שאלה

,תשובה

אני לא רוצה לעשות דברים מגוחכים כמו לשאול איפה הכתובת כשאני יודע, ולא רוצה לשקר ולהגיד שאני לא יודע כשכן. השאלה שלי איך מתחילים עם בחורה ברחוב.
&nbsp
 
ממש לא יפה לדבר ככה

אני לא נואש ולא מדבר מוזר. להגיד שאני לא יודע איפה הכתובת ייתן לי הרגשה לא נעימה שאני מגוחך ומשקר. אם מישהי נראית לי נחמדה או יפה, אני רוצה להתחיל אתה בדרך אמתית ומכובדת ולא בדרך מזויפת ומגוחכת. חוץ מזה, לא צריך לשקר ולהתנהג בדרכים מגוחכות. אפשר ורצוי מבחינה הגיונית לנהוג בדרך הישרה של האמת, וצריך לעשות דברים לפי סיבתם ומשמעותם האמתית ולא לפי זיופים.
 
העניין הוא

שלהגיד לאישה זרה שאני רוצה להכיר אותה, זה יכול להטריד אותה ולכן זה לא מקובל. יש נשים שהן לא תפוסות כי עזבו את החבר שלהן בגלל מריבה או חוסר התאמה. לפעמים אדם זר יכול למצוא חן בעינינו, ואז רוצים לנסות ליצור אתו קשר.
 
אולי על מזג האוויר?

השאלה גם אם באמת יש לפעמים סיבה ליצור קשר עם אישה ברחוב. בדרך כלל לא, אולי לפעמים כן.
&nbsp
 
פנייה ישירה יכולה לאיים ולהטריד

צריך לגשש לאט ע"י נושאים משותפים, שיגרמו גם לצד האחר להתעניין בנו אם אגיד לה שאני רוצה להכיר אותה, אולי לא תבין מה יש לה להכיר בי.
&nbsp
 
אני בעד להניח לנשים ברחוב ללכת

בלי להטריד אותן - הרחוב הוא לא מועדון פנויים פנויות, ונשים צריכות להיות חופשיות ללכת ברחוב בלי שיטרידו אותן לא עם שאלות מזויפות ולא עם פניות ישירות. אם אתה רוצה לדעת איך להגיע לאנשהו, סבבה, תשאל. אם אתה שואל כדי להתחיל איתה - תוותר. וזה מעבר לכך שבאמת נכון שרוב הסיכויים שאישה אקראית ברחוב תפוסה.
 
שאלה

איך אפשר להתחיל עם בחורה ברחוב כשאני לא יכול לשאול איך להגיע לכתובת כי אני יודע כבר? למשל אם היא תשאל אם אני לא יודע, האם אפשר להגיד שרציתי להיות יותר בטוח איך להגיע ולכן אני שואל? ואם זו דרך שהלכתי בה המון ואני בטוח בה לגמרי?
 
לא עדיף להירשם לאתר הכרויות

ולהצהיר את הדבר האמיתי?
או לצאת לטיוליים של פנויים פנויות בהם כל מי שמצטרף מצהיר שהוא בא במטרה להכיר?
להתחיל עם נשים ברחוב זה פרחי ולא מכובד.
גם בפאב אני אף פעם לא אהבתי להתחיל עם נשים, אלא אם נוצר איזה קשר עין ומישהי חייכה אלי ביוזמתה או החזירה חיוך
 
אני בעד מסגרות

כמו חוגים, מועדונים ואוניברסיטה. זה המקום הכי טוב ליצור קשרים גם כי מכירים את האדם למשך זמן וגם כי יש נושאים משותפים.
&nbsp
 
כן אבל שם אנשים באים קודם להעשיר את הידע

נון שבאוניברסיטה מגיעים בעיקר להכיר, השאלה אם תלך ללמוד עכשיו תואר ראשון / שני רק על מנת להכיר?
קורסים שעושים בגיל יותר מבוגר, לאו דווקא מנביים קשרים.
חוגים גם. לא יודע כמה סיכוי יש להכיר אלא אם אתה זורם ולא לוחץ.
אולי במכון כושר תגיע ההזדמנות שלך
 
זה משולב

מקום ההיכרות הטבעי בין אנשים הוא מסגרות. במסגרות יש עניין משותף שקשור לנושא שבו עוסקת המסגרת, ודרכו אפשר ליצור קשרים. זה לעומת זרים, שהם אנשים בלי נושא משותף וקשה מאד ליצור אתם קשר רגשי. לפעמים גם עבודה היא נושא מחבר.
 
למעלה