עכשיו הייתה לי שיחה מעניינת

עכשיו הייתה לי שיחה מעניינת

עם החונך שלי. דיברנו על יחסי אנוש ועל הדרך הנכונה לנהל אותם ואיכשהו הגענו לדבר על איך מתחילים עם בחורות זרות. חזרתי והצעתי את הרעיון שאם פגשתי בחורה נחמדה בחנות אוכל לשאול אותה מה היא קונה, והוא ניסה לשכנע אותי שזה אישי מדי ובהתחלה כשלא מכירים לא מדברים על דברים אישיים. כשיצא, שאלתי אותו מה בדבר לשאול בדיסקוטק איך המוזיקה והסכים. אז הבנתי שהוא צודק: צריך דבר משותף ולא לשאול מהתחלה על הצד האחר. במסעדה אפשר להגיד לה: האוכל פה טעים מאד נכון? ודרך זה לפתח שיחה, ואם ראיתי בחורה נחמדה ברחוב אפשר להגיד לה: תראי איזה מזג אוויר נחמד היום. צריך משהו משותף. גם עם חברים צריך יותר לספר מלשאול כדי לא לנהל את השיחה. ואני חושב שזו הטעות שלי, שאני קודם כל שואל על התחביבים של האדם האחר וחוקר ולכן לא מתפתחת הדדיות. צריך יותר לספר מלשאול, וצריך גורם משותף.
 
לא, מה שטוב בלשאול ב"דיסקוטק" או מועדון

הוא שזה מקום שבמוצהר הולכים אליו כדי לחפש בני זוג ולכן אלמנט ההטרדה הוא מינימלי. לעומת זאת למסעדה הולכים כדי לאכול, לסופר ולחנות כדי לקנות דברים שצריכים, וברחוב הולכים כי אין ברירה וצריך להגיע ממקום למקום ועוד לא המציאו טלפורטר - אז במקומות האלה ל-א צריך להתחיל עם בחורות זרות, אלא לעזוב אותן בשקט.
 

La Milagrosa

New member
פחחחח... עוד מעט אנשים יתחילו להתרבות רק עם מבחנות

חלאס כבר!
מותר להתחיל עם בחורה (או גבר) בצורה מכובדת בכל מקום שהוא.
כל זמן שעושים את זה בנימוס ובכבוד, אין שום בעיה עם זה.
אחר כך אתן מייללות שלא שמים לב אליכן. סירסתם לאנשים את הנשמה כבר. דראמה קווינס.
 
למישהי מכוערת שמתחילים איתה פעם במיליון שנה

אין בעייה עם זה - אולי זה אפילו מחמיא לה. למישהי נאה שלא יכולה בטעות שהעיניים שלה יפגשו עיניים של גבר בלי שהוא ייגש אליה וינסה את מזלו, וצריכה להתלבש בבגדי הסוואה כדי שיתחילו איתה כמה שפחות - ואפילו ז-ה לא מאוד עוזר - יש בעייה עם זה. החיים לא צריכים להיות התחמקות מתמשכת מגברים שמתחילים איתך "בנימוס ובכבוד" - אישה צריכה להיות חופשייה לקנות אוכל בסופר, ללכת ברחוב ממקום למקום (!), לשבת וללמוד בספרייה או לנסוע באוטובוס או ברכבת בלי להצטרך להתחמק ממבטים, ללכת מהר ולהתעלם מפניות (ברחוב - ברכבת ובאוטובוס אין לאן להימלט) וכו' - כולל מנהג האוטובוס שמנצל את ההזדמנות שהיא צריכה להגיע לתחנה האחרונה ולא פותח לה את הדלת, אלא פוצח בשיחה!

ואלה רק המנומסים והמכבדים!
 

La Milagrosa

New member
מה את שחה! אני די בטוחה שהתחילו איתי הרבה יותר מאיתך

וכשזה נעשה בכבוד ובנימוס, זה מעולם לא הפריע לי.
גם כשהמתחיל לא מצא חן בעיני ולא היה הטיפוס שלי.
 
מאוד יכול להיות. הרי כמו

שאני צריכה ללבוש הסוואה כדי שיתחילו איתי כמה שפחות ועושה את המקסימום כדי שלא ייגשו ולא יחשבו שאני מעוניינת (ועדיין מתחילים איתי יותר מכפי שהייתי רוצה - שזה אפס!), את, שמעוניינת שיתחילו איתך על אף כיעורך, מן הסתם עושה את המקסימום שאת יכולה כדי שיתחילו איתך, עושה עיניים לכל מה שזז ולובשת חולצות שכתוב עליהן "התחילו איתי, בבקשה!" בשלל שפות...
אין ספק שהעולם נראה לגמרי אחרת למכוערת כמוך, שהדבר האחרון שהתחלות עושות זה להפריע לה (מה גם שזה לא שיש לך משהו חשוב לעשות ממילא, אז איך אפשר להפריע לך?). חס וחלילה שכמה נשים שהן לא כמוך ישללו ממך את האפשרות היחידה להרגיש שאת שווה משהו ושמישהו יורק לכיוון שלך.
(אגב, המלצה - אם את לא רוצה שיידעו שאת מכוערת, להבא אל תפרסמי תמונות בפורומים...).
 

La Milagrosa

New member
היית מאד רוצה להיות מכוערת כמוני, ואני רואה שיש לך קשיים

רציניים גם עם הבנת הנקרא, שכן את מבינה הפוך ממה שכתוב.
אני לא מעוניינת ולא לא מעוניינת שיתחילו איתי, ואין לי מושג מאיזה תחת הוצאת את הרעיון של "טי שרט בשלל שפות", בכל אופן חפשי משהו אחר כי שנון זה בטח לא. זה פשוט לא הפריע לי אף פעם- גם לא כשזה קרה שש פעמים ביום מינימום- אם לא התנהגו בחוצפה ואם זה לא נעשה בגסות. אני סבבה עם זה.
אגב, כבר עשר שנים שבקושי מתחילים איתי ברחוב (מאד נדיר), כי מה לעשות, עם אישה בגילי לא מתחילים. בשביל זה יש צעירות. אני לגמרי סבבה גם עם זה.
חפרת לי בתמונות בובה? אין ספק שאני מעניינת אותך הרבה יותר ממה שאת מעניינת אותי. וואלה לא ידעתי שיש לי תמונות פה בכלל.. פתחתי את החשבון לפני מאה שנה. מעניין איפה רואים אותן.
בקיצור, נסי שוב.
 
לא, נזם, אני פשוט זוכרת אותך.

כיעור כמו שלך (לצד סתירה כל כך קיצונית בין המציאות לבין האופן שבו את תופסת את המראה שלך) קשה לשכוח.
ולא, ממש לא הייתי רוצה להיות מכוערת כמוך. חס וחלילה! אפילו אם אז לא היו מתחילים איתי, בכל זאת אני צריכה מדי פעם להסתכל בראי, ואני גם לא רוצה שהאחרים סביבי יסבלו.
את מכירה את זה שאומרים על מישהי שהיא יפה גם מבפנים וגם מבחוץ?
אז גם אצלך היופי הפנימי והחיצוני בערך באותה רמה, וכולם מבינים...
וברור לחלוטין שאת היית מתה שיתחילו איתך גם עכשיו - רק מה, עכשיו זה לא רק הפרצוף המכוער - עכשיו כנראה גם הגוף שלך במצב כל כך מזוויע שאף אחד לא היה שוקל לעשות את זה איתך אפילו בחושך.

איתי, לצערי, עדיין מתחילים... (בפעם האחרונה התגובה שלי הייתה "לא נראה לי שבעלי והילדות שלי יעריכו את זה"...).

את יודעת, נזם, כשמה שעושים זה להפיץ שינאה - זה מה שמקבלים בחזרה. מקווה שנהנית.
 

La Milagrosa

New member
כן, תיארתי לעצמי שאת סטוקרית אובססיבית.


מאד השתדלת בובה, אבל מה לעשות. שנינות זה כמו יופי וגובה. או שיש, או שאין. לך אין.
נסי שוב
 
למה סטוקרית? סטוקר עוקב אחרי אנשים,

זה לא שהם נדחפים לו לפנים כמוך. ולגבי היופי שאו שיש או שאין - זה בדיוק מה שאני מנסה להסביר לך. וזה שאת אומרת שאת יפה לא שונה מזה שאת אומרת שאחרים לא שנונים - זה לא הופך אותך ליפה או אותם ללא שנונים. זה בעיקר הופך אותך לאפילו עוד יותר פתטית מכפי שהיית רגע לפני (וזה משהו שממש ממש קשה לעשות, אז ברכותיי...). כל מה שיש לך (וזה לדברייך!) זה רזון שלא מספק אותך בגוף שאף אחד לא מוכן לירוק עליו ועם אופי שרק אמא מסוגלת לאהוב (תכלס, זה רק ביטוי - אני בטוחה שאפילו אמא שלך לא אהבה/אוהבת אותך...). לא ברור איך מצאת לוזר שהסכים להתחתן איתך, ומה בדיוק לא בסדר איתו - כנראה שאם מחכים מספיק זמן בסוף אפשר למצוא מישהו נואש ממש.

אגב, בזה שהשינאה חוזרת אלייך הכוונה היא לא שאני מעמידה פנים שאת מכוערת. אלא שבניגוד למה שאנשים בדרך כלל עושים, מטעמי נימוס וכבוד (ואגב, אירוני שאת מדברת על כבוד לאנשים), לכל אחד שלא מפיץ שינאה - אני לא מעמידה פנים שאת לא מכוערת. הפעם את מקבלת את האמת לפרצוף המכוער שלך.
 

La Milagrosa

New member
איפה אמרתי שאני יפה? חחח איזה סתומה את

אני לא יפה ולא לא יפה, אני ממוצעת ותמיד הייתי, אבל מה, בד"כ אני מסתובבת עם חיוך וזה כנראה משך לא מעט התחלות.
מחלקן הקטן יצאו סיפורי אהבה נחמדים אפילו.
לפי איך שאת כותבת, זה מספיק לגמרי בשביל להניח שאת נראית גרוע מאד, וגם מתלבשת כמו חורנית "בשביל שלא יתחילו איתך" כי יש לך איזה תסביך רדיפה או משהו.
את כמובן יכולה לטעון שאת כפילה של אנג'לינה ז'ולי- אין לי דרך לבדוק את זה, וזה גם לא מעניין אותי- אבל ניכר שאת אישה חמוצה וכעורה שמסתובבת עם פרצוף זועם ומבאס.

נו, יאללה, שבי לחבר לי איזה מגילה חדשה ומטומטמת. סטוקרית נלעגת ומסכנה, אני מחכה (למרות שיש לי ישיבה עוד מעט).
SHOOT BABY
 
לא, לא, את

אפילו לא ממוצעת. את פשוט מכוערת.
אני לא מסתובבת עם פרצוף זועם, ובוודאי שלא כעורה - אבל אני כן צריכה להשתדל שלא להסתכל לגברים בעיניים אפילו לרגע, כי אז הם מייד חושבים שהחיוך הוא בשבילם וניגשים. לצערי, אפילו לא להסתכל בעיניים לא מספיק. אבל אם קורה בטעות שאני מסתכלת לכיוון שבאזור של העיניים שלהם (על אף שאני מסתכלת בעצם על משהו מאחוריהם - כמו על בעלי או על אחת הילדות שלי), הם מייד מתייצבים.
לגבי הלבוש שלי - את בהחלט צודקת, כי זה הרי מה שאמרתי. אני מסתובבת בבגדים הכי פשוטים שיכולים להיות, אלא אם אני הולכת לאירוע שבו צריך לכבד את החוגגים, ואז אני מתלבשת בבגדים שמתאימים למעמד. לצערי יצא לי אפילו שאמא של חתן אמרה עליי ביום החתונה שלו שאני הבחורה הכי יפה שהיא מכירה. אחד הדברים המזעזעים יותר שאפשר לעשות (היא לא אמרה את זה לפנים של הכלה, אבל לכי תדעי מי שמע). הייתי אומרת שהיא שתתה קצת יותר מדי, אבל הפעם ההיא שחררה את הרסן ומאז היא אמרה את זה עוד מספר פעמים (וכשהיא ראתה את הילדה שלי היא אמרה שהיא מאוד יפה, אבל לא פלא עם איך שההורים שלה נראים).
אז כן, גם הילדות שלי יפות, ומפיצות אושר בקרב אנשים כשהן הולכות ברחוב מעצם קיומן. הן עוד לא יודעות מה צפוי להן בבגרות - אני מקווה שעד שזה יהיה רלוונטי נצליח לשנות את מה שנחשב מקובל בעיני גברים ומכוערות, ושהן תוכלנה להסתכל לכל כיוון וללבוש מה שבא להן בלי שיטרידו אותן בכל מקום.
 

La Milagrosa

New member
את נורא נורא משתדלת ומתאמצת להרשים הא?


כמה מלל וסיפורי גבורה יה ווראדי.... פאתטית זו מילה שקטנה עלייך.
תיזהרי בובה, אנג'לינה ז'ולי עוד יכולה לקבל התקף קנאה ולהרביץ לך
 
ממש לא. אני מנסה להבהיר

לך איך נראים החיים של בחורה לא מכוערת, כדי שתביני למה המצב צריך להשתנות, אפילו שההתחלות האלה הן הדבר היחיד שיש בחיים של מכוערות כמוך - שגורם להן אולי להאמין שהן מתקרבות לממוצע.
הסיפורים שלי לא מרשימים או חריגים - הם טיפוסיים, אבל באוזנייך הם נשמעים כמו חיי פלא. יש המון בחורות יפות, שסובלות כמו שתיארתי. והן לא צריכות להמשיך לסבול כי יש גם מכוערות כמוך.
 

La Milagrosa

New member
מצחיקה, זה מה שאני אומרת: נורא חשוב לך להבהיר לי דברים

על החיים העלובים שלך, שמעניינים לי תתחת.
לא קראתי את כל המלל, רק ריפרפתי מלמעלה וראיתי שהכל זה סיפורי פוגי על עצמך. אז אל תצפי שאתייחס לפרטים.
נו, יש לך עוד כמה סיפורים לפני שאנג'לינה באה עלייך עם מערוך?
 
סבבה, את מוזמנת להמשיך

להתחיל עם בחורות ברחוב אם בא לך. מה שחשוב הוא שהבחורים שאולי קוראים פה יפסיקו. לחיים שלך זה הרי כבר לא משנה גם לטענתך, וילדות אין ולא יהיו לך (למרבה הפלא...). לחיים שלנו זה כן חשוב.
 

La Milagrosa

New member
נסי לעשות נשימות ולכתוב משהו שאפשר להבין

כי מרוב עצבים, כתבת כמו מפגרת.
תיזהרי שלא יברח לך נאד מרוב קריזה, בובה.
 

La Milagrosa

New member
תעשי נשימות, תשתי כוס מים ושימי קוביות קרח על הקרחת

ואז אולי תצליחי להוציא איזה משפט קוהרנטי.
 
למעלה