אני מוותרת על הניהול

תשובה

כל אחד רשאי לכתוב בפורום, זו מטרת המקום. אני לא מתבטא לא יפה בכתיבה לאנשים, הם כן. אם אתה מציע לי לא לכתוב בכלל בפורום, הצקה מצדך. הם דיברו אליי לא יפה ואמורים להיענש, אין שום סיבה שאצטרך לסבול הצקות כשאני משתמש בפורום כמו כל אחד. הם אמרו שאני דפוק, שרוט, שיש לי בעיות ושאף אחד לא צריך להתייחס ברצינות לעצות שאני כותב. אני מתעלם כדי שיפסיקו להציק לי ולא יחפשו יחס, אבל אם זה לא עוזר צריך להתלונן לממונים כדי שיטפלו ויענישו.
 
יש חוק וסדר בעולם

לא כל אחד רשאי להתבטא כמו שירצה. אני לא מתבכיין אלא שומר על כבודי, זכותי ליהנות כמו כל אחד מהפורומים מבלי שיטרדו אותי בהתבטאויות מכוערות. התלוננתי לאחראים ואמרו שיטפלו. מציקים פה בקביעות. לכתוב שאף אחד לא צריך להתייחס ברצינות להודעותיי, שאני שרוט ודפוק ושיש לי בעיות קשות, זו הצקה.
&nbsp
&nbsp
 
זאת לא עובדה, זה נדמה לך

דבר שני: כל אחד רשאי לכתוב בפורום ולצפות שיגיבו להודעות שלו, כי זו מטרת הפורום. להגיד שלא צריך להתייחס להודעות של אדם שמשתתף כאן כדי לכתוב כמו כולם - זו העלבה ברורה. באותה מידה אני יכול להגיד שלך יש בעיות. אין לך שום סיבה לטעון שיש לי בעיות קשות, ולפי הדרך שאתם מתנהגים נראה שלכם יש בעיה.
 

Shamy

New member
אני מוותרת על הניהול

פתוח לכל דכפין. איבדתי אמון באנשין בגלל האנשים החארות והטרולים שמסתובבים בפורומים. אני פורשת לעולם האמיתי שמה יש אנשים שא מתעסקים כל היום בלשבת בבית ולקטר או לרדת לפסי עבריינות מקלדת. תפוז, בגללך איבדתי אמון באנשים. אני כבר לא מאמינה שיש אנשים טובים בעולם ובגדול, כל האנשים רעים ונמאס לי.
 
מה? מה קרה?

בתפוז יש אמנם כמה אנשים רעים וכמה משוגעים וכמה שניהם - אבל זה ממש לא כולם, וחבל אם את באמת מרגישה כך
.
 

big ass blue

New member
צודקת. מברך על ההבנה.

החיים האמיתיים עדיפים יותר. אני יודע, בגלל זה אני לא כותב הרבה. לדעתי חופש עם חברים קרובים לא יזיק לך.
 
חבל שתעזבי

לי יש כמה טרולים שמציקים לי כבר הרבה זמן כאן בפורומים, ואולי את תוכלי להשתיק אותם. מעניין למה אף אחד לא מטפל בעניין ונותנים להם להשתולל.
&nbsp
 
למעלה