חוויה מצויינת במסעדה "רגילה" - פלוגי ,בנימינה

noa555555

New member
חוויה מצויינת במסעדה "רגילה" - פלוגי ,בנימינה

המלצה ממש חמה.

הגעתי עם ציפיות נמוכות , בכל זאת מסעדה שיש בה בשרים, דגים , שום דבר כמובן לא כשר , יש פיצות של בשר חלב ביחד..
ראיתי בתפריט בשלב ראשון סלט בריאות טבעוני כזה, אבל לא התחשק לי שוב על מה שאני אוכלת כל הזמן בבית. חככתי בדעתי ובסוף החלטתי ללכת על "מנות הצד" שגם מהן הייתי צריכה לקצץ חצי בגלל חמאה ושום וכאלה. (ירקות וכל מיני ופירה וכו תוספות), המלצרית המקסימה הבטיחה לבדוק לי פריט פריט והיתה מאוד פתוחה ואפילו רשמה את שם ההרצאה של גארי. איך שהמצב רוח ככה יורד לי בגלל חוסר המבחר, חוזרת המלצרית החמודה מאוד (אופיר, תודה), ובפנים מאירות עיניים מודיעה לי שזה יום המזל שלי והמטבח מוציא לי מנה טבעונית למהדרין, סטייקים טופו ותוספות טבעוניות מיוחדות , שאחכה וזהו. לא התווכחתי. חברתי בינתיים הזמינה את הפיצה שלה שהיתה מעולה, (היא לא טבעונית),
ואז הגיעו שתי המנות המפוארות. את זאת שלי אני מצרפת פה, נזכרתי לצלם אחרי שזללתי סטייק טופו אחד מבין השלושה שקיבלתי . מנה נדיבה, יפה ענקית, והכי חשוב - טעימה בטירוף. בתמונה תראו שני סטייקים טופו מצויינים (ועוד ביס אחרון מהשלישי), אורז עדשים מג'דרה מעולה, סלט מתובל כמו שצריך , פלחי בטטה, לימון, וקערית טחינה (אופיר אמרה: בהתחלה הם שמו רוטב יוגורט, אבל הסברתי להם שמה פתאום יוגורט! והחליפו מיד בטחינה - תבורכי אופיר על הרגישות האדירה לנושא).
התמונה מדברת בעד עצמה, ליד המנות הזמנו גם שייק פירות עשיר וענק ( אננס, תות שדה, מלון, על בסיס תפוזים)(ויש המון מבחר של שייקים של פירות וירקות, כולל סלרי, ממש איך שרוצים), ומיץ תפוגזר סחוט טרי כמובן . וקנקן מים קרים ליתר בטחון.
הארוחה היתה פשוט מושלמת ואין לי מילים, גם השירות , גם ההליכה לקראת לקוחה טבעונית כאילו התכוננו למלכת אנגליה שתיכנס כדי לנצל את הטופו שהכינו מראש. נכון שהמנה עלתה יקר, כמו המנות הבשריות שלהם, אבל היתה שווה את זה, לפחות יש תמורה רצינית בעד האגרה. הכל היה עשוי מושלם. (השארנו עשרים וחמישה אחוז טיפ, גם זה אומר הכל)
ואגב, יש חלב סויה שם, למי שרוצה. לשייקים, לקפה, למה שרוצים.

מסעדת פלוגי , בנימינה. כי מגיע להם. -
ככתוב בקישור. ומצורפת תמונה של המנה גם כן.

http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRestID=12117
 

noa555555

New member
וגם שכחתי לציין - עיצוב המקום פשוט מדהים

מאוד נעים לשבת , קשה להסביר, אבל ממש יפה, מיני איטליה כזה. המון אווירה. קיצר, ממש אהבתי. בטוחה שאחזור לשם אם זה תלוי בי .
 
למעלה