דייט בלי אלכוהול?

דייט בלי אלכוהול?

אני שואל לגבי דייט בין גברים. אבל אולי מעולם ההטרוסקסואלי יהיה רעיון?

אני לא שותה אלכוהול או קפה ומקפיד לאכול בריא. לא ג'אנק.

כשרוצה לצאת לדייט זה תמיד מסתיים בבירה או יין בכח. או בישיבה אחד אצל השני (ואז אולי מדרדר למיטה).
לאן יוצאים חברי הפורום שלא שותים אלכוהול או שייקי פירות או ושאר דברים מתוקים.
מצטער על השאלה ההזויה. אבל באמת תוהה.
 
שלום

קודם כל, פירות זה מאד בריא. אתה לא מוכרח לשתות אלכוהול ויפה שאתה נמנע. זה מסוכן לבריאות. חברה שמחבבת אותך תשמח לצאת אתך גם אם לא תשתה אלכוהול. יש מספיק נשים שאוהבות גברים עם החלטה עצמית שאינם כנועים לחברה ולציפיות חברותיהם.
&nbsp
&nbsp
 
דייט בלי אלכוהול, נקודה, לא סימן שאלה

אני אישית כן שותה אלכוהול, אבל למשל לא אוכלת חריף. מבחינתי, דייט שמכריח אותך לשתות אלכוהול זה כמו דייט שיכריח אותי לאכול חריף. לא מתקבל על הדעת. אתה יכול להמשיך לצאת לכל מקום ופשוט לא לאכול/לשתות את הדברים שאתה לא רוצה. אפשר גם לצאת לבר ולהזמין תה קר או מים בטעמים או כל דבר אחר שאתה כן שותה. בדיוק כמו שאני יוצאת למסעדות ופשוט לא מזמינה מנות חריפות. מה זה "מסתיים בבירה או יין בכח"?? בכח? ברצינות? למה אתה נותן לאחרים להכתיב לך מה תשתה/תאכל?
מי שלא מסוגל לכבד את זה שאתה לא שותה אלכוהול או משקאות מתוקים ולא אוכל ג'אנק, לא מכבד אותך, ולמה שתרצה להיות עם מישהו שלא מכבד אותך?
 
יש הרבה נורמות חברתיות. אכילת חריף היא לא נורמה כמו שתיית

אלכוהול.

אנשים שופטים לפי נורמות. לאו דווקא לפי רציונל
 
ואם הנורמה החברתית תהיה לקפוץ מגשר, גם תקפוץ?

זה נשמע שאתה מחפש שיתנו לך לגיטימציה ללכת נגד העקרונות שלך, שיגידו לך "אתה יודע מה? אין לך ברירה - כולם עושים את זה, כולם שותים, אז אם אתה רוצה להיות חלק מהחברה, למצוא מישהו, לא להיות לבד, וכו' וכד', אתה תצטרך לשתות". אני לא יודעת אם תמצא מישהו שיגיד לך משהו כזה ואם כן - העצה שלי היא להתרחק מאותו בן אדם.
אני יכולה להגיד לך שאצל עדות ועמים מסוימים אכילת חריף היא גם בבחינת נורמה חברתית (תאילנד, הודו, מרוקו - להמשיך?). אני אומרת לך את זה בביטחון מלא כי אנשי אותם עדות ועמים הסתכלו עליי במבט של "נפלת מהירח??" כשאמרתי שאני לא אוכלת חריף.
וגם אם אני אסכים איתך שאלכוהול וחריף זה לא אותו דבר, ושאלכוהול זו אכן נורמה חברתית (משהו שאני לא מסכימה איתו), זה לא אומר שאתה חייב להתאים את עצמך לנורמה הזאת. יש דבר כזה שנקרא "ללכת נגד הזרם". גדולי המוחות בהיסטוריה של האנושות היו אלו שהלכו נגד הזרם ועם העקרונות שלהם. זה מצריך אומץ וביטחון עצמי, ללא ספק. אם אלו תכונות שאין לך, וזה גם בסדר, אז נותר לך להחליט אם אתה מוותר על הרצון שלך להיות בריא וצורך אלכוהול ומתוק "כמו כולם" (אגב, ממש לא כולם צורכים אלכוהול ומתוק - אני אישית מכירה אנשים שלא שותים ו/או צורכים מתוק), או שאתה שומר על הבריאות שלך, כפי שאתה רואה לנכון, ומגדל ביצים (סליחה על הבוטות) ואומר לדייט הבא שמרים גבה כשאתה אומר שאתה לא שותה: "כן, אני לא שותה. אני מבין אם זה לא מתאים לך, אבל לי זה חשוב, אז אם אתה לא מסוגל להיות עם מישהו שלא שותה, כאן ייפרדו דרכינו".
 
למעלה