שאלה לנשים

מי אמר שזה טיפוח?

למה ישר לקפוץ להנחה שלצבוע ציפרוניים זה טיפוח? אולי זו הבעה עצמית? אולי יש כאלה שמתלבשות X או שמות לק X כדי להרגיש קצת שונות מהזרם?
 

Orchids

New member
מה זה משנה מה זה?

יש בנות שמתאפרות כדי להרשים אחרים, יש בנות שמתאפרות כי הן אוהבות את זה, ויש בנות שמתאפרות כי זו אמנות. זה יפה, ותאמין או לא, זה כיף. וזה בא ממישהי שלא מתאפרת. חלאס עם השטויות האלה, כאילו בנים שכל היום מדברים על כדורגל זה לא מעצבן. היא שאלה שאלה לגיטימית ואתה תוקף את כל המין הנשי... קצת פרופורציות, טוב?
 
ציינתי התנהגויות של המין הנשי

שלטעמי הן מיותרות אם לטעמך הן נורמטיביות ורגילות למה את קוראת לדברי תקיפה ?
 

Orchids

New member
כי תקפת אותה על פעולות נורמטיביות.

זה כמו שאני אתקוף את כל המין האנושי על ההרגל של לשטוף את הידיים.
 

izi36

New member
חבל על האנרגיות שלך יקירתי


יכול להיות שהוא פשוט נציג הקמצנים
 
תכשירים ללחות והזנה הם עבודה בעיניים?

ביום שהידיים שלך יהיו ככ יבשות מהקור שהעור ליטרלי ייקרע כשתסגור אותן (יקרע. קרעחצ. חתכים. דם.) תהיה לך זכות לומר שהם עבודה בעיניים. FART
 
כן הם עבודה בעיניים

קר לך שימי כפפות, גוף האדם רגיש לקור אין מה לעשות, שום קסם לא יעזור לך.
 

אלפלפא

New member
זה לא עניין של קור

זה עניין של יובש. כמו שהשפתיים שלך מתייבשות או כפות הרגליים וגם עור הידיים והפנים. והפלא ופלא! קרם עוזר לסדקים! לא שורף יותר ולא יורד דם ואפשר לעשות אגרוף :)
 
אין לי תבעיות האילו,כנראה אני אוכל בריא

ושוב מלבד ניחוח ופסיכולוגיה זה לא מועיל בדבר.
 
כיף לך שלך אין את הבעיות האלה!

יש אנשים שיש להם. זה עושה אותך יותר טוב מהם? נורא קל לדבר כשאתה לא סובל מהבעיה הזאת. לשניה לא חשבתי על להשתמש בקרם שנוסה על בע"ח או ששייך לחברה שמנסה. יש פתרונות. ויש גם קרמים ללא ריח. יש הרבה ומהכל. לא אוהב- אל תשתמש. אבל אל תפנה את זה לכיוון של תזונה או פסיכולוגיה. יש כאלה שנולדים עם בעיות- וכל התזונה שבעולם לא תעזור לזה. ואני אומרת את זה כאחת שנולדה עם handful of בעיות בריאותיות.
 
את רוצה חברות טבעיות חלקן אורגניות,בבקשה

ד"ר האושקה סבוקלם מון פלטין ים המלח מורז צמחי מרפא עומר הגליל שביט וולדה כנען אורגניקס(נייטשר גייט) סאנריידר ד"ר ראב(קמילוטרקט) ד"ר ברונר ד"ר רון כדיר ד"ר עור ד"ר פישר ד"ר מלומד איה נטורל סבון של פעם סופ אנד מור ללין פרימייר ים המלח חלאבין אורגניק נטע לי סנסי טבע ניחוח טבע דרמור לבידו ג'סמין-מוצרי טיפוח טבעיים(נמצא רק בתל אביב אני חושב אבל כנראה יש משלוחים,מוכרים שם חמאת שיאה טבעית) ובטח יש עוד שאני לא זוכר או לא מכיר.
 
למעלה