זמני מיטה - שאלה לבנות הפורום

אבל גם אני תומך בדעתו של שגיא24

בעיני לפחות מהצד זה נראה שאת תוקפת אותו שלא לענין. אולי כדאי שתקראי שוב את דבריו כי אני יכול להסכים עם רוב הנקודות שהוא ציין. לא עם כולם. מה את חושבת שבחורים חושבים על מי ששוכבת איתם מהר מדי? שהיא זולה, פתטית, מחפשת זיון מהצד ולא קשר אמיתי. מה ההבדל בין ללכת לזונה ולשלם לה על סקס לעומת לצאת עם מישהי ואחרי שעה לשכב איתה במיטה? אם תצליחי ללמד אותי מה ההבדל אולי אסכים עם דעתך. הוא רשם יותר מפעם אחת שזו דעתו. איפה ראית שהוא דיבר בשם כולם??? סתם תקפת והדיון יצא מפרופורציה. השקפתו קרובה מאוד למה שגברים באמת חושבים. זכותך לחשוב אחרת אבל נראה לי טפשי שאת חושבת שדעתו שהיא גם דעתי כפי שאמרתי היא מה שבאמת קורה במציאות. זו לא פיקציה.
 
אני חושבת

שאין דבר כזה "בחורים חושבים". הבחורים הם ציבור הטרוגני, ולא אתה ולא שגיא מייצגים את כולם. השאלה בתשובה לשאלתך: האם לדעתך ההבדל היחידי בין זונה למישהי שיוצאים אתה הוא זמן ההגעה למיטה והתשלום? אני מנסה להבין אותך. ועוד שאלה: האם ה"בחורים" שאתה מדבר בשמם אינם מוכנים לעשות סקס בפגישה ראשונה? אם כן - האם הם סבורים שהם זולים, פתטיים ולא מתאימים לקשר אמיתי? אני שוב מנסה להבין אותך. שוב, לסיכום: תקפיד על "אני חושב", "החברים שלי חושבים", או "הרבה אנשים שאני מכיר חושבים". אני מכירה הרבה גברים שלא חושבים כמוך, לא קיבלת מינוי לדבר בשמם.
 
מדהים!!!! קראת ולא הבנת כלום

מאיפה את מכירה הרבה גברים שלא חושבים כמוני? זה אותם הגברים ששכבת איתם אחרי חצי שעה של פגישה? כי אם כן אני יכול להבין מאיפה תפיסת העולם שלך נובעת. ההבדל בין זונה ובין מישהי ששוכבים איתה אחרי שעה הוא שאין הבדל. בשני המקרים הצדדים הולכים על סקס בלבד. אין פה רגשות. יש הבדל אחד וזה שלזונה משלמים וישר עוברים לסקס לעומת מישהי שאחרי חצי שעה של זיוני שכל מושכת למיטה בלי שצריך לשלם לה. אפשר היה לוותר על זיוני השכל ולפי השקפתך וישר לעבור למיטה כי זו המטרה בעצם של הפגישה והיא סקס. את מתאהבת בבחור בפגישה ראשונה??! עכשיו שכחנו ממה התחיל הדיון. היתה כאן שאלה של מתי נכון לעבור למצב אינטימי מאוד. לפי התשובות שלך פגישה ראשונה זה לגיטימי מאוד רק שלא לקחת בחשבון שיש לזה השלכות. אם לבחורה אין משהו אחר להציע חוץ מסקס על ההתחלה, אז אני תומך בהשקפתך. יכול להיות שהדרך שלה לתפוס גבר שווה זה רק באמצעות מין כי אין לה שום דבר אחר להציע. תראי לי גבר אחד שיתנגד לסקס על ההתחלה? בלי מחויבות, בלי רגש. יוצאים, הולכים, גומרים, חוזרים.
 

טל קר

New member
אם אינך רואה הבדל בין האם הפרטנרית

שלך לסקס נמצאת שם כי היא רוצה לשכב איתך כי בא לה סקס לבין אם הפרטנרית שלך לסקס נמצאת שם לא כי בא לה סקס אלא כי היא חייבת כסף אז אין לי אלא להצטער על הפרטנריות שלך למין.
 

ss1978

New member
בואי נודה ש.....

עם כל הקידמה והפתיחות שיש כיום..... עדיין אשה ששכבה עם הרבה גברים נחשבת לזולה וגבר נחשב לגבר. עצוב אבל עדיין נכון. לא מזמן היה פה מישהו שאמר שהוא יוצא עם בחורה שכל כך "סוטה" במיטה ואיך הוא יכול לחשוב על אחת כזאת כעל אמא לילדים שלו??? (לא דעה אישית שלי אבל......)
 
את צודקת בנקודה הזו

זאת התפיסה כיום. כשאהיה בן 30 לערך ואצטרך לבחור את אשתי יהיה לי קשה לחשוב עליה כמישהי ששכבה עם כל העולם לפני. מה יגידו הילדים שלי? שאמא שלהם מכירה את כל הגברים בסביבה? בחורה וכך גם גבר צריכים להיות יותר אסרטיביים. מיניות זו תכונה מולדת אבל לא צריך לנפנף בה יותר מדי. בעידן של היום אפשר להגיע לפורקן מיני בהמון דרכים ולכן אין סיבה מוצדקת לקפוץ ישר למיטה של מישהי. סקס כיום הוא דבר נגיש מאוד ואין שום בעיה להשיג אותו. אם בחורה מעונינת בקשר רק לצורך סקס שתצהיר על כך מראש. אין גבר שלא ישמח להתענג איתה יחד בלי להיות מחוייב. אם יש משהו שגם אני וגם חברים שלי שונאים זה מחוייבות לכן סקס על ההתחלה זה רמז לקשר בלי מחויבות. איך אני יכול להתחיב למישהי שרק עכשיו פגשתי ושכבתי איתה? אני בקושי מכיר אותה.
 

ss1978

New member
אבל יש בזה משהו עצוב לא?

נוא נניח שתחליט להתחתן עם מישהי כשתהיה בן 28 (דוגמה, לא להיבהל...) והיא בערך באותו גיל.... האם זה שבגיל 18 היא היתה ה"שרמוטה" של השיכבה יגרום לך לא לרצות אותה? או זה שהיא היתה במצב לא טוב והיו לה כמה וכמה סטוצים? אם היא עדיין כזאת שעוברת מאחד לאחד, אני עוד מבינה, אבל לשפוט אדם כי לפני כמה וכמה שנים הוא עשה דברים שלא נראים לך...... אני מקווה שלא תעשה את זה, גם לך, אני בטוחה, יש כמה וכמה דברים בתיק האישי שאתה מתחרט עליהם לא?
 

טל קר

New member
אתה שאלת את אמא שלך עם מי היא

שכבה לפני אבא שלך? כי לי ממש לא מזיז מה היה לאמא שלי לפני אבא שלי או ההפך, ואני מתקשה לחשוב על סיבה שצאצאיך יתענינו עד כדי כך בחייה המיניים של אשתך. מי ביקש ממך להתחייב למישהי שרק עכשיו פגשת בין אם שכבתם ובין אם לא? מה הקשר בין קיום סקס בין פרטנרים למחויבות?
 

טל קר

New member
עם כל הכבוד לאותו שמרן,

ממתי אני צריכה להתאים את ההתנהגות שלי לכל דמות באינטרנט? אותו אדם שנתקע בתבניות הדיכוטומיות של מלאך-שטן קדושה-זונה איננו קבוצת התיחסות בשבילי, והדעות שלו אינן רלוונטיות לגבי יותר מאשר אדם אחר באינטרנט שירצה נשים בתולות בעת חתונתן או כל קשקוש פרימיטיבי אחר. כל הגברים שלא התאימו את עצמם לקידמה והפתיחות לא משתייכים בכלל לקבוצת האנשים שאני הייתי רוצה למצוא חן בעיניהם ושמתוכה הגיעו ומגיעים בני זוג וחברים פוטנציאלים עבורי. אז מה, לשנות את העמדות וההתנהגות שלי לפי עמדותיהם של אנשים שלדעתי רחוקים שנות אור מקידמה? למה מי מת?
 

טל קר

New member
ואללה, עוד נציג לא ממונה

מאיפה אתה יודע מה גברים באמת חושבים? אתם חולקים תודעה משותפת? זה הולך בדמוקרטיה ישירה? יש נציגים? מתי בחירות? למה אף פעם לא מזמינים בני זוג שלי להשתתף בהחלטות? תודה לאל שכל הגברים שיצאתי איתם לא רק חושבים אחרת ממך, אלא גם לא חושבים שיש ישות כזו של "גברים" מין גוש חולק תודעה כזה שחושב בול כמוהם.
 
אימרי לנו מי הם בני הזוג שלך

ואז אולי נשקול להזמין אותם לכאן. אני רק מקווה שלהקליד הם יודעים ולא רק לעשות סקס איתך בפגישה הראשונה או השניה. ואמרת "כל הגברים"??!!! תכף הבלתי צפויה תעמיד אותך בפינה. כיצד הגעת להכללה כזו? כל הגברים שאת יוצאת איתם? סביר להניח שמדובר באותו הטיפוס ולכן את לא מכירה את הסוג השני, שזה כמותי ועוד אחרים שהגיבו פה. לא סתם אומרים שלכל אחד ואחת יש דפוס קבוע של משיכה. את נמשכת לסוג מסוים של גברים שנורא נהנים לשכב איתך כמה שיותר מהר. את פשוט לא נותנת צאנס לעצמך להכיר סוג אחר של גברים כי הדפוס שלך שונה. יש על זה תיאוריות פסיכולוגיות רבות.
 

טל קר

New member
תראה, יש לך צורת מחשבה מעוותת

אני מקווה מאוד שלא תחשוב שמי שרואה איתך סרט בדייטים הראשונים אפשר לעשות איתה רק דבר אחד - לראות סרטים, ומי שהולכת איתך למסעדה - אפשר רק לאכול איתה. אתה לא רואה את האבסורד בקביעה שלך שאם שוכבים אז זה סימן וההוכחה שזה הדבר היחיד שאפשר לעשות בקשר? למרבה המזל בלתי צפויה בניגוד לך כנראה יודעת הבנת הנקרא, ולכן היא מבדילה בין 'כל הגברים' לבין 'כל הגברים שיצאתי איתם'. מתוך הכרות עם אלו שיצאתי איתם ובנזוגי הנוכחי, ומתוך קריאת הודעותיך בפורום, אז אני שמחה מאוד שאני מכירה אותם, ושמחה מאוד שלא מכירה כבני זוג פוטנציאלים או ממשיים אנשים כמותך. זה היה באג רציני בסינון שלי אם היה מתפלק לי שמרן מקובע כמוך. אין לי שום רצון לתת צ'אנס לגברים שמרנים עם קיבעון מחשבתי שלפיו אשה היא או קדושה או זונה, או שמפחדים מנשים שמעונינות במין. מעדיפה גברים עם ראש פתוח עם מינימום סטריאוטיפים.
 

ss1978

New member
רגע אחד........

הפורום הוא לא מקום להביע את דעתך? יש פה לפחות 3 גברים שאמרו את דעתם (של רוב הגברים ד"א) והם קיבלו התנפלות כזאת מהנשים פה...... גבר (לצערי אני נאלצת להגיד את זה) יכול מהפ עד הודעה חדשה לזיין לך את השכל (סליחה על הביטוי) על זה שאצלו סקס בדייט ראשון לא אומר שהוא לא יתקשר, ושהוא לא רואה בך (לא את אישית אבלץץץ) שרמוטה ושאפילו תחיו באושר ועושר עד עצם היום הבא, אבל תכלס....הוא רוצה להכניס אותך למיטה נקודה, הם הרי לא שווים הרבה אחרי אותו לילה. אני לא מדברת על כל הגברים (לא חסרים כאלה שיגידו לא, אבל הם לא רבים. אני אגיד את זה שוב, רוב הגברים אומרים שהם לא ימשיכו את הקשר עם בחורה אחרי סקס בדייט הראשון, ומכיוון שהם מייצגים, לפחות חלק מהגברים אז אולי תקשיבו, כי זה נכון לפחות ל50% מהגברים אם לא ליותר. מה שהגברים פה אומרים זה שנראה כאילו הפיתרון שלכן לדייט הראשון, בגלל המבוכה של השתיקה היא סקס. אני לא אומרת שזה מה שאתן אומרות אבל זה באמת נשמע ככה. הרי הדייט הראשון נועד כדיי להכיר את השני ולראות אם אתם מתאימים. לרוב (ושוב לרוב) אם בדייט שלוקח בממוצע 3 שעות (במקרה הטוב) שעה מתוכו אתם מבלים במיטה וחצי שעה ממנו בהליכה לכיוון הבית שלו או שלך וחצי שעה של התלבטות אם ללכת בכלל אז יש לך שעה "להרשים" את הגבר, וזה לא הרבה, נכון?
 

טל קר

New member
הפורום הוא מקום להביע דעות שונות

וכמובן גם לדעות מצד אחרים בנוגע למידת טיבן של אותן דעות. ולמה של רוב הגברים? גם את יודעת מה רוב הגברים חושבים? וגם אם רוב, כל אישה צריכה לרצות למצוא חן בעיני רוב הגברים, גם אם לדעתה רוב הגברים אוחזים בדעה מפגרת (תרתי משמע)? לדעתי המיעוט שלטעמי הוא איכותי הוא זה שאיתו הייתי מעונינת להמנות. גם אם תשעים אחוז מהגברים היו אוחזים בדעות שנראות לי פרימיטיביות, שמרניות ומקובעות, המסקנה שאני ממליצה להגיע אליה זה לא לקחת את דעתם בחשבון ולהתנהג באופן שלא נראה לי, אלא שכדאי לסנן טוב טוב עם מי יוצאים כדי לצאת עם בחורים שכן נראים לי. עכשיו, שימי לב, מישהי יכולה להכנס למיטה עם מישהו, כי היא רוצה להכנס למיטה עם מישהו. לא כי היא מנסה להשיג אלוהים יודע מה, אלא כי בא לה לשכב איתו. לכן אם הם שוכבים בהסכמה, אז היא לא מאוכזבת כי היא לא קיבלה מי יודע מה שהיא ניסתה להשיג דרך זה, אלא מרוצה כי זה מה שהיא רצתה. כשיש מבוכה של שתיקה ממתי הפתרון הוא סקס? מי שחושב שזה הפתרון זה אומר שבעיניו זה פתרון. בעיני זה לא פתרון. זה פשוט לא קשור. אגב, הרגת אותי עם חלוקת הזמן בנוגע ל'דייט ממוצע'. בפעם האחרונה שבדקתי אני מסוגלת לדבר תוך כדי הליכה, ולא צריכה להתלבט חצי שעה אם ללכת בכלל, וגם אין לי עוצר לחזור אליו. מידת ההכרות עם הבחור יכולה להשתנות. אצלי בדר"כ הדייט הראשון זה לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בבחור/משוחחת עם הבחור, והסיבה שיש דייט זה שמצאנו אחד בעיני השניה וההפך עוד קודם. אז אם כבר יש מציאת חן, וכבר יש משיכה פיזית, למה אני צריכה לחכות, לאישור מההורים? אם זה טוב לי, טוב לו, ולא פוגע באף אחד, מה הבעיה? תודה לאל, כל האיברים אצלי הם לשימוש רב פעמי, אף אחד מהם לא נשמר בצלופן לאירועים מיוחדים, כך שאם יש מישהו שמצאנו חן אחד בעיני השניה ויש משיכה פיזית, אני לא רואה סיבה לחכות למשיח. גם אם אחרי יומים, שבוע, חודשיים, שלוש שנים, זה מתברר כ'לא זה', מה הביג דיל?
 

ss1978

New member
את יודעת איך בודקים סטטיסטיקה?

לוקחים מדגם, זה לא אומר שכדיי לדעת אחוזים של כלל מדינת ישראל צריך לבדוק את כל מדינת ישראל נכון? אם נניח שהכרתי 100 גברים בחיי, ו90 מהם אמרו משהו, זה לא אומר שרובם חשבו ככה, או רוב הגברים בכלל?
 
טל בטוח יודעת איך בודקים סטטיסטיקה

יש לה שני תארים, ולפי היסודיות אתה היא עונה כאן להודעות, אני יכולה רק לדמיין איך היא חורשת בלימודים. וכדי שגם את תדעי (את לדעתי בחורה מאוד אינטליגנטית, לכן מה שאמרת יכול לנבוע רק מאי ידיעה) - מדגם נוחות תמיד נחשב לבעייתי, נעזרים בו רק מחוסר ברירה, ואין סיכוי שמישהו היה מאשר עריכת מחקר שמטרתו לבחון עמדות בנושאים חברתיים בקרב כלל האוכלוסייה, שמבוסס על מדגם נוחות. מה שכן - אני חושבת שבכלל לא משנה מה "כלל האוכלוסיה" חושבת. לכל אחת מאיתנו משנה מה הסביבה שלה חושבת, או מה חושבים גברים שהם בני זוג פוטנציאליים מבחינתה. אם רוב הסביבה שלך חושבת את מה שרשמת - זה מה שרלוונטי בשבילך (ולא בשביל טל).
 

ss1978

New member
טוב אני לא מכירה אותה כל כך טוב...

מה שבאתי להגיד זה שהאנשים פה לא באו כולם מאותה חברה או רקע או חינוך, ואם מתוך 10 אנשים שענו (4 גברים ו6 נשים למשל.....) ומתוכם 3 גברים אמרו משהו וכל הנשים אמרו הפוך, עדיין הגברים פה הם רוב של גברים. לא מתעסקת בסטטיסטיקה ולא עניין של תארים או לימודים, מעשית, רוב הגברים בהודעה הנוכחית אמרו דבר אחד והנשים הפוך. כיוון שהנושא שעמד פה על הפרק היה איך גברים מתייחסים ל.....אז באמת רצוי להקשיב. לא אמרתי שהם צודקים או טועים, (אני חושבת שהם צודקים אבל זה לא הנושא) רק אמרתי תקשיבו כי רוב!!! הגברים פה אמרו את אותו הדבר. את לא מסכימה עם זה? זכותך, זה לא אומר שאי אפשר להקשיב.
 

Miss Thang

New member
דווקא לא נכון,

אמנם לא בדקתי ביסודיות את כל השרשור אבל השניים שהתבלטו בדיעות השמרניות שלהם הם מתו-קיא23 ושגיא24. שאר הגברים, ענו פחות או יותר כמו חלק נכבד מהנשים אשר טענו שאין טעם לדחות סקס לפגישות "מתקדמות".
 

טל קר

New member
אני מקווה שבמהלך לימודיך תלמדי

בנוגע לתכונת התקפות (עד כמה אפשר להכליל מתוך דבר שנבדק על חברי הקבוצה על אוכלוסיה מחוץ לקבוצה). על סמך טענותיך בשרשור ישנה בעיה קשה בתחום זה. הרי לפי שיטתך הייתי אמורה לעשות מדגם בין חברי, ואח"כ לשבור ת'ראש איך זה שאין ממשלה של חד"ש-מר"צ. ההבדל הוא כמובן בין 'מדגם' לבין 'מדגם מיצג'. אם הכרת 100 גברים, ו90 אמרו משהו, אז 90 זה בהחלט רוב מ100, אבל 100 הגברים האלו אינם מדגם מיצג של אוכלסיה של 3 מליארד (בעולם) או 3 מליון (בישראל).
 
למעלה