זמני מיטה - שאלה לבנות הפורום

mr mr

New member
סקס מוכר - זה ידוע

אולי אתה ואני אישית לא קונים את זה אבל יש לא מעט שכן בדיוק כמו הודעה אחרת שלי פה אני לא מאשים את מאיה בוסקילה בזה אלא את אותו קהל יעד שהיא פונה אליו וחושבת שזו הדרך היחידה שלה להגיע אליו
 

ss1978

New member
לא קונים?????

נו באמת עוד תגיד לי שאתה סובל. לא שאני לא מסכימה איתך אבל לא עם המשפט הזה!!!
 

mr mr

New member
את השירים של מאיה בוסקילה

אהבתי הרבה לפני שראיתי איך היא בכלל נראית - בלי קשר ללבוש שלה את מאריה קארי הפסקתי לאהוב ברגע שהיא התחילה להתפשט - השירים שלה פשוט נהיו גרועים אם הן היו נערות פלייבוי - התשובה שלי לא הייתה זהה
 

cku

New member
מסכימה איתך

גם לגבי מאיה וגם לגבי מריה , הורידה ת'בגדים ירד לה יחד גם השכל וגם הקול
 
אני לא מבינה למה הפעם

לא מפריע לך ניתוח פסיכולוגי בלתי מבוסס (אני משתמשת בסקס כדי להשיג גברים שווים? מאיפה זה צץ?), המכיל בתוכו השתלחות אישית, ועוד אתה מחזק את הקו בדוגמאות נוספות. עלי משום מה בחרת לחלוק, למרות שההערה שלי לא התקרבה לרמת הנחרצות בה האדון קובע למה אני עושה סקס ומה ייעודי בעולם הזה. גם לא הפריע לך כלל וכלל, שהאדון מצהיר שהיה שמח לסקס בפגישה ראשונה ללא מחויבות, אבל בחורה שכך נוהגת משולה בעיניו לזונה. באמת שהופתעתי ממך בשרשור הזה.
 

mr mr

New member
כתבת את זה אלי

למרות שלא רשמתי שום דבר ממה שרשמת שרשמתי... או במילים אחרות: באת אלי בטענות על דברים שלא אמרתי...
 
ההודעה שרשמת שורשרה

להודעה הבאה: "בלתי צפויה נותנת את עצמה כדוגמה לבחורה קלה להשגה שלא טורחת לקרוא תגובות של אחרים אלא רק לקטול אותם מיד. אצלה סקס זה המכשיר כדי להשיג גברים שווים ולא שום דבר אחר. אבוי לשואלת אם תלך בדרכה ותשתמש במיניותה כדי להשיג גבר. אם זה כל מה שיש לה להציע גם אני לא אתנגד לסקס בפגישה ראשונה רק שלא תצפה ממני למחרת טלפון. לי יש הרבה מה להציע חוץ מסקס ואם בחורה לא יודעת להעריך את עצמה קצת מעבר למיניות שבה אז מה בדיוק אפשר לעשות איתה חוץ מסקס? "
 

mr mr

New member
קישרתי את מה שכתבתי לנושא השיחה

בדיוק כמו שהוא קישר אותך לנושא השיחה a->b a->c במקרה הזה b=c הוא לא נכון מכיוון שהם באים משני מקורות שונים
 
מצטערת, ההודעה כולה

הייתה ***עלי*** - על התנהגותי, מניעיי וכדומה. תקרא שוב ותראה שאני ואישיותי זה בעצם נושא ההודעה. יכול להיות שפספסת את הנקודה, ועל זה אני תוהה: מדוע נזפת בי על שהאשמתי את שגיא בנחרצות ילדותית, והשתלחות אישית נמוכה חמקה מעיניך. האם זה בגלל שבתוך לבך אתה מזדהה עם מישהו שחושב שאמא לילדים לא יכולה לשכב עם "כל העולם" (ואם כן - אז היא סוג של זונה), אבל האבא צפוי שיקפוץ על סקס ללא מחויבות? אני לא קובעת שזוהי דעתך, אני רק שואלת אותך. סליחה אם טעיתי.
 
רק עכשיו הבנת את זה? ../images/Emo6.gif

היא לא קוראת, רק תוקפת כמו נמר שמחכה לטרף שלו וכשזה לא בא הוא גווע ברעב.
 
אתן מוכיחות את מה שנכתב בהודעה אחרת

אתן האחוז המסוים של הבחורות שנותנות לגיטימציה חיובית לבחורים לשכב איתן כמה שיותר מהר ועם כמה שיותר בחורות. כל הכבוד על שהוכחתן את דברינו מקודם.
רשמתי בפני. אם יהיו לי ידידים שיחפשו סקס זול וזמין אחרי 10 דקות פגישה אדע אל מי להפנות אותם.
 
למרות ההבהרה של מיס תנג

אנסה עוד פעם להסביר לך נקודה מסוימת. זה שמישהי לא מקפידה על משך היכרות מסוים כדי לעשות סקס, לא אומר שהיא לא בוררת. "מהר" זה לא אומר "עם כל אחד". עם מישהו שמתאים לי לא אכפת לי לשכב מתי שהוא רק מסכים, אבל במישהו שלא מתאים לא אגע במקל גם אחרי שנה. ואני מניחה, שגם אם לא היו לשתינו בני זוג לחיים, הידידים שלך (בהנחה שאתם שייכים לאותם חוגים חברתיים - תרבותיים כמוך) היו אלה שתמיד יישארו מחוץ לתחום.
 

ss1978

New member
את קצת יורדת מתחת לחגורה...וגם אתם.

בסך הכל זה התחיל כי שגיא אמר שלפי דעתו יש גברים שלא רואים בעין יפה אם בחורה נכנסת איתם למיטה בדייט הראשון, וזה כל כך נכון ד"א. כמו שיש בחורות שרואות בעין לא יפה גבר שנוגע בהן בדייט הראשון (איכס) ויש כאלה שזה מדליק אותם וכיף להם. אם לא שמתם לב, כל הנשים (כמעט) היו בעד סקס בדייט הראשון ורוב הגברים (רוב) אמרו שהם מתרחקים מנשים כאלה, אז אולי תסיקו מסקנות שיש משהו במה שהגברים אומרים??????? ותפסיקו כבר לרדת לרמה של כיתה ז אלוהים, כולם פה כבר עברו את גיל 22 מזמן לא????
 

טל קר

New member
זו קצת קפיצה למסקנות, לא?

(גרררר הודעות מסרבות להשלח) אם אני מכירה ויצאתי עם בחורים שחושבים כמוני, ויש כאן מספר חד ספרתי של בחורים שחושבים אחרת, למה המסקנה היא שיש משהו במה שהגברים הספציפים האלו אומרים? לדעתי המסקנה היא שתודה לאל שיש גברים שחושבים כמוני, ומזל גדול שהצלחתי עד עכשיו לסנן גברים שחושבים באופן אחר. זו כבר פעם שניה היום שאת כותבת הודעה שרומזת שעל נשים בפורום לשנות את התנהגותן ועמדותיהן מכיון שיש כמה גברים באינטרנט שחושבים אחרת. הכל טוב? מה נסגר? כי באמת עברתי את גיל 22, ואני לא רואה שום סיבה להתנהג כמו פלסטינה ביד כותבי האינטרנט, למה לדעתך צריך לנהוג כך?
 
למעלה