זמני מיטה - שאלה לבנות הפורום

../images/Emo12.gif מה

אין ראש ממשלה מטעם מר"ץ ?
אבל כל מי שאני מכירה הצביע להם (או לחד"ש)
 

ss1978

New member
בואי נוותר רגע על הפוליטיקה.....

ברור שיש גברים מכל סוג, וברור שאת לא חייבת להסכים עם מה שאמרו פה. את כל כך מחפשת לתקוף שבכלל לא שמת לב למה שאמרתי. מה שאמרתי זה שיש גם (!!!!!) אנשים עם הדעה הזאת. אם לפי דעתך צריך לירות בהם כי הם חושבים ככה אז זאת כבר בעיה מסוג אחר, אבל יש כאלה, והם כאן, ויש להם דעה שאת לא אוהבת, אז מה??????????????????? את לא רוצה לקבל את זה, אל תקבלי, אבל אתן יורדות לרמת זיזול כזה, בהם, שזה ממש עצוב לראות איך אנשים פה לא מוכנים לקבל דעה קצת שונה משלהם, ועוד מה"אנטיליגנטיות" של הפורום??????
 
תתחיל לחפש

אולי יהיה לנו כאן שקט הרבה הרבה זמן. עוד לא נתקלתי באף הודעה מייללת של בלתי צפויה, אבל לך תחפש, אולי אני טועה, כשתמצא תודיע לנו.
 

שגיא24

New member
וואלה? נו, אני בטוח שיש מלא גברים

בתור. בפגישה הראשונה מקסימום שניה ישר למיטה? נשמע Too good to be true לדעתי, בכל אופן, הייתי מציע לך לשנות גישה אלא עם סקס זה החלק הכי חשוב בחיים שלך ואת לא מחפשת מישהו רציני.
 
שגיא ככה משיגים היום זיון טוב

בלי מאמץ. אני מת על בחורות כאלה שנותנות ישר. אם היה סקס חרא היא לא רואה אותי לסקס נוסף אם היה סקס טוב יש מצב לעוד סיבוב ברור שזה לא יהיה רציני. זה סטוצים. תשתחרר קצת, היא רוצה רק זיון וזה מה שהיא תקבל.
 
לגבי זמן למיטה אין זמן מוגדר כי..

כל אחת והתחושות שלה אם הוא עושה לך את זה אז לכי על זה אבל רק לא בשבוע הראשון תני לו מעט מתח חשק ... ביי
 
../images/Emo45.gif סוף סוף תגובה הגיונית קצת

לדעתי זה מסכם את מה שראוי היה לענות לשואלת בקצרה ולענין.
 
עניין אישי

אני יחסית איטית ולוקח לי זמן. לא אומר שלא היו לי סטוצים, אבל גם הם כמעט תמיד היו אפיזודות קצרות של יותר מלילה אחד (נגיד ארכו שבוע-שבועיים), וכמעט אף פעם לא נכנסתי עם מישהו למיטה בפגישה ראשונה או שניה. אבל, זו אני. אין דבר כזה זמן סביר. יש נשים שמתאים להן להיכנס למיטה על הפגישה הראשונה וזה נראה לי אחלה אם הן רק מרגישות טוב עם זה. קרה לי שהתחלתי קשר ושכבנו אחרי חודשיים וקרה לי גם שהתחלתי קשר ושכבנו אחרי 4 ימים, ושניהם היו קשרים ארוכים ורציניים. קרה לי גם שידידות הפכה לקשר רציני ואז פשוט נכנסנו למיטה והוספנו מימד נוסף לחברות הטובה שהיתה ביננו. זה תלוי בתקופה, תלוי מי עומד מולי, תלוי איך הקשר מתפתח. יש לי חברה ששוכבת עם גברים בפגישה ראשונה או לכל היותר שניה. אני לא מעריכה אותה פחות בגלל זה ולא חושבת שהיא צריכה להיות כמוני, בניגוד לשגיא שחושב שכולם צריכים לחשוב כמוהו ובעיקר מה שנורא זה ששגיא חושב שנשים אמורות להתנהג בהתאם למה שגברים מצפים מהם. אז זהו, שיש לנו אישיות משלנו, ולא כל ההתנהגות שלנו תלויה במה תחשוב עלינו, תודה לאל.
 

שגיא24

New member
חבל שאתן לא קוראות כמו שצריך

איפה אמרתי שכולם צריכים לחשוב כמוני? ציינתי יותר מפעם אחת שמדובר בדעתי בלבד ולא בדעת "כולם". אני מניח שאת נכנסת למיטה עם מישהו באותה מהירות שבה קראת את ההודעה שלי ולכן לא הבנת את שרציתי לומר. צר לי. מ.ש.ל
 
שגיא, באמת צריך להיות צר לך

כי יכולתך לרשום הודעה עקבית מוטלת בספק. אם זו דעתך - מאיפה צץ כל הזמן ה"אנחנו" שלך? לו הייתי מדבר על העדפותיך האישיות, ולא מנסה לרמוז באמצעות ה"אנחנו" הזה שאתה מדבר בשם כל הגברים - לא היית נצלב. אבל אתה מדבר בשם רבים, אתה רומז לכותבות שלא יזכו למערכת יחסים אלא לסטוצים לכל החיים בגלל שגישתן לא כשלך, אתה מגבה את דעתך באמצעות ציטוטים מערסים עלומים שמדברים במונחים של "נותנת" - וכאן הבעיה שלך. אם אתה רוצה להביע דעה אישית - תכתוב, בדיוק כמו כל המשתתפים בשרשור, מה ***אתה*** אוהב ומה ***אתה*** מעדיף במערכות היחסים שלך. בינתיים, אתה משום מה לא מסתפק בזה ומנסה לאמץ תפקיד של נביא זעם.
 

mr mr

New member
מה קורה כאן?

האמת היא שפעם ראשונה שאני רואה את ההודעות של שגיא אבל כנראה שיש פה א/נשים שמכירים/ות אותו מהודעות קודמות והיחס בהתאם. רשמת "בניגוד לשגיא שחושב שכולם צריכים לחשוב כמוהו ובעיקר מה שנורא זה ששגיא חושב שנשים אמורות להתנהג בהתאם למה שגברים מצפים מהם" קראתי את השיחה של שגיא עם בלתי צפויה, והאמת שלא ראיתי בשום הודעה שלו שם שהוא חושב שכולם צריכים לחשוב כמוהו ושבנות צריכות להתנהג כמו שגברים מצפים מהם לגבי הנקודה האחרונה, זה בדיוק הפוך, הוא אומר שאתן מתנהגות בדיוק כמו שגברים רוצים שתתנהגו=קלות להשגה.
 
בלתי צפויה נותנת את עצמה כדוגמה

לבחורה קלה להשגה שלא טורחת לקרוא תגובות של אחרים אלא רק לקטול אותם מיד. אצלה סקס זה המכשיר כדי להשיג גברים שווים ולא שום דבר אחר. אבוי לשואלת אם תלך בדרכה ותשתמש במיניותה כדי להשיג גבר. אם זה כל מה שיש לה להציע גם אני לא אתנגד לסקס בפגישה ראשונה רק שלא תצפה ממני למחרת טלפון. לי יש הרבה מה להציע חוץ מסקס ואם בחורה לא יודעת להעריך את עצמה קצת מעבר למיניות שבה אז מה בדיוק אפשר לעשות איתה חוץ מסקס?
 

mr mr

New member
זה כמו הזמרות האלה

שבמקום לשיר שירים בקול שלהן פשוט מופיעות חצי ערומות בקליפים כי כנראה הן חושבות שהקול שלהן לא מספיק מוכר (מלשון sell) עד היום אני מנסה להבין את מריה קארי שיש לה קול מדהים, (והיא אפילו נמצאת בשיאי גינס בתחום הזה) שמאז musicbox כל פעם שהיא הוציאה תקליט חדש היא לבשה פחות בד, והתקליט נהיה גרוע בהתאם...
 
יש כזו זמרת. קוראים לה מאיה בוסקילה

הלוואי והייתי מבין מדוע היא צריכה חצי ערומה להסתובב על הבמה כדי למכור את המוזיקה שלה. היא שרה מעולה, השירים שלה נוגעים ללב אבל על החלק הפרובוקטיבי אפשר לוותר לדעתי. היא גם לא מכחישה את זה שהיא מוכרת סקס בנוסף למוזיקה שלה. פעם היו מקשיבים מוזיקה בגלל התוכן, היום עושה רושם התוכן פחות חשוב, יותר חשובה העטיפה וככל שהיא נוטפת סקס כך יותר טוב.
 

mr mr

New member
באמת למה הלכתי רחוק מדי

כשיש לי מאיה בוסקילה מתחת לאף קול מדהים שירים יפים אבל כנראה שגם לחזה שלה לא חסר היה רשום ברייטינג האחרון שהיא הוציאה קליפ חדש שלשם שינוי לא מתמקד בחזה שלה....
 
ואותנו מאשימים בזה

אנחנו שידלנו את בוסקילה לשחק עם הציצי שלה מול הפנים שלנו בכל תוכניות הטלוויזיה? מענין שלבנות אין שום דבר להגיד עליה וכל עוד זה ככה אין ספק שתמיד ימצא הגבר שישמח להכנס למיטה עם כל מי שיפגוש לראשונה. לא צריך להתאמץ כשיש בחורות שנותנות לך - רק תיקח, חינם, בלי הגבלה. זה כמו גלידה ב-1.90 במקנולדס. היא זמינה, זולה וטעימה ותמיד מתחשק לך ממנה עוד ועוד.
 
למעלה