זמני מיטה - שאלה לבנות הפורום

ss1978

New member
אני לא אמרתי לשנות את דעתך...

בגללם, אני רק אומרת שבמקום להתנפל עליהם אתן פשוט צריכות להבין שאולי הם אומרים משהו כדיי לעזור. כתבתי לך את זה בהודעה למעלה......יש פה הבנות נגד הבנים אבל הבנים בעצם מנסים להזהיר את הבנות, לא להרע להם, ובמקום להגיד: "וואלה יש גברים שחושבים ככה" אתן מתנפלות עליהם. זה שנמאס לנו שבוחנים את מה שאנחנו עושות בזכוכית מגדלת לא אומר שאם נתעצבן ונצעק זה יגמר. הם בסך הכל אמרו "תיזהרו כי לא כולנו רוצים התנהגות כזאת אצל בנות זוגנו" ושוב הם לא אחד או שניים, הם המון. אישית, שיחשבו, אם החבר שלי חושב שאני שרמוטה אז מי צריך אותו, אני לא אומרת שתשני את דעתך כי 5 גברים חושבים ככה וככה, אני רק אומרת תקשיבי לפני שאת מתנפלת, כי יש בזה כל כך הרבה.
 

טל קר

New member
לדעתי אין בזה כלום

אני מתנגדת למוסר הכפול הזה ובכלל לשיפוט אנשים דרך מה שהם עושים במיטה, ופתאום מופיעים כמה אנשים שאוחזים בדעה מקובעת ושמרנית ובמוסר כפול לגברים ולנשים ומטיפים בעדה. אז מה, לא אביע את מחאתי ואת דעתי השונה? מה הקשר ללהתנפל? לא הייתי נוגעת באף אחד מהם גם במקל. צריך לדעתי להיות אוטיסטית כדי לא לדעת שיש גברים שחושבים בצורה שמרנית ומקובעת ויש להם מוסר כפול, אין בזה שום חידוש. אז מה הכל כך הרבה שיש בכך? לדעתי המגמה צריכה להיות הפוכה. לא להקשיב לאותו חומר מיושן, אלא להשמיע כמה שיותר אלטרנטיבות.
 

שגיא24

New member
"לא הייתי נוגעת באף אחד מהם עם מקל"

אני מניח שהציטוט הזה מסביר היטב את התת רמה שאת ודומייך הבאתם את הדיון הזה אליו. יהיה זה מטופש מדי ולא לרמה להגיב לך כלשונך.
 

Miss Thang

New member
חבל שאתה בוחר להתייחס לציטוט

אחד קטן ודי חסר משמעות מכל מה שהיא כתבה. כי לא נראה לי שזה היה המסר בהודעה שלה.
 

ss1978

New member
קטן וחסר משמעות?

והן לא בחרו להתייחס לזה שהוא אמר "אנחנו" אחרי ש20 פעם הוא אמר שזאת דעתו בלבד??????
 

ss1978

New member
את לא שופטת...

אבל יש כאלה שכן. לבטל את דעתם? לא, זאת דעתם וזכותם. לרדת לרמת זלזול כזאת כלפי בן אדם שלא חושב כמוך? זה כבר ילדותי
 

טל קר

New member
אין לי בעיה עם עצם היות דעה שונה

זה שקשה לי להיות סובלנית לאנשים לא סובלנים, או במילים אחרות, אני מזלזלת רק במי שמזלזל באחרים. נראה לי שזה קשור לערכים P:
 

ss1978

New member
הם מזלזלים בך, ואת בהם בחזרה?

וואו , בוגר....... את טוענת שהם ילדותיים אבל את עושה בדיוק את אותו הדבר. "אמא הוא הרביץ לי" "מה עשית לו?" "הרבצתי לו חזרה"......
 

mr mr

New member
הבנת הנקרא שיעור 2

לבזבז את זמנך עליו או עלי?
 
אני במקרה

לימדתי בצעירותי את הבנת הנקרא במסגרת ההדרכה לפסיכומטרי מטעם "קידום", אז אולי תקדישו שיעורים נוספים למישהו שבאמת זקוק. כתבתי "עליו", כי מן הסתם היא ראתה בכם מקשה אחת, אבל אם הייתה מכירה אותך מקודם - הייתה לדעתי חושבת שיש מקום לתהות על עמדותיך ולהתדיין אתך.
 

mr mr

New member
אני אשמח אם תוכלי לפרט קצת בנושא

כדי שיהיה לי "בשר" לענות עליו
 

mr mr

New member
תשובה כנה ודיפלומטית

שכל אחד/ת ת/יעשה מה שעושה לו/ה טוב כל עוד זה לא פוגע באחרים. וכשאני אומר "מה שעושה לו/ה טוב" אני מתכוון לכל דבר ממש כל דבר
 
לפחות את יודעת לצטט כמו שצריך

רק יש לך הרבה מה ללמוד בקטע של קריאת הודעה וניתוח שלה, הבנת הנקרא. זה החלק החלש אצלך. בקשר לסקס בפגישה ראשונה בזה אני בטוח שאת לא צריכה לימוד.
 

mr mr

New member
אם אתה מתכוון למריה קארי

אז היא הוציאה עוד 9 מאז: חיפשתי בגוגל: Merry Christmas (1994) Daydream (1995) Butterfly (1997) #1's (1998) Rainbow (1999) Glitter (2001) Greatest Hits (2001) Charmbracelet (2002) Remixes (2003)
 
למעלה