להתנזר או לא להתנזר...

jojo48

New member
להתנזר או לא להתנזר...

חבר שלי ואני לא מקיימים יחסים מלאים, ואם כן, אז לעתים רחוקות, באופן נסוג.. הוא לא מעוניין שאקח גלולות, כי תופעות הלוואי שלהן יכולות להפריע לי מאד ולשחק לי בגוף. לגבי אמצעי המניעה "שלו", הוא שונא את הרעיון,אבל יהיה מוכן להשתמש פעמים אחדות בשבילי.. בכל אופן, אני לא מרגישה אומללה מדי, אבל גם לא מצליחה להנות עד הסוף (ואולי זו בקשה גדולה מדי בשביל אישה, בכל זאת..הבעיה היא שהוא הראשון שלי אז אין לי קנה מידה),או לפחות לא לדאוג תוך כדי, למרות שהוא יודע מה הוא עושה. הוא טוען שגם אם אקח, דברים לא ישתנו יותר מדי מבחינתו, אז אני תוהה למה להתאמץ... הוא אומר שכמו שיש נזירות בעולם, גם אנחנו יכולים, אבל העניין הוא שהן מבודדות מגברים בדיוק מאותה סיבה. ואנחנו לעומתן בקשר קבוע, וגם ישנים יחד,מן הסתם. יש בעולם זוגות שמתנזרים? זה אפשרי בכלל? זה שווה את זה?? לילה טוב..
 

שניינה

New member
יש גלולות מהדור החדש שלא אמורות

להשמין ואין להן הרבה הורמונים. לדעתי כל העניין של תופעות לוואי מהגלולות זה סתם סיפורי סבתא. כמעט כולן לוקחות אותן ולא כולן סובלות מעודף משקל. ובלי קשר אני מכירה סיפור דומה מחברה שלי .היא לא רוצה לקחת גלולות מפחד להשמין והוא לא רוצה לשים קונדום אז הם משתמשים בשיטה של המשגל הנסוג (שידועה בחוסר ההצלחה שלה) או הגלולה של היום שאחרי. לדעתי זה סתם פינוק. מיליוני אנשים משתמשים בקונדומים וגלולות ולא מתים מזה. לדעתי זה לא תירוץ להימנע מיחסי מין או להסתכן בהריון.
 

Fred 27

New member
משגל נסוג ../images/Emo13.gif

אוי ואבוי. לא אתפלא אם בקרוב תיבשרי על הריון בלתי רצוי. אין דבר כזה. אומנם יש שפיכה סופית אבל גם בשלבים המוקדמים עדין יש שפיכה במידה מסוימת מה שהופך את המשגל הנסוג לדרך די בטוחה להיכנס להריון בלתי רצוי. שישים קונדום העצלן. אין לו שום תופעות לוואי.
 

lilaaa1

New member
חמודה,

תופעות הלוואי מהגלולות הם ממש לא סיפורי סבתא ואפילו יכולות להוות סכנה דיי גדולה לחלק מהמשתמשות, ועודף משקל זו ממש לא התופעת לוואי היחידה מה גם שהכי פחות מסוכנת....
 

MaYcHuK

New member
להתנזר?????

למה לעזאזל? או שתקחי גלולות או שתיקחי את הסיכון בלי גלולות לגבי קונדום אם את בקשר רציף איתו ואת יודעת שאין סיכוי שהוא מסכן אותך או את אותו אז תשכבי בלי קונדום . אני אומרת קחי גלולות זה הכי טוב במידה ואתם במערכת יחסים מחייבת . דעתי האישית שסקס הוא חלק בלתי נפרד ממערכת יחסים. צריכה להיות התאמה גם בקטע המיני . כשאת לא מסופקת את לא מאושרת וזה יגרום אם עדיין לא גרם לבעיות במערכת היחסים. כנ"ל לגביו חמודה גבר לא מסופק ילך לחפש במקום אחר. נשמע לי מאוד ילדותי ההתנזרות שבאה ממנו. אולי הוא מנסה להגיד לך משהו אחר? גבר= התנזרות? על זה לא שמעתי אז שילך להיות כומר וישחרר אותך ותלכי תבני לך מערכת יחסים נורמלית, תקינה . בה את נהנית מסקס וממגע ומהגבר שלך ומענגת אותו. את שואלת אם זה שווה את זה? שווה את מה? המערכת יחסים הזו תתפוצץ מתי שהוא..... סקס הוא חלק בלתי נפרד ואני מתפלאה שאת עם מישהו שאת טוענת שאת אוהבת וכנ"ל הוא ואתם אשקרה מסוגלים לא לקיים יחסים. אז מה הולך שם? אין משיכה? יתר ילדותיות? לא יודעת ...נראה לי תמוהה מאוד, מוזר מאוד ולא הגיוני מקווה שהצלחתי להבהיר את דעתי
 

Fred 27

New member
מה? כל כך קשה לשים קונדום?!

תגידי לחבר שלך להתחיל לדאוג ותפסיקי לקחת על עצמך את כל האחריות. אכן לגלולות יש תופעות לוואי ועוד. אם הוא רוצה סקס איתך, שישים קונדום, כל כך קשה? אין שום תרוץ שבעולם למה לא. לא פוגע בשום דבר, אז אולי בהתחלה ירגיש קצת לא נוח כי את בעצמך חינכת אותו לחיים טובים בלי שהוא צריך לדאוג לכלום. להתנזר? מה פתאום להתנזר ממין? בחיים לא.
 

תהילהלי

New member
"ההתנזרות"מתוך דאגה אלייך או לעצמו?

כדאי שתבררי את זה לפני שאת מתאמצת בכלל. ודבר שני מה הבעיה שלו לגמור בחוץ ולא בפנים?
 

טל קר

New member
גם "לגמור בחוץ" יכול להוביל להריון

ההגדרה של משגל נסוג היא "שיטה לא אמינה למניעת הריון, בה הגבר מוציא את הפין מנרתיק האשה לפני פליטת הזרע" (מאתר אינפומד) חסרונות השיטה (מתוך אתר עלם) * אחוז גבוה מאוד של הריונות לא רצויים. * לאישה אין שום יכולת שליטה, או בקרה על השיטה והיא תלויה לגמרי ברצונו וביכולתו של הגבר לצאת בזמן מגופה. * מנוגד להיגיון ולסדר הטבעי של הדברים: ברגעי השיא של האקט המיני, כשהגבר קרוב לשיא התרגשותו (אורגזמה),הנסיגה אחורנית אל מחוץ לגוף האישה מנוגדת לחלוטין לאינסטינקטים שלו ולתחושותיו. גם גבר שכוונותיו טובות יכול לפספס ולצאת לאחר שכבר נפלטו לנרתיק כמה טיפות זרע, וחשוב שתדעו שהטיפות הראשונות הן אלה המכילות את הזרעונים הטובים ביותר. בנוסף, לא אמינה לא רק כי "לא הספיק" (למרות שגם זה יכול לקרות) אלא בשל הpre cum, טיפות זרע המשתחררות הרבה לפני הפליטה בזמן הגירוי. כמובן ששיטה זו אינה מגינה כלל מפני מחלות מין שונות. תוכלו לפנות לדלת פתוחה, יש שם הסברים על אמצעי מניעה אפשריים. אין אופטימלים, אבל יש כאלו שיותר טובים מאחרים בהתחשב במצב הנתון של כל זוג.
 

tenen

New member
תוך חצי שנה גג זה יפתר לבד...

הוא לא אוהב קונדום, את לא אוהבת גלולות, מקווה שאתם אוהבים ילדים אחרת תגלי בקרוב שהפלה זה עוד פחות נחמד מגלולות... אבל אם את בוחרת להגיע לזה לפני שתגיעי למסקנה שגלולות עדיפות (מבחינה סטטיסטית גלולות הן אמצעי מניעה יותר בטוח מקונדום), חבל אבל באמת שזאת בחירה שלך ואני אומר שלך כי לא הוא זה שיכנס להריון.
 

yulinka

New member
המממ...את יודעת מה עוד יכול

להפריע לך מאוד ולשחק לך בגוף?:) הריון ניסית בכלל לקחת גלולות? או שהסתפקת בשמועות וסיפורים ?
 

my24

New member
איך אני מתה על המשפטים האלה

או על הבנים האלה שאומרים -אני יודע מה אני עושה. כמו שאמרו פה קודם יש שפיכה קודמת לשפיכה הרגילה. אותו חומר המשמש "סיכה" לפני השפיכה - מכיל גם זרע. קחי גלולות, זה החיים שלך. אם לא תקחי, ובלי קונדום, עוד כמה זמן את תבואי לפה ותגידי שאת בהריון. למה לך?? לא צריך להתנזר..צריך רק להזהר. תתיעצי ברופא, יש גלולות עם מינון מאוד נמוך.
 

sweetdreams

New member
אני גם לא חסידה של גלולות

אני גם חושבת שזה מאוד לא בריא. זה אכן משחק בגוף, והעובדה שכיום ניתן להשיג גלולות בלי שרופא אפילו יבדוק אותך בטח לא גורמת לי להרגיש טוב יותר עם זה. דבר נוסף, הן אמצעי הגנה פחות טוב. דבר ראשון הן לא מגינות מפני מחלות (בדיקות איידס כבר עשיתם?), ודבר שני למרות שמבחינת אחוזים הן נחשבות ליעילות מקונדום, הבעיה הכי גדולה איתן זה שאי אפשר לדעת מתי משהו "התפקשש". הן הרי לא אמצעי הגנה של 100%, גם קונדום לא, אבל מתי שקונדום נקרע - יודעים. ואז אפשר לקחת גלולה של היום שאחרי. עם גלולות זה לא ככה, ומגלים שמשהו לא בסדר רק שהמחזור מאחר.. פאר טו לייט בשביל לעשות משהו בנידון. המלצתי - כמה שהוא לא אוהב ת'רעיון, שיתחיל להתרגל לקונדומים. אם לא, ההתנזרות נשמעת לי הרבה יותר טוב מאשר להמשיך כמו שאתם עכשיו.
 

Miss Thang

New member
פשוט לא נכון.

גלולות זה לא 'משחק בגוף'; זה מיתוס נפוץ אמנם, אבל הפעמים היחידות שאשכרה 'משחקים עם הגוף' הוא כשלא נוטלים את הגלולות בצורה עקבית - או ששוכחים גלולות אחת לכמה זמן, או שלוקחים חודש חפיסה, עושים הפסקה, לוקחים שוב וחוזר חלילה. במידה ונוטלים את הגלולת בצורה סדירה, אין שום משחק, רק הגנה יעילה וטובה. המחקרים החדשים מראים קורילציה כזו או אחרת בין נטילת גלולות ממושכת (5 שנים ומעלה) לבין התפתחות סרטן השד, עכשיו לא רק שזה לא הוכח בצורה חד משמעית, נמצא כי נטילה ממושכת מונעת סוגי סרטן אחרים וחמורים לא פחות (כמו סרטן הרחם לדוגמא). קראתי **המון** מחקרים והתייעצתי עם כמה רופאים לפני שהתחלתי לטול גלולות (עכשיו אני כבר לא נוטלת), הפעמים הבודדות בהן התרחש הריון היה כאשר נשים שכחו ליטול גלולה אחת או יותר. ומכאן הסיבה לחוסר ההגנה המושלמת - האי ודאות בנוגע לסכוי ההגנה המקסימליים נובעת אך ורק מאי נטילה, או נטילה לא מסודרת. אם לוקחים את הגלולות בזמן, בצורה עקבית, ההגנה היא מקסימלית ויעילה.
 

lilaaa1

New member
../images/Emo13.gif ואוו... מאיפה כל הביטחון?

האמת היא שממש ב'מקרה' סיימתי לפני יומיים את הקורס בגניקולוגיה בהצלחה רבה אז במיוחד בשבילך אני אפילו אצטט את המשפט מהספר CURRENT, HIGH YIELDומההרצאה של הפרופסור שלי- "מספר אחוזי ההצלחה במניעת הריון בשיטת הגלולות הם: 99% מבחינה תיאורטית ו92% מבחינה פרקטית."
 

Miss Thang

New member
אני שמחה שהלך לך טוב,

הבטחון הוא מהידע האישי שלי. גם מה שפרופסורים אומרים, זה לא בגדר תורה מסיני (לפחות לא בעיני). אני יכולה להתחיל לכתוב פה על רשימה של טעויות שהמרצים שלי עשו ואני לומדת באחד המוסדות להשכלה גבוהה הטובים הארץ. אחוז היעילות יכול להגיע ל-99% אחוז, ובמעשי הכל תלוי בהרגלי המשתמשת (ולדעתי מדובר ב-87% ולא 92% כמו שהמרצה שלך ציין). הסיבה להבדל תלויה בנטילה בזמנים שונים, דילוג על גלולות, ימים בהם לא נטלו גלולות - כל אלה מורידים מהאפקטיביות. במידה ומקפידים על כל הכללים, אחוז ההגנה הוא מאוד גבוה. אוקיי - הוא מאנם לא עומד על 100 עגול, אבל מבחינתי 99% זה מספיק קרוב וטוב.
 
למעלה