קשה לי לסמוך עליו שוב..

mayhema altar

New member
קשה לי לסמוך עליו שוב..

שלום לכולכם. זה סיפור קצת ארוך.. סליחה.. במקום שבו אני עובדת, עבדה מישהי איתי, הבוס שלי פיטר אותה, ובקש ממנה שאני אמצא לו מישהי אחרת שמתאימה לתפקיד, הבאתי את אחת החברות. א (המוכרת שעבדה איתי) חשבה כנראה שאני שכנעתי אותו לפטר אותה, והיא ניסתה להתנקם בי. היא התכתבה עם הבן זוג שלי (אנחנו יחד 11 חודשים), ואמרה לו שהיא מכירה אותו אבל הוא לא אותה, שהוא הפנטזיה שלה כבר המון זמן ושהיא מתה להפגש איתו, שהיא עומדת להתחתן והיא חייבת לראות אותו לפני זה. בקיצור- לסגור מעגלים.. הוא אפילו לא ידע עם מי הוא דיבר, והוא הסכים בסופו של דבר להפגש איתה. יש לציין שהיה לה דיי קשה לשכנע אותו לבוא.. אבל הוא רשם לה "את מסקרנת אותי" שאלה אותו כמה והוא ענה "מאוווד".. פלירטוטים למיניהם , ולבסוף הוא הלך. 10 דקות לפני המועד שהם קבעו להפגש, בבית קפה אגב.. היא שלחה לי למייל את כל השיחה. (שהייתה במסנג'ר..). הוא כבר חיכה לה. לא ידעתי שזאת היא. אפילו לא חשדתי. בכל אופן.. התקשרתי אליו. הוא אמר שהוא בבית לומד, המשכנו לשוחח.. ואז שאלתי אותו מה הוא עושה עכשיו אז הוא ענה שהוא בדיוק הולך לבחור סרט בוידאו בוקס (בבית=> בוידאו בוקס.. ). (יש לציין שא' אמרה לו להגיד לי את זה שהוא הולך לוידאו בוקס ) ואז התפרצתי עליו ואמרתי לו שהוא שקרן. שאני יודעת מה הוא עושה שם. הוא בהתחלה הכחיש.. בסוף הודה. יש לנו קשר מאוד נחמד. אני אוהבת אותו מאוד, ויודעת שהוא אוהב אותי המון. אבל אני פשוט לא סומכת עליו מאז.. אני יודעת שהוא לא טיפוס "הבוגד".. ושלא יפגע בי.. אבל ממש קשה לי להתמודד עם זה.. אני מקבלת הרגשה של כעס כל פעם שהוא יוצא בלעדי (פעם בחודשיים זה קורה, עם חבר של אחותו.. - אני לא אמורה לחשוד, ועדיין יש לי כעס כלפיו.), כל פעם שהוא נוסע לאוניברסיטה לחצי יום.. אני יודעת שהרגשות הללו לא אמורים להיות אבל הם קיימים מה שגורם לי אח"כ לריחוק, סתם בלי סיבה. בבקשה.. הלפ מי.. ובכלל האם זה טיבעי שאני ירגיש כך?
 

Old Girl

New member
אני לא מבינה למה את מופתעת

מרגשות חוסר האמון שלך. אני לא מבינה איך בכלל אפשר לצפות לאיזשהו אמון. קודם כל - ברור שהוא כן טיפוס "הבוגד". בן אדם שיש לו בת זוג והוא רץ לדייט אחרי מישהי וירטואלית (!!) הוא האמא של הבוגדים. שלא תגידי היה שיכור תחת, אחרי 20 שנים של נישואין שוחקים, מצא את עצמו במיטה כשמישהי מפשיטה אותו וכו'. הבחור הלך לדייט שמטרתו המוצהרת והיחידה היא סקס עם מישהי לא מוכרת, כשיש לו חברה די טריה אפילו. לא יפגע בך - נו באמת. הוא כבר פגע בך, מה שאת מספרת נראה לי נורא פוגע. "אני לא אמורה לחשוד", "הרגשות הללו לא אמורים להיות", "סתם בלי סיבה" - אני לא רוצה להיות בוטה, אבל תגידי את חיה בסרט? האדם שאת יוצאת אתו לא הרבה זמן, כבר הספיק להוכיח שהוא לא אמין בשיט, קופץ על הזמנה ממישהי שהוא אפילו לא מכיר ועושה שמיניות באוויר כדי לסבן אותך. זה נראה לי כמו מקרה קלאסי שבו קשה מאוד לבנות אמון, אם בכלל, ואני אישית הייתי מוותרת על קשר כזה, כי אני לא רואה סיבה רציונלית לחשוב שזה לא יכול לקרות שוב בשום אופן.
 

mayhema altar

New member
כן.. שכחתי להוסיף דבר חשוב באמת..

כשהוא דיבר איתה, הוא אמר לה שלא יקרה כלום. שהוא רק ידבר איתה וזהו כי יש לו חברה שהוא מאוד אוהב.. שהוא לא מוכן להפגש איתה- בגלל זה היא הציעה מקום ציבורי- בית קפה. קשה לרשום הכל.. סורי.. =\
 

Old Girl

New member
תראי, זה יכול לשנות את התמונה

(אני מקווה בשבילך שראית את זה כתוב ולא הסתמכת על מה שהוא אמר). ועדיין משהו מסריח שם, כי מה הסיבה שמישהו ילך להיפגש עם בחורה שמבקשת לעשות אתו סקס. מה, הוא הלך לשכנע אותה לא לעשות יותר דברים כאלה? לעשות מחקר על בחורות שעושות סקס לפני נישואין? ולמה כל כך התעקש לשקר? הקיצר עלי זה לא אמין. אני באמת לא יודעת מה עבר לו בראש, יכול להיות שהוא כתב את זה למקרה שיגלו את התכתובת, או למקרה שהיא תהיה מכוערת. כך או כך, אני אישית לא הייתי נותנת צ'אנסים נוספים למישהו שרץ להזמנה כזו, גם אם הוא אומר שלא יהיה כלום כי זה מגוחך, אם לא יהיה כלום אין מה להיפגש עם מי שסקס הוא כל מה שהיא רוצה. אבל את חיה את מערכת היחסים שלך, עושה את השיקולים שלך, ואם את בוחרת להאמין ש"הוא טיפוס לא בוגדני" ו"לא יפגע בך" - אני יכולה רק לאחל לך שהאמון שאת נותנת יוכיח את עצמו בעתיד. אבל אל תצפי שהאמון ישוב באופן מיידי, אמון נבנה שנים על סמך התנהגות אמינה. תני לזה זמן ותראי האם הוא מתנהג בצורה אמינה בעיניך.
 
הרשי לי לדמיין תסריט חלופי

שבו מישהו משגע אותך שתפגשי איתו ועושה עליך את כל המניפולציות שמחמיאות לך, מחניפות לך, ומגרות אותך. יכול להיות שלא היית נפגשת איתו ויכול להיות, אולי, שכן היית מסתקרנת לראות מי זה... והיית מתנה את הפגישה בזה שתפגשו במקום ציבורי. זה כל כך לא יעלה על הדעת?
 

Old Girl

New member
ת'אמת - לא ממש.

אם מישהו היה כותב לי במסנג'ר שהוא רוצה לעשות סקס אחרון מחוץ לזוגיות, או סתם שהוא מאוהב בי מזה שנים, או כל דבר בסגנון - הייתי סוגרת את המסנג'ר ונגמר הסיפור. על אחת כמה וכמה במערכת יחסים זוגית. ת'אמת - אפילו בלי מערכת יחסים זה נראה טיפה נואש. כמו כן, אם הייתי נפגשת עם מישהו מחוץ לבית ובן זוגי היה מתקשר - לא הייתי מספרת לבן זוגי שקרים, כי אין מה להסתיר. לא מאמינה למישהו שרץ לדייט עם יצור וירטואלי שמתחנן לסקס ומאמץ את הרעיונות של אותו יצור וירטואלי בנוגע לסיפור הכיסוי עבור בת הזוג, ועוד עושה שמיניות באוויר כדי למכור לבת הזוג את סיפור הכיסוי הזה. אבל מי שכן מעדיף להיות אהם, אהם, אופטימי - אני רק תומכת בו.
 

mayhema altar

New member
בדיוק על זה חשבתי כשכל זה קרה. ולא.

הייתי מנתקת ישר את השיחה. =\
 

mayhema altar

New member
זה דיי מפתה. אבל לא לרמות של פגישה

ולא לרמות של שיחה של יותר מ-5 דקות. הייתי מנתקת מייד.
 

voguemaster

New member
לא צריך להרחיק לכת

אני בדעתך לגמרי אבל בואי נחשוב עוד הרבה לפני - איך זה נראה אם הבן-זוג שלה רץ לדייט (בבית-קפה) עם איזושהי בחורה, לאו דווקא בחורה שמנסה לפתות אותו וטוענת שהוא הפנטזיה שלה ? תחשבי על סתם בחורה חדשה בחייו שרוצה לשבת איתו בבית קפה והיא "מסקרנת" אותו. אפילו זה כבר לא לעניין, על אחת כמה וכמה אם הוא ישקר בנוגע למה הוא עושה..
 

yuli c

New member
ככה...

תראי גם מה שכתבת עכשיו לא משנה את העובדה הבסיסית שהוא הלך להפגש עם אותה בחורה. ואם לומר את האמת אינני חושבת שזה אך ורק מתוך סקרנות. תשמעי אני יכולה לומר לך שכשאדם נמצא במערכת יחסים רצינית שהוא באמת אוהב את בת זוגתו הוא לא ילך להפגש עם איזה מישהי עם סיפור וסליחה על הביטוי מצוץ מהאצבע שכזה. עצם זה שהוא בכלל נפגש איתה ולא משנה איפה נראה לי ממש לא לעניין. לדעתי האישית גם להפגש עם מישהי שמצהירה מפורשות שהוא הפנטזיה שלה וכאלה וגם לא להיות מספיק כנה בשביל לספר לך על כך, מה אני אגיד לך זה לא נשמע מעודד במיוחד. ככה שההרגשה שלך והריחוק שלך ממנו נראים לי טבעיים לחלוטין.
 

roseorose

New member
../images/Emo45.gif

אכן, לא יכולה לחשוב על מקומו של מעשה כזה במערכת הזוגית. והשקר, השקר... אווחחח.
 
אם זה המצב

אז או שהוא היה צריך לספר לך או שהוא היה צריך להופיע איתך! כי אם הוא באמת לא התכוון לכלום מה יש לו להסתיר ולשקר לך?
 
אכן מקרה מצער

צודק מי שאומר שלא היה לו בכלל מה לחפש שם, אין שום סיבה. יש לו חברה, מישהי וירטואלית מפתה אותו- מתנתקים מיד או דורשים לדעת מי זאת ובלי שתזדהה לא ממשיכים לשוחח. לא הולכים להיפגש איתה ומשקרים לחברה. אולי אפילו אומרים לחברה ומגיעים לשם ביחד מצד שני, הוא באמת לא עשה שום דבר (עדיין? אולי לא היה עושה?) בסופו של דבר כדאי שתדברי איתו ותסבירי לו למה לדעתך הוא לא היה צריך בכלל לחשוב על ללכת ושזה לא הגיוני בעינייך שמישהו יפגש עם מישהי שמציעה לו סקס כשיש לו חברה ותראי מה התגובות שלו. אולי הוא באמת טיפוס בוגדני ואולי פשוט בחור ילדותי עם יכולת הסקת מסקנות עקומה...
 

Old Girl

New member
מה זה "לא עשה שום דבר".

בגידה זה לא רק זין בכוס. בגידה זו בגידה באמון, זה כשאתה עושה דברים מאחורי גבו של בן הזוג בידיעה שהוא לא יקבל אותם, ומשקר לו במצח נחושה.
 
כן, אמרת את זה כבר כמה פעמים

ובמקרה כזה לדעתי בכל זאת יש מצב שזו כן הייתה פשוט החלטה עגומה ודי עקומה מצידו מסקרנות ולא מתוך מחשבה לשכב איתה ושזה לא משהו שהוא יעשה שוב. הכרתי בחורים שמסוגלים לחשיבה עקומה כזאת... אני לא אומרת שזה בסדר או שהיא צריכה להבליג על זה או אפילו להישאר איתו. סה"כ אמרתי שכדאי לה לדבר איתו על זה יותר לעומק
 

Old Girl

New member
סורי לא קונה

שיש טיפוסים כאלה שירוצו לדייטים עם יצורים וירטואליים רוויי מזימות ויספרו ים של שקרים רק כדי לנסות איך זה להיות כמעט בוגד אבל לא בוגד. נראה לי שכל הטיפוסים האלה הם בוגדים שההזדמנות מפרידה בינם ליישום. אולי הם לא יחרשו את הרשת בחיפוש אקטיבי אחרי זיון - אבל אם יש הזדמנות, הדרך למימוש קצרה. וכמובן שאם תופסים אותם על חם, הם תמיד יספרו שזה לא היה קורה או לא קרה. הייתה כאן איזו ילדה שתפסה את החבר שלה עם מישהי אחרת בחצי עירום, והוא המשיך להגיד לה שבחיים לא היה הולך "עד הסוף". לדבר לעומק - יש טעם רק אם הוא מוכן לשים קלפים על השולחן ולהוכיח שבאמת משהו השתנה שם באופן מהותי, לא אם הוא ימשיך לדקלם שבחיים לא היה בוגד וזה היה סתם משחק.
 
חשבת אולי על...

מה היה קורה אם אותה בחורה לא הייתה מספרת לך בזמן אמת שהיא הולכת להיפגש איתו אלא רק יום למחרת?! היא יכלה לבוא אלייך עם הוכחות מוצקות מעבר לשיחה שהתנהלה בינהם.. אבל אני מעדיפה שלא להכניס אותך יותר לסרטים. מניסיון אישי, אני נמצאת כרגע בקשר עם מישהו שפגע באמון שלי, שיקר לי על משהו ממש קריטי כי ידע שאם יאמר את האמת לא אחזור אליו לעולם ולא רצה לאבד אותי, ואחרי 4 חודשים גיליתי את האמת הכל כך כואבת, והוא הכחיש עד השניה האחרונה, ובסופו של דבר סלחתי לו וחזרתי אליו, אבל גם עכשיו כשאין לו ידידות, שכל מה שהוא עושה זה עובד, נפגש איתי, משחק כדורסל וישן, וגם עכשיו כשלא הייתה שום 'נפילה' נוספת בקשר שלנו, מדי לילה כשאנחנו ישנים יחד, והוא נרדם לפני, אני מוצאת את עצמי מחטטת לו בפלאפון. ואין כלום (או שהוא התחכם ולמד למחוק-משהו שקשה לי להאמין כי באמת הדברים השתנו, הוא שאכן אין שום דבר חשוד).. ויקירתי, אני יכולה לומר לך- שנכוותי ממנו פעם אחת, ואני לא מצליחה לבנות כל כך מהר את האמון בו שוב. וגם כשאין כבר חודשיים שום דבר מעניין בפלאפון שלו, שום דבר מחשיד, אני לצערי ממשיכה מדי כמה ימים 'לבדוק את השטח'... אז רק שתדעי להיות עם עיניים פקוחות, כי היום הוא נעצר בטרם עת.. יהיו פעמים שלא תוכלי לדעת (למרות שאני מאמינה שהוא הרגיש שנפל בפח ולא יחזור על זה שנית.)
 
למעלה