קשה לי לסמוך עליו שוב..

מקווה בשבילך

שלא תהיה פגיעה נוספת
 

SuperStar666

New member
זה ממש מכעיס שאת באה לקבל עזרה

פה בפורום, ובעצם במקום להפנים מה שמנסים להעביר לך, ולעזור לך לפקוח את העיניים, את רק מגנה עליו, ונהיית הסנגורית של מה שהוא עשה. ומה שהוא עשה זה אכן לא נכון במערכת יחסים, בעיקר במערכת יחסים כמו שאת מציגה אותה - מערכת יחסים רצינית וארוכה. הוא שיקר לך, עשה משהו מאחורי הגב שלך! הלווו
 

mayhema altar

New member
??!?!

אני מפנימה את מה שאתם רושמים!! אין לי בעיות הבנה למיניהם- אבל אני שוב אחזור על הנקודה- החלטתי להשאר איתו. קשה לי להתמודד- מה עושים הלאה - זו ההתמקדות. העזרה שאת כל כך כועסת עלי שאני מבקשת- היא המלצה לדרך להתמודד עם זה. כי לי אין שום אמצעים כרגע להתמודד עם זה! העזרה שאני מבקשת- זו ראייה מהצד- שתגיד לי שזה בסדר לכעוס. שזה בסדר לומר לו שרע לי כשצריך ועם זאת לתת לו לנשום. אז בסדר.. אולי לא הסברתי את הכוונה שלי כל כך טוב.. שמה שאני מחפשת כאן זו בעצם המלצה.. מצטערת! תודה בכל אופן לכל המגיבים מאוד עזרתם לי.
 

SuperStar666

New member
אם זו התגובה שהיית מקבלת מאיתנו

מבחינתי זה עידוד למה שהוא עשה, ועידוד לכל הגברים להמשיך לעשות כך.
 

mayhema altar

New member
צודקת.. אבל

כל אחת ואיך שהיא מקבלת סיטואציות בחיים.. אבל זה לא שהחלטתי להשאר איתו באש ובמיים.. זו הזדמנות נוספת שנתתי לו. כי אני מאמינה שלכל אדם מותר למעוד לפעמים. להגיע למוסר הסכל.. וללמוד. (רשמתי את זה כבר.. =)
 

SuperStar666

New member
סורי, אני את התמימות איבדתי...

אני סבורה שאם גבר מתפתה פעם אחת, הוא יתפתה שוב... **לבת דודה שלי יש בעל כבר 10 שנים, יש להם ילד בן שנתיים. אחרי 5 שנים שהיו יחד, יום אחד הם רבו והוא הרביץ לה. הוא "מעד", הבטיח, נשבע, בכה, צרח, התחנן, איים להתאבד... אחרי 4 שנים, הוא חזר הביתה מהעבודה, קצת שיכור, התחילו לריב, הוא התחיל לחנוק אותה... אם אחותו לא הייתה נכנסת במקרה לדירה לקחת משהו, הוא היה הורג אותה. סתם נקודה למחשבה...
 

mayhema altar

New member
אין מה להשוות בין הדברים

אדם אלים- זה מטבעו. זה האופי שלו. זה לא ששיכנעו אותו והתחננו בפניו רק לתת איזה כפה.. זה אחרת- זה מגיע ממנו. יש לי ניסיון איום גם עם העולם הזה.. וממש אי אפשר להשוות. אני לא מקבלת את מה שאמרת.. אבל מצתערת לשמוע.. =\
 
אוקיי צריך להרגיע קצת כאן

אנשים פה שוכחים שאף אחד לא חייב לקבל את העיצות שלנו, אלה החיים שלה ועם כל הכבוד, היא מכירה אותו יותר טוב מכולנו ויש דברים גם מעבר לתקרית הזאת. עצם זה שאת הופכת את זה למשהו אישי שאמור להכעיס אותך נראה לי ממש מגוחך. אם בסופו של דבר היא תיכווה ממנו והקשר יגמר- בעיה שלה. זכותה לעשות מה שהיא רוצה, זה הקשר שלה ואפילו אמא שלה לא יכולה לומר לה לזרוק אותו.
 

Old Girl

New member
אני לגמרי מסכימה אתך

למרות שאני מבינה גם מאיפה באים הכעסים - זה מאוד קשה לשבת כאן ולראות איך האנשים נותנים לבני הזוג לדרוך עליהם, ועוד מלקים את עצמם - תופעה מאוד שכיחה כאן בפורום, שהשיא שלה היה כשמישהי כתבה (להבדיל מאה אלף הבדלות כמובן), שהחבר שלה יורק עליה ודוחף אותה כי היא מעצבנת אותו. וואלה זה מעצבן, אבל את צודקת במאה אחוז - מה שהאדם מחליט לעשות עם מערכת היחסים שלו זו החלטה שלו שיש לכבד, גם אם רשמנו מאה הודעות ואף אחד לא אימץ את דעתנו.
 

magenta73

New member
הבנתי

זאת היא. לא הוא. היא סחטה. הוא בסדר... הכל בסדר חוץ מזה... הכל בסדר גם בניכם חוץ מזה... הוא בסדר, את בסדר... כווולם בסדר. חוץ ממנה. היא, היא לא בסדר... וחוץ ממך, או יותר נכון האבן שיש לך בלב, (ובצדק), היא... היא לא בסדר... תעשי טובה לעצמך. או שאת סולחת לגמרי, או שלא. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה...
 
בנאדם שכ"כ אוהב אותך?

איך זה מסתדר? ואיך הבטחון שלך שהוא לא ינאף כ"כ חזק אם לא הייתה לו בעיה לשקר? ומה זאת הקנאות הזו כשהוא יוצא לבד? תני לבנאדם לנשום! ואיך בכלל הייתה לה את הגישה לכתובת המסנג'ר שלו? וזה שהוא לא רק דיבר איתה זה מילא, אבל גם קבע איתה ועוד שיקר לך ואת פשוט "אוהבת אותו המון" והוא בחיים לא יבגוד אז זה בסדר? ומאיפה את כ"כ בטוחה? גבר שיכול להפגש עם מישהי אחרת שאומרת לו שהיא הפנטזיה שלו, כלומר הם עומדים לשכב (גם אם זה משחק) וזה לא מדאיג אותך? ואם היא לא הייתה רוצה להתנקם בך והיה מדובר במשהו אמיתי? אני חושבת שאת צריכה להגיד לה תודה כי היא חשפה את חבר שלך לפני שיהיה מאוחר מידי.
 
תגובה

בדרך כלל לא רצוי להיות בן-זוג לבוגד בך. טבעי שתהיי יותר חשדנית כלפיו, ועליך להחליט כמה הקשר חשוב לך ואם תרצי לשמור עליו למרות בגידתו.
 
למעלה