שאלה לנשים

אלפלפא

New member
מסכימה איתך לגבי הכל

חוץ מעל קרם הפנים. אני לא חושבת שזה פסיכולוגי (זה לא פלצבו) ואני מרגישה הבדל בעור הפנים לפני ואחרי מריחת קרם ללא כל צל של ספק. לגבי קמטים, נכון שאין דבר כזה העלמת קמטים ואי אפשר לרמות את הטבע (אלא אם כן מותחים את העור בניתוח) אבל כן רואים הבדל בין נשים בנות 50 המשתמשות בקרמים יקרים לבין נשים באותו הגיל שאין להן כסף לטיפוח הזה. אני מדברת כמובן על הכרות אישית עם כמה מהן משני פלחי האוכלוסיה.
 
חבל על הכסף, את מעשירה את היצרן ולא את העור

אני יודע ששטיפת המוח והפסיכולוגיה בעידן המודרני קשים ואין כבר שכל או היגיון בריא, נהיינו רובוטים של צו האופנה בכל תחום בגלל בעלי אינטרס כלכלי. היית צריכה לשמוע ברדיו את מנכל קשת, ואז שלחה מישהי תגובה יפה, שפשוט בושה שהכל סביב הכסף ואין כבר צדק ומוסר, במדינה של כסף מכרו את הכל, גם את אמא. לעניין: את העור מעשירים מבפנים ולא מבחוץ,אם תאכלי אבוקדו זה טוב מאשר תמרחי אבוקדו על הפנים, מה שמבפנים מקרין החוצה ולא להיפך. זה סהכ אשליה של נוחות והרגל שיעני קרם יעשה פלא או קסם. יש בעיות שבאות עם הזמן שלהן אין שום טיפול מלבד אולי ניתוחים ואז להיראות כמו בובה רפויה ומתוחה שזה בא להקיא,מה לעשות כולנו מזדקנים בסף,צריך להשלים עם זה, מה שחשוב הפנימיות יותר מאשר החיצוניות, בסופו של דבר כולנו נראה עגלות. אם לא תאכלי בריא, למשל הרי שאין שום קסם שיועיל לך, למשל ישנם אנשים שחושבים שאם יש להם בעיה בקרקפת או בשיער והם ישימו איזה שמפו קסם אז זה יעזור להם, הם חיים באשליה, אם היו אוכלים בריא ומשנים את חייהם לאורח חיים נכון הרי שלא הייתה בעיה בשיער או בעור. בכל מקרה אם כן את מתכוונת להשתמש במוצר טיפוח כלשהו הרי יש להעדיף מוצר שעשוי מומרים טבעיים ורצוי אורגני, לפחות אם לא יועיל הרי שלא יזיק, לעומת זאת מוצר טיפוח לט בעי עשוי כמיקלים לא רק שלא יועיל הרי שגם יזיק. תלכי לא דווקא על מוצר של מותג,למשל תקני חמאת שיאה העשוי מאגוז השיאה,קרם אבוקדו,קרם אלוורה,קרם קוקוס אם תמצאי וכן הלאה.
 

נוWה

New member
גם אני משמשת בד"ר פישר


בסדרת ג'נסיס שלו כל כמה זמן יש מבצעים בסופר פארם שמציעים את הקרם שלו בחצי מחיר, או אחד ועוד אחד, אז זה בסופו של דבר לא יוצא כל כך יקר... אני גם משתמשת במי הפנים שלו, הם אחלה...
 

Legato

New member
תשובה +
שאלה נוספת לנשים

אני משתמשת בקרם פנים של ד"ר עור ומאוד מרוצה ממנו. כמובן שזה אינדיבידואלי. אני לא יודעת אם זה נחשב קטגוריה מעל ג'ייד או לא... חוץ מזה אני משתמשת בסבון פנים וקרם ידיים של ד"ר פישר. יש גם את כל המוצרים של ל'אוקסיטן, אבל הם יקרים אז יש לי גישה אליהם רק כשאיזו חברה קונה לי ליום ההולדת או משהו. ושאלה נוספת משלי: מוצרי "היגיינה נשית" שלא מנוסים על בעלי חיים... עזרה?
 

Legato

New member
בוא נגיד ככה,

שום "תזונה מבפנים" לא תספוג את המחזור שלי.
 
בחנויות טבע יש מוצרים מכותנה אורגנית

פדים וטמפונים. יש שתי חברות: NatraCare ו-Organic. השניה יקרה יותר ופחות איכותית מהראשונה (כן, מה שכתוב).
 
מומלץ ביותר

למי שבקטע. אקולוגי וחסכני עד מאוד. פורם הורות טבעית מלאה בנשים שמשתמשות במוןקאפ וישמחו לסייע. אפשר גם להשתמש בתחבושות בד רב-פעמיות ולכבס ויש גם את שיטת שרמן שמאפשרת לך לא להשתמש בכלום ולשלוט על המחזור שלך.
 
בפעם האחרונה שהייתי בעדן

וקניתי פדים, הציעה לי דוכניסטית לטעום פסטת כוסמין. כשהנחתי את הקניות שלי על הדוכן לפנות יד לצלחת היא שאלה אותי די בפליאה: "מה, אין לך מונקאפ?"
(לא, אין. פעם השתמשתי בתחבושות בד, היום אין לי איפה לכבס).
 

OnlyLeigh

New member
למה שאלה רק לנשים?


(באה מבית בו אחיה מסיים את קרם הלחות הרבה לפני שהיא הספיקה לגעת בו בכלל)
 
למעלה