להתנזר או לא להתנזר...

lilaaa1

New member
שמחה שיש לך ידע עשיר,

אבל עדיין, אני אקח את המילה של המרצה שלי בנושא
בכל אופן.... חזרנו לנקודת ההתחלה שהגלולות לא מגנות ב100% (גם אחוז או כמה אחוזים בודדים הם סיכון) ושוב!! לא טוענת שזה לא אפקטיבי! להפך, מאוד! יום טוב.
 

tenen

New member
התיאור באחוזים זה לא למקרה בודד...

האחוזים שאת מציגה זה אחוזי ההצלחה במהלך שנה ולא למקרה בודד וזה מה שהחברות מפרסמות. אחוזי ההצלחה למקרה בודד הם הרבה יותר גבוהים משהו בסגנון של 99 אחוז כאשר משתמשים נכון, וכל אותם אלו שלא משתמשים בצורה סדירה ונכונה במשך כל השנה ובשנה יש הרבה זמן לטעות הם מה שמוריד לך את האחוזי הצלחה ל 92 בשנה שזה עדיין הרבה יותר טוב מהאמצעים האחרים.
 

lilaaa1

New member
לא סתרתי שום דבר ממה שהצגת כאן

מן הסתם שהתוצאות הן סטטיסטיות ולא ע"פ מקרים בודדים. טענתי שאחוזי ההצלחה תיאורטית (משמע שימוש נכון וע"פ איך שהגלולה אמורה לעבוד על רוב הנשים) היא 99%, ובדיוק בגלל שהשימוש הלא תמיד נכון וגם בגלל שעדיין כל אחת ואחת מגיבה אחרת לגלולות(זה אינדיבידואלי) אז בפרקטי האחוז הוא 92%. אה, וגם לא אמרתי שזה אמצעי פחות טוב מהאחרים. (למרות שבעיני הנזק שיכול להגרם לא שווה את זה.)
 

יעל1112

New member
בכל מקרה- 92% או 87%

זה הרבה יותר מ-0% שזה אי הגנה... לכן אני מציעה שניפרד מהפרימיטיביות ונקדם את ההמצאות הנפלאות של המאה ה-20 (אם לא ה-21) בברכה בלי הסקפטיות הזאת שבמקרה הזה לא "שומרת" עלינו אלא מונעת מאיתנו להנות ממין טוב.
 

lilaaa1

New member
בהחלט!

הגבתי לטיעון השגוי של מיס טאנג, זה לא היה קשור לנושא השרשור....
 

yulinka

New member
ואני רוצה להתיחס למשפט :

והעובדה שכיום ניתן להשיג גלולות בלי שרופא אפילו יבדוק אותך מאיפה הגיע המשפט הזה ?
 

sweetdreams

New member
מזה שרופאים נותנים מרשם לגלולות

בלי שמסתכלים עלייך בכלל...
 

Miss Thang

New member
יש גם שחיתויות ומעשי מרמה, אז

מה? הולכים לרופאים טובים שכן מעוניינים בבריאות הפציינטיות. הרופא שלי בדק אותי וגם שלח אותי לבדיקות דם פשוטות המעידות על תפקודים שונים.
 

yulinka

New member
סליחה אבל האחריות היא עליך ולא

אל אף אחד אחר אותה בחורה שמחליטה לקחת גלולות צריכה להיות אחרית מספיק ולא ללכת לרופא שלא עושה לה בדיקות דם וכו' ואם היא לא מודעת לזה שצריך לעשות בדיקות...היא צריכה טיפה טיפה אחריות כדי לקרוא את הפתק הקטן שמצורף לגלולות ששם דרך אגב מפורטות כל הבדיקות שהיא צריכה לעבור וכל האזהרות והתופעות לוואי ומי שלא בוגרת מספיק לעשות את זה אז אולי היא גם לא בוגרת מספיק לקיים יחסי מין נ.ב. אין לי שום דבר נגד רופאים אבא שלי רופא:) אבל באמת נמאס כבר מהסיפורים האלה שאני שומעת בזמן אחרון על בנות שלוקחות גלולות ורק אחרי כמה שנים מגלות שהרופא שלהם לא טרח לשלוח אותן לבדיקות
 

nightfairy86

New member
תחיו את הרגע

תשתמשו באמצעי מניעה ותהנו מהחיים. גם לאקמול יש תופעות לוואי, SO? אם נתחיל לחשוב על כל דבר בחיים שעלול לסכן אותנו אנחנו גם נפסיק לנשום.
 

uzipikar

New member
את צוחקת?

אתם מזוכיסטים או שהוא דפוק! ומה השטויות על גלולות ש"ישחקו לך בגוף"? תעברי מהר למאה ה21 וצאי מיחסים עם מישהו פרה היסטורי....
 
למעלה