שאלה לנשים

אלפלפא

New member
שאלה לנשים

אני יודעת שלא כולן כאן בפורום מאותן הסיבות אבל במידה וגם אתן קונות רק מוצרי קוסמטיקה שלא נוסו על בעלי חיים אשמח אם תמליצו לי על קרם פנים טוב :) עד עכשיו שמרתי אמונים לג'ייד מפאת האיכות המירבית שקיבלתי במחיר יחסית נמוך בשוק. לאחרונה קרם הפנים כבר לא מספק אותי ואני מוכנה להשקיע קצת יותר ולקנות קרם טוב יותר. יש המלצות? (גברים אם אתם חובבי קוסמטיקה וטיפוח אתם מוזמנים גם להמליץ)
 
מצרפת לך לינק

וולדה לא רעים וגם לד"ר האושקה יש שם טוב. פה יש ברנדים נוספים שאין בישראל לצערי
 
אני חובב יופי טבעי , קוסמטיקה = שקר

כל התכשירים המכילים ויטמינים זה פשוט שקר ויטמינים לא חודרים לגוף דרך העור לפחות לא בכמות מספקת ויטמינים צריכים לקבל מן המזון מי שניזון באופן נכון וטבעי גם יראה טוב . כנגד קמטים אין מה לעשות וכל התכשירים להעלמת קמטים הם אשליה . גם התכשירים להוספת לחות והזנה הם עבודה בעיניים איפור קל זה נחמד אבל איפור כבד ומוגזם שווה בעיני למסכה , יותר קל לשים מסכה על הפנים יום אחד לשים מסיכה של בר רפאלי וביום אחר לשים מסיכה של שירלי בוגנים . בנות , גברים לא שמים לב לצפרניים וגם לא ליהלומים ונעליים אלו נועדו לתשומת לב של אישה לרעותה
 

האלזה

New member
אתה נציג הגברים?

אני מכירה גברים שכן שמים לב לאיפור, נעליים וציפורניים, תתפלא. אין כזה דבר "מה שגברים אוהבים", חבל לנסות להכליל, זה פשוט לא ילך
 

האלזה

New member
לא התיימרתי להיות,אף לא כתבתי "אנחנו הנשים.."

או "אנחנו הצמחונים", להפך, אני יותר כותבת שאנחנו אנשים מגוונים עם דיעות שונות. דרך אגב, לא ראיתי שהיא כתבה בשום מקום שהיא רוצה להתאפר בשביל הגברים, אלו היו מילים שלך בלבד. בא לך לדבר בהכללות? לך על זה, כמו שכתבתי:
 
לא דיברתי על איפור , אלא על צפרניים

יהלומים ונעליים שאלו בוודאות לא מעניינים את רוב הגברים יהלומים - יש איתם גם בעיות אחרות של : סחר בבני אדם קטיעת אברים ומימון מלחמות . מי שרוצה שיגגל " יהלומי הדמים "
 
באמת שמתכת על הגוף לא מעניינת,כסף מת

עדיף לעזור בכסף הרב לנזקקים מאשר לקנות מתכות על הגוף, שערכם יקר רק בגלל שהאדם קבע כך.
 

האלזה

New member
בוודאות, הדייט האחרון שהיה לי שם לב למגפיים

כנראה הוא לא היה גבר אמיתי! איך הגעת ליהלומים, אין לי מושג, הבחורה שאלה על מוצרי קוסמטיקה. רוצה להחמיא לכל האמיצים שעוד מעזים לשאול על קוסמטיקה בפורום הזה, למרות התגובות. לא ישתיקו אותנו!
 
לשים לב זה עדיין בגדר נורמלי

זה לא להיות אובססיבי לגבי נעליים ולרכוש אותם גם כשלא ממש צריך . ציפורניים יהלומים נעליים כולם שייכים לאותה אובססיה עוד לא ראיתי גבר המראה לחבריו טבעת יהלום שקנה או שקנו לו עוד לא ראיתי גבר שמראה לחבריו נעליים חדשות ומדבר על כך שעה ארוכה זה בסדר זה לא פסול לעשות כך
 
ואם אמשיך את הרשימה, עד אין קץ, תשתכנע?

ברור שיכולתי להרחיב את הרשימה לנצח, חיים רביבו ודומיו, ואני בטוח שרביבו מראה לזוהר את הטבעת החדשה שקנה, ואתה פשוט בוחר להמשיך להתעלם מזה שיש רשימה ארוכה של גברים שאפילו קיבלו כינוי משלהם, "מטרוסקסואלים". יש גברים שאוהבים לטפח את עצמם ויש נשים שלא אוהבות לטפח עצמן. אני לדוגמא, רואה בעצמי בלתי מושקע בעליל, מצד שני, תמיד יבוא ההוא שקורא לדאודורנט חוסר גבריות.
 

Clayborn

New member
אם כך, גם אני נרקיסיסט.

כן, אני שם לב לדברים כאלו. אפילו די מתעניין. אני יודע להעריך בגד שעשוי טוב, או כשמישהי לובשת/עונדת משהו שמחמיא לה, או מאופרת באופן שמתאים לה. ובפעם האחרונה שבדקתי, הייתי "גבר אמיתי" [כמה סקסיזם יש בביטוי הזה]. אתה מוזמן לשאול את בת זוגי.
 
אבל גברים מדברים על דברים אחרים

כמו רמקולים ומעלים תמונות שלהם לפייסבוק
בעיני זה לא פחות תמוה.
 
מה יש לך נגד נשים?

זה שלא ראית גבר שמתרברב ביהלומים לא אומר שהוא לא מתרברב במשהו אחר, לצורך העניין. וזה שלא ראית אותו מתרברב- לא אומר שהוא לא מתרברב כשאתה לא בסביבה. גברים אוהבים באותה מידה לדבר ולהנות ולהראות לאחרים את המכונית\אופנוע שלהם, לדוגמא. ומה לעזאזל כל כך רע בזה שבא לי לצבוע את הציפורניים? או ללכת עם שמלה יפה? או להגיד לחברה שלי תראי איזה נעליים יפות קניתי? ממתי זה עושה אותי לבן אדם רע או לבן אדם שהולך שבי אחרי ענארף? לדעתך עדיף להיות אישה אנמית אשר לובשת בגדי שק ולא משקיעה ולו קצת בעצמה? אם התשובה שלך היא שצריך למצוא את דרך השווה ולא להגזים לשני הכיוונים- אז כן, זאת הדרך לרובינו. לא כל הנשים בעולם 'אובססיביות' כדעתך לנעליים או יהלומים. האמת שרק הדיון המתפתח פה על יהלומים מצחיק נורא, כאילו לכל אחת מאיתנו פה יש שלל יהלומים שכל יום אנחנו מחליפות לאחד אחר.
 
למעלה