זמני מיטה - שאלה לבנות הפורום

eranmc

New member
נכון ../images/Emo9.gif

יש באתר הישראלי שלה מידע בעברית
התכוונתי שהירידה בכמות הבגדים החלה 2 אלבומים אחרי MUSIC BOX.
 

mr mr

New member
תראה...

יכול להיות שהיא התחילה להוריד מהשכבה השניה (הצמודה לגוף) ואת זה לא רואים עד אחרי שהיא מורידה מספיק דברים מהשכבה הראשונה
 

שגיא24

New member
משהו אחד חסר בהודעה שלך

על איזה סוג של קשר מדובר? אם מדובר בקשר סתם כדי להעביר את הזמן או במילים אחרות סטוץ ללילה או סתם איזה ריבאונד קצר, אז אני ממליץ ללכת בדעת הרוב של התגובות כאן. אם מדובר בקשר רציני ומחייב וכזה שאולי עשוי להוביל לחתונה, אז הייתי דוגל בשיטה קצת יותר מאופקת לפני שנכנסים מתחת לסדינים, שאחריהם כבר אין הרבה מה לחדש. כל הקלפים נחשפים ואם הקלפים משעממים מאוד, ההמשך ידוע. מקווה שעזרתי קצת (או שלא) שיהיה לכולם שבוע נהדר!!!
 
אני מוחה

צר לי שגיא אבל בתור מישהי שאפילו התחתנה פעם,ואפילו החזיקה מעמד שבע שנים עם הבחור ההוא שנכנסה איתו למיטה בפגישה הראשונה,וגם עכשיו נמצאת בקשר רציני בטירוף עם בחור ששכבה איתו פעם ראשונה,שאתה הוא השטחי פה אם אתה חושב שאחרי ששוכבים ,לקשר אין לאן להתפתח קשר זה הרבה יותר מזיון,ואת המשפט"אני רוצה להכיר אותך,לדעת מה יש מתחת לכל הסערה הזאת.."שמעתי לא פעם ולא פעמיים אחרי הסקס הראשון בקיצור,אם הסקס משאיר טעם של עוד,סביר להניח שתיהיה התפתחות אלא אם כן את עם גבר שטחי מימיי המערות,ואז ממילא עדיף שלא תיהי איתו בכלל
 

שגיא24

New member
ואת בת גילי

וכבר הספקת להתחתן ולהתגרש. יופי לך! מה בעצם היתה השאלה שלך? אם את יודעת כל כך טוב מה נכון, אז תמשיכי ככה. לדעתי את טועה ודעתי לא תשתנה כל כך מהר.
 
לא הייתה לי שאלה

הייתה לי דעה זה הכל ואם אתה חושב שגירושין אחרי שבע שנים ביחד קשורים איך שהוא לסקס בפגישה הראשונה.... אז רק בריאות מאחלת לך
 

שגיא24

New member
חלילה, אבל את שוללת את דרכי

את בעצם אומרת שאם אני אשכב אם מישהי בפגישה ראשונה נניח, אולי אהיה איתה 7 שנים ולאחר מכאן אתגרש כמוך. האם זה מה שאת מייחלת לשואלת? היכן בדיוק ה"הצלחה" שלך בתחום? מדוע דרכך טובה יותר מדרכי? כפי שאמרתי כבר מקודם, סקס בלבד לא יכול להחזיק מערכת יחסים.
 
חלילה

זה לא מה שאני אומרת להיפך אני אומרת שסקס בפגישה הראשונה כן או לא הוא לא פרמטר למדידת רצינות הקשר העתידי סקס בלבד אכן לא מחזיק מערכת יחסים אבל סקס בלבד גם לא מונע אותה ושוב,הכשלון שלי בנישואין לא קשור למתי לראשונה שכבנו,אלא להרבה מאוד גורמים שאינם קשורים בסקס שאותם לא אפרט כרגע ואני מאחלת לשואלת המון אהבה בלתי תלויה לשארית חייה
 
קודם תחזיק מעמד

במערכת יחסים 7 שנים. אחר כך תשפוט את מי שנפרד אחרי 7 שנים ככישלון. להיפרד אחרי 7 שנים זה לא כישלון, אלא הצלחה שהחזיקה 7 שנים, שזה לא מעט. אתה חושב שבגלל שהם שכבו בפגישה הראשונה הם נפרדו אחרי 7 שנים? אתה תעשה הכל כדי להוכיח שהדרך שלך היא הנכונה והצודקת. צר לי, אבל אתה מזלזל כאן באינטיליגנציה של אנשים ועושה מעצמך אידיוט בטיעונים המפוברקים והלא קשורים שלך. אף אחת כאן לא טענה שסקס בלבד מחזיק מערכת יחסים, אבל אתה טענת שסקס בפגישה הראשונה יגרום למערכת היחסים להיות מבוססת על סקס בלבד. עשית כאן הכללה גורפת, לא ביטאת את רגשותיך ולא דיברת על עצמך. מה אני אגיד לך, לא הייתי רוצה להכיר אנשים כמוך.
 
7 שנים נשואים זה נחשב אצלך הישג?

תהרגי אותי אם הבנתי באיזו טענה באת עכשיו כדי להוכיח לו שהוא צריך ללמוד ממך משהו. גברתי החתולה אולי הגיע הזמן להתחתן שוב פעם ולהתגרש אחרי 8 שנים הפעם. מבחינתך זה יהיה שיא. תתמידי בקו שלך. סקס בפגישה ראשונה. תחזרי בעוד 7 שנים לספר לנו איך החיים. הוא אולי מזלזל באינטיגלנציה ולזה אני לא שותף בתגובה שלו, אבל לפחות הוא לא לקח אותך ברצינות כפי שאת רואה את ההצלחה שלך בחיים שמסתכמים ב-7 שנים בלבד, שזה כלום.
 

ss1978

New member
זה לא כלום......

אבל זה גם לא כל כך הרבה בנישואים. זה כן הרבה במערכת יחסים.
 

mr mr

New member
שאלה אישית

בן כמה היה גרושך כשהתחתנת איתו ?
 

mr mr

New member
אני אשמח לקבל תשובה לשאלתי

למרות שאת לא חייבת
 
אם הוא שטחי אז גם את שטחית ../images/Emo150.gif

שניכם שטחיים באותה מידה. הוא חושב שזה שהתחתנת והתגרשת אחרי 7 שנים הסיבה יכולה להיות ששכבתם על ההתחלה. ברור שלא. את חושבת שהוא מימי המערות ומעדיף לחכות קצת לפני סקס. אני חושב אבל שההורים שלי נשואים באושר כבר 20+ שנה ולכולנו יש מה ללמוד מהם על אהבה, נתינה ובטח גם לגבי סקס. למיטב ידיעתי הם לא שכבו אחרי חצי שעה של הכרות גם לא אחרי חודש. אגב, ימי המערות זה כמה מאות שנים לאחור למיטב ידיעתי את ההיסטוריה של התפתחות המין האנושי.
 

mr mr

New member
מוזר לי

ש"תמיד שניה" זרקה משהו לאויר ו"ברחה" השאלה ששאלתי הינה חשובה כדי שאוכל לדעת אם מה שאני חושב על המקרה שלך, נכון. אבל אולי את יודעת למה את לא רוצה לענות על השאלה הזו?
 
שגיא, זה לא באמת משנה

בדבר אחד אנחנו לא מסכימים וזה שגם לנשים, כמו לנו הגברים, יש רצונות ותשוקות מיניים ולכן אפשר בפגישה ראשונה להגיע למיטה וליחסים מיניים מלאים. יש כאלה שלא מסוגלים לשלוט ברצונות המיניים שלהם ולא יהססו לרוץ ישר לשם. צריך להכיר בזה. בכל מקרה אני גם בעד להכיר טיפה יותר לפני שזה עובר למין.
 
זמן "לישון"../images/Emo8.gif

זה אינדיווידואלי. כל אחת איך שהיא מרגישה. אין זמן רישמי. בנוגע להפסקה, אן רוצים להפרד, מודיעים בתום ההפסקה שרוצים להפרד אם רוצים לחזור כנ"ל. מה זאת אומרת "מה הכי טוב הכי פחות פוגע" עושים מה שמרגישים. אין ספר כללים.
 
למעלה