלים שקל להשיג בכל מקום (שילמתי מלא כסף בשביל חזה טבעול בלחמניה, ועמדתי בתור מעל שעה ורבע בשבילו...), ובזה זה די נגמר, אז מה הרעיון פה?
היה עדיף פשוט לארגן ארוע טבעוני שלא עולה כסף, ומי שרוצה להקים בו דוכן ולמכור, שיעשה זאת, בלי לקחת לי כסף על כניסה בשביל השומר שעומד בפתח או מערכת הגברה שמשמיעה מוסיקה, כי מעבר לזה אל היה שם שום דבר.
 
לא הייתי שנה שעברה

אבל הבנתי שהיה על הפנים, גם בגלל הגשם וגם בגלל תקלה בגרילרים שגרמה לתורי ענק לאוכל.

בכל מקרה, עמרי פז כתב בפייס שאחרי הכישלון שנה שעברה הם יעשו כל מאמץ שהשנה זה ייצא מושקע ויעבור בשלום (חוץ ממזג האוויר שלא חושב שהוא יכול לשלוט עליו
).

הייתי לפני שנתיים והילדים מאוד נהנו, מה גם שזו הזדמנות להתחמק מללכת לארועים של המשפחה ולהריח גוויות. השאלה מה הציפיות ואם הולכים לשם כדי להעביר את היום בכיף ולהנות מחברה של אנשים שבמוצהר טבעוניים או שהולכים כדי לקבל תמורה בשביל הכרטיס (וגם לגבי זה, לא חושב שהמחיר גבוה יחסית לכל פארק או אטרקציה אחרת בתשלום).
 
בשנה שעברה היה באמת פחות מוצלח

בגלל תנאי מזג האוויר ניתקו את החשמל במקום, מה שיצר הרבה בעיות. הצורך להיערך מחדש ולהכין את אלפי המנות במנגלים שאינם חשמליים, יצר תורים ארוכים שבאמת יצרו אי נעימות רבה. בגלל העדר החשמל גם התבטלו רוב הפעילויות שהיו צריכות להתקיים.
&nbsp
אבל זאת באמת הייתה פאשלה שלא מצביעה על המנגל הטבעוני באופן כללי, בשנים קודמות היה הרבה יותר מוצלח וגם המארגנים לקחו את מלוא האחריות על מה שקרה בשנה שעברה ואני בטוחה שהם הפיקו לקחים ושהאירוע השנה יהיה הרבה יותר מוצלח.
לא הייתי ממהרת להסיק מסקנות בגלל פאשלה של פעם אחת שהיה פחות מוצלח.
 

kmiki

New member
זו לא היתה הבעיה

למכור ב20 שקל שניצל טבעול בלחמניה, אחרי ששילמת כניסה...
זו הבעיה.
מה מטרת הארוע?
 
לפני שנתיים

המחיר היה 38 ש״ח שכלל מנת אוכל אחת - כך שהמחיר השנה הרבה יותר נמוך ממה שהיה אז.

לא יודע להגיד אם זה כולל אוכל או לא (אנשים כבר שאלו בפייס, בטח תהיה תשובה בקרוב).
 
לפי מה שהבנתי זה לא כולל אוכל

כשזה כלל אוכל ציינו את זה כבר באתר, כל הזמנה מה היא כוללת. אם לא ציינו, כנראה שהכרטיס הוא רק לכניסה.
דווקא נראה לי יותר הגיוני לשלם על הכניסה ואז על האוכל בנפרד כי ככל הזכור לי המנה שהייתה כלולה בכרטיס לא הספיקה וברוב המקרים אנשים הזמינו עוד אוכל בנוסף למנה שכלולה בכרטיס.
 
תשובה רשמית: לא כולל + מחירים + מה כן כולל

מצטט:

כרטיס כניסה לפסטיבל יום העצמאות (המנגל הטבעוני) כולל כניסה לאירוע שבו תוכלו להנות ממתחם בישול עם סדנאות של מיטב השפים בישראל, הופעות חיות שיעלו לבמה המרכזית, מתחם ילדים ענק עם הופעה מרכזית של טל מוסרי, מתחם הוליסטי שבו יהיו סדנאות והרצאות, מופעי סטנדאפ, חידון אוכל גדול נושא פרסים ואפילו מרשמלו טבעוני.

לגבי האוכל- אנחנו משתדלים שהאוכל יהיה כמה שיותר נגיש במחירים- כל העיקריות יעלו 25 שח. שתיה קלה 5, קינוחים 10 שח.

היינו שמחים לאפשר לכולם להכנס ללא כל תשלום אולם מכיוון שמדובר בהפקה של רבע מיליון שקלים אנחנו כן צריכים לבקש כיסוי מינימלי בכניסה. שיהיה יום מקסים.
 

l coyote l

New member
המחירים בכל האירועים שלהם מופרזים

25-35 ש"ח ל"ארוחה" שמורכבת מלחמניה עם חיקוי בשר כלשהו ו"צ'יפס" - לרוב נאצ'וס או תפוצ'יפס.
לפעמים יש גם את האופציה האתיופית, שזה קצת יותר סביר בשביל המחיר.
בכלל, עדיף לדעתי שירדו מהקטע של לארגן אוכל בעצמם ופשוט יעמידו דוכני אוכל של אחרים, שישלמו להם כסף על העמדת דוכן בפסטיבל, כמו שנהוג בכל יריד אוכל. זה יוצר מגוון גם של אוכל וגם של מחירים.
 

kmiki

New member
אנחנו החלטנו לא ללכת, וכך גם החברים

אני בעד הארוע עבור מי שזה מתאים לו, אבל אני לא הולכת שוב.
בכלל, הרעיון בארוע כזה אמור להיות גם לאפשר לאנשים לשווק את עצמם, ואם אין מספיק דוכנים שרוצים למכור שם, זה אומר דרשני, כי הרי יש מלא מסעדות טבעוניות בארץ שיכלו לפתוח דוכנים ולהציע כל מיני סוגי מזון שונים.
זו האכזבה שלי, כי אני ציפיתי שיהיה לי מגוון גדול של אפשרויות, כשלמעשה אכלנו טבעול בלחמניה...
זה בהחלט יקר בשביל ארוע שאולי על הנייר נשמע מלא, אבל בפועל ישבנו 4 שעות על הדשא עם חברים, מה שיכולנו לעשות בפארק הקרוב לבית, עם אוכל מהבית, ואז לקנח בגלידה שווה :)
 

eietmo

New member
נראה מקצועי ביותר

מדהים כמה חזקה הקהילה הטבעונית בארץ, פשוט אירוע ענק שלא רואים באף מדינה אחרת...
 
למעלה