אהבה

שתוק רפי דפוק

אכתוב מה שארצה ולא תשתיק אותי. אתה זה שסובל מבעיות, לא אני. אתה זקוק לעזרה.
&nbsp
 
בחורות דווקא רוצות אתי קשר

בזמן האחרון אין לי מזל בבנות אבל היו לי הרבה קשרים רומנטיים נחמדים מאד, חלקם קצרים וחלקם ארוכים.
&nbsp
 
כי אני אוהב אותה אהבה עצומה

וזה סיפור חשוב ויפה רגשית. לכן אני משתף בזה. גם כתבתי עליה כמה יצירות.
&nbsp
 
איך אתה מעז להגיד

שאני טרול שמציף את הפורום בשטויות? אהבתי לאישה הזאת היא לא שטויות! לא מזלזלים ברגשות אדם שחשובים לו. היא אישה נהדרת והיא חשובה לי. אתם מתנהגים מאד לא יפה ואני לא מבין למה לא חסמו אתכם עדיין.
&nbsp
 
אהבה

הכרתי פעם אישה נהדרת: חמודה, עדינה ומלאה שמחה ורגשות. אהבתי אותה אהבה אדירת ממדים, אהבה קדושה כמעט. הייתי מוכן להתחתן אתה. היינו ביחסי עבודה ארבע שנים וחיבבה אותי מאד, וגם דיברנו על ספרות ועל דברים אישיים וצחקנו ביחד. עשיתי בשבילה הרבה דברים: קניתי לה מתנה יפה ודאגתי לה כשחלתה. אני עדיין אוהב אותה ומתגעגע אליה, למרות שעברו כל כך הרבה שנים. אני מרגיש שהיא אהבת חיי. היא מצידה אף פעם לא רצתה להיות אתי בכל קשר אישי שהוא. כתבתי עליה הרבה יצירות.
 
לא הייתם ביחסי עבודה
אני מתנצל מראש שהדברים שאני אומר יפגעו בך. זה לא נאמר בכוונה לפגוע.
&nbsp
חלק מהתופעות של הליקוי שאתה סובל ממנו הוא פרשנות לא נכונה של מצבים חברתיים. זו עובדה, זה לא נאמר בכוונה להעליב אותך. אי אפשר להסביר צבעים לעיוור, אי אפשר להסביר מוסיקה לחירש, ולאדם הלוקה באספרגר אפשר אמנם להסביר סיטואציות חברתיות, אבל ההבנה שלו תהיה על פני השטח, מורכבת פחות מזו של אדם ללא התסמונת.
&nbsp
קשה להכיר בעובדה שאתה עיוור. לכאורה, אתה רואה בדיוק כמו האחרים. אלא שהעולם שאתה רואה לנגד עיניך שונה מהעולם שהאחרים רואים, וקשה לך מאוד להסכים עם זה, ואתה נעלב כשאומרים לך את זה.
&nbsp
אתה והיא לא הייתם ביחסי עבודה. אתם הייתם ביחסי מטופל-מטפלת. היא היתה בצוות הטיפולי של המוסד שאתה נמצא בו. מערכת היחסים ביניכם לא התקיימה מעולם בעולם האמיתי, היא מתקיימת אך רק בתוך ראשך שלך. היא כולה תוצר של פרשנות לא נכונה שאתה נותן למציאות שסביבך. זו הסיבה שהיא לא החזירה לך אהבה ולא רוצה היום בקשר איתך. היא לא רוצה להעמיק את התפיסה השגויה שלך ולעודד אותה, וסביר להניח שהיא חושבת שהיא גורמת לך נזק אם היא תמשיך לעודד אותך להמשיך בדרך הזו.
&nbsp
מערכת יחסים צריכה להתבסס על יסודות של שוויון, של שותפות. שוויון כזה לא מתקיים ביניכם, ולא יוכל להתקיים, כי ביולוגית אתם יצורים שונים. כפי שלא תוכל לקיים מערכת יחסים שוויונית עם ציפור שיר.
&nbsp
אתה ממשיך לענות את עצמך ולהתאבל על הקשר, שנים לאחר מכן, וחבל.
 
זה בכלל לא מה שהיה

אני יודע שהיא הייתה מטפלת שלי ולא הייתה אמורה להיות אתי בקשר, וגם לא ציפיתי ליותר, אבל אהבתי אותה כאדם כי התאימה לי באופייה כאדם שלמדתי להכיר במסגרת עבודה במשך ארבע שנים, והיא לא אהבה אותי כאדם ולכן לא רצתה אתי קשר. אני עצוב שהיא לא אוהבת אותי בחזרה, בכלל לא קשור לפירוש אלא לרצון. היא לא ציפור, היא בן אדם בדיוק כמוני ויכולה לאהוב אותי בגלל האופי שלי כאדם אם הייתה התאמה. פשוט חוסר מזל.
&nbsp
 
אתם אנשים לא מכובדים

ולכן אתם לא יודעים לכבד אותי. אני ברמה הרבה יותר טובה ממכם. אתם עלובים ולא שווים יחס. גועל נפש. אפסים. בעיקר אתה, רפי.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה