שאלה לנשים

חחח מניקור,פדיקור

יש הרבה פעולות של העידן המודרני לא רק שלא מועילות אלא הן מזיקות מאוד. סגנון תוקפני? הכל בעיני המתבונן,סהכ מילים. אני די סבור דווקא שהרוב לא מתאפרות בעולם כולו ואם כן אז איפור עדין שזה הכי יפה ובלי מייק אפ כמובן,פשוט לשים מסקרה,אודם,סומק,צללית,רימייל וזה מספיק ויפה מעל ומעבר.
 
רגע רגע

עכשיו הצלחת לבלבל אותי. אתה בעד איפור? אני באופן אישי לא מתחברת לסגנון המתוקתק עד אימה של כל שערה במקום בצבע בלונד, ציפורני תלפיות ושכבות שפכטל אבל כאמור יש כאלה שזה עושה להן טוב ודע לך שיש גברים שמתים על זה ומרגישים גאווה שהאשה שלהם כה מטופחת. לא התכוונתי להעליב אותך עם הסגנון, כניראה שהתרגלתי לנימוס אמריקאי
ולא ענית לי על הספר. תודה.
 
לגבי הספר אין לי מושג אם יש באנגלית

אבל אנימאמין שכן, צריך רק לברר כנראה. אני לא נגד איפור, אני פשוט לא אוהב איפור כבד, זה מזכיר שהייתי יוצא למועדונים בעבר הגיעה בחורה שהסתכלה עלי אזרה אומץ ודיברה התחלנו לדבר, פתאום הגיעה ידיד שלה הניח עליה כזה תיד על הפנים, מה קורה מאמי והשאיר לה סימן מרוב הרבה מייק אפ שהיה על פניה. אני אוהב איפור עדין,אפשר לקרוא לזה איפור ללא איפור, כי באמת יש בחורות שמתאפרות ונראה כאילו הן לא מתאפרות. בשורה התחתונה לא אכפת לי אם בחורה מתאפרת או לא, מי שיפה אז היא יפה,האיפור לא משנה זאת,סהכ איפור זה רק תוספת צבע, ומה שלא עושה הטבע ממילא לא יעשה הצבע. יש גברים שמתאפרים עושים גבות ומה לא, זכותם בהחלט,אני למשל לא עושה גבות(אין צורך גם ככה) וגם לא מתאפר,בקיץ אני מאופר מהשמש, שחום שוקולד. אם לא הבנת יש גברים שעושים גבות ממש כלומר צורה וזה, לעשות גבות באמצע אם יש למישהו שם ברוש, לדעתי זו חובה להוריד שם את הסלע,כי זה לא נראה טוב,למי שכמובן יש באמצעאני ממליץ לו להוריד תמיד,אבל לעשות צורה בגבה,לגבר לדעתי זה לא נראה טוב וגורע מגבריותו,אולם ראיתי גם בחורות יפות שבכלל לא עושות גבות ומתאים להן מאוד,הגבות שלהן היו נראות טוב באופן טבעי.
 
חומצות שומן

אומגה -3 זה מעולה. זרעי פשתן עשירים בזה ולי זה ממש עושה עור יפה. אני גם לא מבינה מדוע הרופא מתנגד לשתייה - לטעמי שתיית מים בכמות של 8-10 כוסות ליום תורמת למראה זוהר ויפה.
 
הוא לא מתנגד לשתייה,פשוט אין קשר ישיר

בין שתייה למצב העור. בכלל יש לשתות שצמאים ולאכול שרעבים.
 

ליזי133

New member
בדיוק!! חבל שבישראל אומרים 'שתו כמה שיותר

וכמה שיותר זה יותר טוב' כי זה לא טוב לשתות או לאכול כשלא רוצים....
 
עודף מים זהנזק לבריאות

גם לאכול כמו מטורף סתם זה נזק בריאותי, אפילו אם נאכל מאכלים בריאים וטובים. מה לעשות הגוף חכם, אבל אנחנו שלא מקשיבים לגוף יצאנו הלא חכמים.
 

eietmo

New member
אני מזמינה במיוחד מסיאטל

איפור טבעוני. מברשות יש כאן בלי בעיה (שימו לב שהרבה מברשות הם משיער של חיות...איזה מוכרת אחת כזה אומרת לי "כן אבל הם מחווה אורגנית ומתיחסים אליהם ממש יפה...וחזרה על זה אפילו שהבהרתי לה 3 פעמים שאם זה בא מחיות, זה מחוץ לתחום בשבילי.)
 

אלפלפא

New member
כשאני קונה ומבקשת רק מוצרים שלא נוסו

הנציגות מוציאות מהמגירה טופס כאילו חתום שבו כתוב שהחברה לא עושה ניסויים על בעלי חיים. מבטיחה לי אלפי הבטחות, מספרת לי שבהשתלמויות שעשתה סיפרו להם שלא עושים ניסויים אבל קשה לי להאמין ולקנות. חשוב לי הארנבון על האריזה.. אני לא מתאפרת כל כך אז זה פחות חשוב לי. את מזמינה גם את קרם הפנים מסיאטל?
 

eietmo

New member
למען האמת אני כמעט ולא משתמשת בקרם

יש לי עור ממש טוב (גלולות\ טבעת למניעת הריון
). אני שמה קרם עינים שקניתי לפני שהפכתי לטבעונית (כי האיפור מיבש אותן). אחרי שהוא יגמר אקנה משהו מחברה טבעונית שאושרה ע"י פיטה. אני חייה בקנדה אז יש המון בחירה בקשר לזה, הבעיה הכי גדולה היא האיפור...וזה לא כזה יקר להזמין.
 

eietmo

New member
אני חושבת שאולי אזמין את הקרם עינים של

"אהבה"...חברה ישראלית כך שאשמח לתמוך בהם, אבל אני רוצה לוודא שהכל שם טבעוני לפני שאני קונה
 

nukke

New member
ד"ר עור SPF30

אחרי רומן בן שנים רבות עם מוצרי אהבה, שנגדע ביום בו למדתי שמצפה שלם זה מעבר לקו הירוק. הוא לא כ"כ יקר, 80 ומשהו ש"ח לפני מבצעים.
 

Tamellina

New member
כרגע משתמשת בקליניק עד שהבקבוק ייגמר....

התחלתי אותו הרבה לפני שהכריזו שאסתי לאודר עברה לצד האפל :( אחרי שזה ייגמר אני מתכוונת לנסות את ל'אוקסיטן - L'occitane הם אמורים להיות מאוד יקרים אז גם אני בונה על זה בתור מתנה... ואם זה לא יקרה אז אני מעדיפה לקנות משהו של ד"ר עור. כשהייתי מתבגרת, דרמטולוגית נתנה לי מרשם לקרם פנים שלהם שעזר לי מאוד. מבחינתי הפנים צריכות להיות נקיות כמו כל חלק אחר מהגוף שלי, זה לא נראה לי פשע לשטוף אותם ולשים עליהם קרם פנים להגנה מלכלוך/יובש.
 

marx04

New member
WELEDA ו-Dr. Organic

שלום לך, אינני מבין כל כך במוצרי קוסמטיקה, אך ידוע לי היטב שחברת WELEDA מייצרת מוצרים טבעיים מעולים, שלמיטב ידיעתי פותחו ללא ניסויים בעלי חיים. אני יכול להעיד מניסיוני שהמוצרים שלהם לתינוקות הם מעולים. חברה נוספת שניתקלתי בה בחו"ל וככל הנראה מייצרת אף היא מוצרים טבעיים איכותיים היא Dr. Organic. אין לי מושג אם הם ערכו או עורכים ניסויים בבעלי חיים (אני מאמין שלא, אך אינני יודע), ואני יכול להעיד שהדיאוטורנט רול שלהם הוא מעולה. למיטב ידיעתי המוצרים שלהם אינם נמכרים בארץ. בברכה, אורי.
 

marx04

New member
תודה על ההערה

שלום לך, תודה על ההערה. רק להבהיר, אני לא טענתי שכל המוצרים של WELEDA הם טבעוניים, אלא שהם טבעיים "בלבד" (עליי להודות שמעולם לא בדקתי זאת). יחד עם זאת, כדאי לשים לב שעל פי הקישור שציקפת, כל המוצרים שלה עומדים באמות מידה של צמחוניים. כמו כן, על פי הצהרת WELEDA הם מעולם לא ערכו ואינם עורכים ניסויים בבעלי חיים. בברכה, אורי.
 

Xylophone

New member
Bio Visage אבוקדו

אם הם מנסים אל תאשימו אותי. אמא שלי קנתה את זה לעצמה ואני משתמשת קצת כי מתקלף לי העור מהשטיפות.
 
למעלה