שאלה לנשים

אלפלפא

New member
רשימות גם אני יכולה לעשות

רציתי המלצות לקרם פנים טוב מבעלות נסיון.. אבל תודה בכל מקרה :)
 
סבוקאלם\סנריידר

אני די אוהבת. נדמה לי שהשתמשתי פעם בד"ר האשוקה לא זוכרת למה הפסקתי (לא בטוח שהייתה סיבה)
 

l coyote l

New member
התכשירים הנ"ל מהווים הקלה רגעית

ועל כך אין חולק. אבל הם לא באמת מתקנים מה שנהרס. את זה הגוף (העור) עושה בעצמו כשניתנים לו תנאים נוחים (כמו שהיה בטמפ' מתאימה ושמירת החום). נכתב ממרום שנותיי בעבודות פיזיות שגרמו לעור הידיים להראות כמו, כן, כמו ידיים של מי שעובד בעבודות פיזיות. שום תכשיר לא עזר. זה פסק אחרי הסבה מקצועית להייטק
 

FlyingMoo

New member
מסכים לחלוטין

השיט הזה פשוט לא בשבילנו, ואני אומר את זה מתוקף העובדה שאני מעלה את הנושא הזה תדיר בפורומים ותמיד מקבל את אותה התשובה. נשים מתגנדרות בשביל נשים, או בשביל עצמן. שיהיה בכיף, איך שאומרים.
 

EDENV55

New member
הסיבה שהוא כל כך צודק היא בגלל

שהוא מייצג את אחוז הגברים בעלי אופי טוב, עם עמוד שידרה, לא נשנשים, לא כאלה שהולכים לקנות בטי אנ טי או לקנות שעון כדי להרשים בחורה. מדובר על גברים שגדלים על אופי ופיתוח עצמי. לא כאלה שבונים את החיים שלהם על אופנה מטוטמת, פוזה ומראה כדי להרשים בנות. ובהתאם לזה, אותם גברים נשנשים שמשקיעים באיך נראה הישבן שלהם עם הג'ינס החדש של קסטרו, גם מתסכלים איך נראים הציפורניים והילומים בעקב אצל הבחורה שלהן. אני יכול להגיד לך שאני בתור גבר, ברגע שאני רואה בחורה משקיעה במראה שלה, ג'ינס צמוד שרואים לה את התוסיק וצורת הלבלב, חולצה שמבליטה את שדיה, וכל מה שהיא מנסה זה לשדר סקסיות ומין, זה רק גורם לי להיות חרמן ולרצות לפמפם אותה ולא יותר מזה. ביום שנשים יבינו שככל שנשים ילכו עם בגדים יותר חושפני, יותר מאופרות זה רק גורם לנו הגברים להעריך אתכן פחות, לרצות רק סקס ממכן- כי זה מה שאתן משדרות, ואל תווכחי איתי עכשיו על אחוז הנשים שמתנהגות ככה, נקודה- רוב הנשים ברחוב דואגות למראה שלהן יותר ממה שאכפת להן מהאופי שלהן, זאת עובדה, זה ידוע. לעומת זאת, נסעתי במכונית לפני חודש, וראיתי בחורה עם מכנס קצר של פעם, מין דגמ"ח קצר ללא כיסים חלוצי כזה, חולצת טי שירט נורמלית, כובע טמבל גדול כזה על הראש, אמרתי לעצמי- באונה זו אחת שאני רוצה להכיר- היא לא שידרה לא סקסיות, לא מין, אלא בחורה איכותית שלא שמה על צו האופנה הנוכחי. בקיצור, אלזה, במקום לצאת על הבחור, אני לא יודע איך את או חברייך לפורום מתלבשות, הייתי ממליץ לכן לקחת שיעור מהבחור. ויופי תלוי באספקת הויטמינים מהמזון, להתקלח ללא חומרי ניקיון- גורמים לריקבון העור, ותאמיני לי אם נשים יעשו א זה הן יראו הרבה יותר טוב ממה שהן נראות היום. וכמו שהוא אמר שהכל מסכה- תשווי איך נראים גברים מבוגרים בגיל 60 לנשים באותו גיל, רוב הנשים שהפסיקו להתאפר נראות כמו סמרטוט רקוב לעומת גברים שהעור שלהם נראה הרבה יותר חלק. מסקנה- איפור גורם לריקבון העור, סבון שמפו זה חומר כימי שחודר לעור.
 
מסכים איתך עדן כל המוסיף גורע

סבתא שלי מעולם לא השתמשה באיפור, או צבעה שיער וכל החרטא הזה, ועדיין יש לה שיער שחור. ואיך היא צחקה אומרת לי מה קשור קוסמטיקה בגיל 20 או 30, הדור הזה באמת שטוף מוח ועקום,תן לחיות כמו פעם בלי כאב ראש ממותגים ושטיפת מוח, בלי לחץ בפאנן,אילו היו חיים. היום המותגים שיגעו את האנשים, אני זוכר אדם זקן אומר לי , צעיר איזהמקרר לקנות, מרוב מותגים התבלבל, אז החזרתי אותו לעבר, אמרתי לו פעם הה מקרר אחד לא? ענה כן, אז זהו שכח מהתוג, חפש תכונות וזהו, זה עזר לו מאוד. אני גם לא אוהב נשים שיותר מידי אובססיביות כלפי עצמן, יש גם מלא גברים כאילו, אותי שואלים מה אתה מטופח ואני עונה, אם להתגלח זה מטופח אז שיהיה. לגבי נשים מבוגרות זה בגלל שעורו של הגבר גנטית טוב יותר וגם לגבר יש שערות על הפנים קרי זקן, ולכן זרימת הדם אצל הגבר בפנים טובה בהרבה יותר. כמובן נשים שמגיל 20 הוסיפו וגרעו עם כל מיני אשליות אכן הרסו את פניהם ורואים זאת בגיל מאוחר יותר, כלומר אם הגנטיקה שלהם היתה טובה הרי שבמקום להיטב עימה , הן עשו ההפיך גרעו ממנה ולכן התוצאות האילו וחבל. לא כדאי ללכת לפי צו האופנה בכל תחום, הרי כל חודש יש משהו חדש אז מה? השאלההיא כזו, האם זה טוב, האם אני צריך את זה בכלל? ולא מה אני רוצה. דרך אגב בגדים צמודים לא רק שזה לא יפה, זה גם לא בריא וחונק תגוף,גם רחב ומסורבל זה לא יפה, לדעתי הכי יפה זה בגד שמתלבש על הגוף,לא צמוד ולא רחב,שאתה מרגיש נושם בו.
 
אכן כל האיפור ושאר הקוסמטיקה מזיקים לכן

בגלל שההרגלים כנראה קשים לרבים,עדיף להשתמש במוצרים טבעיים ורצוי אורגניים כאילו שאכן לא יועילו, אבל לפחות גם לא יזיקו. להיות עם איפור הרבה שעות על הפנים הרי שחוסמים את החמצן לעור ברמה מסוימת וזה משפיע על העור במשך הזמן. יש הרבה חברות טבעיות וחלקן אורגניות של מוצרי טיפוח באשר הם, ללא רכיבים מהחי ושלא נוסו על בעח.
 

Legato

New member
מעתה והלאה,

בכל פעם שאלבש שמלה יפה או אתאפר, ארגיש צביטה בלבי על כך שבחור כמוך אבד לי לנצח.
 

EDENV55

New member
אני אמרתי שאין לך סיכוי?

את חושבת שאני מכליל את הנשים ואומר שמי שמתאפרת או מתלבשת לא ארצה להכיר אותה. ממש לא. איפור ולבוש יפה זה משהו מיותר, מסכה, רצון להתבלט מעל השאר, במקום להבליט את האופי. את יכולה להיות בחורה מדהימה ומתלבשת יפה. אני לא פוסל. אם אמצא בחורה זהב שמתלבשת יפה, תפאדל עליה, אין שום בעיה. אני פשוט חושב שבגדים יפים מעבירים מסר שלילי. זאת תחפושת. רוב הישראליים הולכים על מעיל מעור וגיקנס מקסטרו אבל אין להם שקל בבנק, וחצי מיליון יצאו להפגין על כמה הם עניים. אני לא פוסל אף אחת בשביל משהו כזה, ובטח ובטח שנותן סיכוי לכל אחת כדי להכיר את האופי שלה. בגדים יפים זה בונוס מיותר. אגב אם התעניינת אם יש לך סיכוי איתי, לא בטוח, תהיי פחות פמיניסטית ואולי אשקול את זה. אני מחפש אופי לפני יופי, ואישה עם לב עדין ורכות לתינוקות ולאנשים, לא אגרסיבי כמו שלך.
 

Gidi Shemer

New member
legato, רק קחי בחשבון שאם

את משנה את דעתך ופותחת אפיקק רומנטי עם הבחור, את צריכה לתכנן להישאר עם התינוק ולא לזרוק אותו ולחזור לעבודה.
 

Legato

New member
וכמובן,

לא לקרב את הילד להומואים, אסייתים או פמיניסטיות.
 

ליזי133

New member
פוגשים לפי המראה, מכירים לפי האופי.

אם תראה בנאדם שהוא מלוכלך, בגדים מוזנחים, וכו' תרצה להכיר אותו (או לחילופין אם זה בחורה, אותה?) ומה אם הוא ממש ממש נחמד ובנאדם מדהים? פוגשים אנשים לפי המראה, אח"כ מכירים את האופי. אני לא אומרת שצריכים להתלבש בצורה הכי חושפנית/ מותגים/ זוהר/ כו' אני רק אומרת שעדיף להתלבש בצורה אסטטית ויפה, ולא להזניח את עצמך אבל שיהיה לך אופי טוב. אופי טוב + מראה טוב = מושך אנשים. אופי טוב + מראה רע = מושך אנשים רק אם יכירו אותך, אבל איך אפשר שאנשים יכירו אותך אם הם לא רוצים להתקרב? ...
 
לא כל דבר מחייב זוגיות

אם אנשים הולכים רק לפי מראההרי שזה גרוע מיסודו,אני מדבר בכלל בחיים ולא על זוגיות. ברור שניקיון הכי חשוב,תביאי בחורה יפה והיא מסריחה אז לא יעזור לה כל היופי מבחינתי. לקחת את זה רחוק, לא דיברנו על אדם שלא נקי, דיברנו על אובססיה בטיפוח,דבר שלא נחוץ וגם לא בריא באופן כללי. ברור שפוגשים המראה הוא ראשוני, אבל אם אחר כך האופי מתגלה רע ומר אז פה זה נגמר, טוב נו אולי רק מספר או שניים ואז זה נגמר. תלוי מה מחפשים, לזוגיות היא חייבת להיות טובה במהותה. אותי קונים אנשים טובים ולא דווקא מראה או כסף,אנים טובים קנו אותי,בלי קשר לזוגיות, אלא באופן כללי.
 

ליזי133

New member
גם לא דיברתי על זוגיות

ועם השאר אני מסכימה. היום יש אובססיה בטיפוח ומיליון מוצרים שונים בשוק שהם לא עוזרים בשיט. אבל יש המון דברים כמו קרם לחות לדוגמא, שבאמת מוסיפים לחות לעור יבש וכו'. לא הכל זה בולשיט אבל גם לא הכל נחוץ. צריך לקחת הכל בפרופורציות, ללא קיצוניות לכאן או לכאן.
 
אני לא יגיד על דבר סתם בלוף

יש דברים מה לעשות הם בלוף ורק עושים הרגשה טובה, אבל איך אמר פעם פסיכולוג ששמעתי ברדיו אומר: אם הבלוף והבזבוז על מותרות לא הכרחית עושה לאדם הרגשה טובה,אז זה טוב לפחות שירגיש שזה עוזר לו, או עושה לו טוב, העיקר ההרגשה. כלכלן אמר ובצדק ש76 אחוז מהתעשייה העולמית היא מותרות ושטויות של בזבוז כספים, אם היו הכספים הולכים לחיוניות אמיתית הרי שלא רק שלא היה רעב אחד בעולם, היה עוד נשאר הון תועפות בצד. את תצחקי אם תדעי על מה מוציאים העשירים את הכסף, אפילו אם הייתי מיליונר לא הייתי קונה שטיות ומותרות כאילו, אם הייתי מיליונר הרי שהייתי עוזר לנזקקים כולם,אבל מה לעשות הכסף לא נמצא ביידיים הנכונות. אני לא אוהב את שיגעון האופנה ואת הפירסום השיווקי והשקרי, הכל ממוחשב היום, או שמביאים ממילא דוגמנית שגם הרוב אצלה בסדר, ואז יעני כאילו המוצר עשה את זה, על התמימם אפשר לעבוד אבל לא על בעלי השכל וההיגיון.
 

אלפלפא

New member
מה שאתה לא יודע

זה שגם הבחורה המעניינת שמשכה את תשומת ליבך, השקיעה ה-מ-ו-ן מחשבה באיך שהיא נראית ובמה היא משדרת. והינה, גם אתה זוכר כל פריט שלבשה עד לרמת הכיסים במכנסיים. הגברים שאני מכירה יגידו שלא זכרו מה היא לבשה אבל היא נראתה מעולה. הם אותם הגברים שלא מבינים בשביל מה להכנס לחנות בגדים ולמדוד אם אפשר להסתכל, לקנות וללכת. יכול להיות שכובע קשה לא לזכור אבל "בלי כיסים"? נו באמת. כל אחת יודעת מה מחמיא לה ומה לא וגם אם נראה שהיא בלוק הכי זרוק וטבעי, היא הקפידה שזה יראה טוב עליה. וגם הקיטלוג הזה של 'לובשות צמוד משדרות רק סקס' זה זילזול. לא, אני לא דוגלת בגזרת האינסטלטור בג'ינסים לנשים אבל אני כן יודעת שיש עוד משהו מאחורי החריץ הזה והרבה פעמים זו אחלה בחורה שיהיה לך כיף להקשיב לה גם אחרי האקט.
 
למעלה