למה נשים יפות להתחתן עם גברים מכוערים?

רוב הגברים הסטרייטים מכוערים. ויש הרבה נשים יפות.

אפילו בר רפאלי לא הצליחה להשיג את ליאונרדו דיקפריו, שלמען האמת, קשה לדעת אם הוא אכן סטרייט. בארץ יהודה לוי נחשב יפה (אם כי זה הצריך שיפוצים מסוימים, ואם למישהי חשוב גבר גבוה - הוא לא), ובאמת התחתן עם יפהפייה מצליחה. גם אסי כהן נשוי ליפהפייה (גם אם היא לא מוכרת). ובגדול אם את בוחרת גבר יפה במיוחד, יש גם סכנה שיום אחד הוא ייצא מהארון (רן דנקר, למשל...).

גברים יפים וסטרייטים, בקיצור, הם מאוד מאוד מבוקשים - אבל פוליגמיה היא אסורה, אז כל פעם רק אחת יכולה להיות נשואה להם... (ואם הם בכלל מתחתנים, כשהם מתגרשים באמת קל להם למצוא מישהי חדשה).

ואגב, על אף שיש שפע של נשים יפות (בניגוד לגברים), אפילו גברים יפים אבל לא עשירים במיוחד, לפעמים בוחרים נשים לא יפות ועשירות - כמו ג'רמי מיקס, אנחל בונני.
 
אני סטרייט יפה

בעבר גם הייתי חתיך אבל השמנתי קצת. גברים המין החזק ונשים המין היפה, ולכן גברים מחפשים יפות ונשים מחפשות חזקים. הנשים גם יותר רגשיות והגברים שכליים, ונשים יותר מחפשות אהבה וגברים קשר חומרי, ולכן גברים יותר מחפשים נשים שאפשר להימשך אליהן ונשים יותר מחפשות גברים שאפשר לאהוב ופחות חשוב להן מראה חיצוני.
 
לא יודעת מי אמר לך שנשים מחפשות גברים חזקים.

לא מכירה אף אחת שמחפשת גבר חזק. מה שכן, מכירה המון נשים שאם תגיד להם ש"נשים יותר רגשיות וגברים שכליים", יפסלו אותך מייד...
 
לא אמרתי שגברים חכמים יותר

גברים נוטים יותר לחשיבה שכלית רציונלית ונשים לחשיבה רגשית. גברים מחפשים נשים יפות כי זה המין היפה. לעומת זאת גברים המין החזק, ולכן יש הרבה נשים שרוצות גבר שיגן עליהן בכוח שלו וגם יהיה חתיך ומושך בזכות שריריו היפים.
&nbsp
 

גברת ע

New member
האישה הבכיינית והמטומטמת מחפשת גבר שלא יודע להביע רגשות

שיגיד לה מה לעשות...
&nbsp
 

Smarilyn

New member
לא יזיק לך שיעור פילוסופ(יה)

שכל ורגש במבחן התוצאה, זה היינו הך
אבל למי יש סבלנות לבאר לך את העניין
חוץ מזה תלך קצת תקרא ותחכים על להיות המין החזק באמת
ותחזור עם תובנות מרעננות
המין השולט הם אולי גברים, אך לחלוטין לא המין החזק.
לא יודעת מה נקרא יפה לתפיסתך אבל נשים יעדיפו גבר פחות שחצן שבעיני עצמו הוא חתיך מגבר שעף על עצמו בתחושה שהוא חזק.
קביעתך שגברים לרוב לא מחפשים חיבור רגשי אלא יותר גופני וקשר "חומרי" היא לא בהכרח מדויקת. בעצמך הרי טענת שגברים שכליים יותר, משמע שגם הם זקוקים למישהי שתדליק להם את התאים במוח כדי להדליק אצלם עוד דברים.
זאת דעתי
&nbsp
&nbsp
 
זה לא מה שטענתי

גברים חזקים יותר גופנית. לכן הם השתלטו על הנשים במשך ההיסטוריה. אני לעומת זאת גבר חלש גופנית. כל בני האדם זקוקים לקשרי אהבה, אבל נשים נוטות באופן כללי לחפש יותר קשרי אהבה ופחות סטוצים וקשרי גוף וחומר וגברים להפך. גברים גם יותר מוכנים מנשים לקיים קשרי חומר בלי אהבה. בעיני רוב הגברים וגם בעיני רוב הנשים, רוב הנשים יפות יותר מגברים. זה לעומת החיות, שאצלן המין היפה הוא הזכר שמתנגדר כמו הטווס כדי לחזר אחרי הנקבה.
 

Smarilyn

New member
לא חושבת כמוך

גם גברים יפים מתחתנים עם מכוערות
ותופסים אותן מושכות מבחוץ כמו מבפנים.
(אחי הצעיר ואישתו למשל, זו דוגמה)
זה לאו דווקא "יותר" ואין "באופן כללי", כי זה לא רלוונטי. אין כאן בכלליות, לרוב, או בדרך כלל.
שונה מאישיות של אחד לאחר.
וזהו
 
למעלה