צביעות של התחלות חדשות

Shaylee5

New member
צביעות של התחלות חדשות

אז ככה...לכבוד השנה החדשה כל הצבועים והצבועות החליטו לכתוב פוסטים ברשתות החברתיות לסיכום השנה האחרונה ובין הבולטים היה הפוסט שכתב האקס שבלי בושה כתב על כמה השנה האחרונה הוא עבר שינויים רבים...שתי מערכות יחסים שביניהן הייתי אני וכמובן שאת כל הקרדיט הוא זקף לעבודה פנימית שהוא עשה עם עצמו....בולשיטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט איפה העבודה הזאת הייתה כבמשך למעלה מחצי שנה הוא לא תמך בי ולו לרגע, דרש ודרש וצעק ושיתף את כל העולם בבעיות שלנו למרות שביקשתי לשמור על פרטיות....שניתק לי אינספור פעמים....שהציב לי אולטימטום שאם אני אעתיק מגורים ולו למרחק של שעה הקשר בנינו ייגמר שלא היה גאה בי כשסיימתי תואר שני למרות שאיש לא היה שם בשבילי....ואז הוא עוד מפרסם בריש גליי שהוא חווה מלא סקס השנה....כשלכולם ברור שמדובר בי! איפה הפרטיות שלי??? חתיכת אפס מאופס שכל כולו חיי באשליות....שניזון מהיותו נכה מהתשומת לב שבעקבותיה הוא מקבל....קיבלתי אותו כמו שהיה, התאהבתי בו, כיבדתי אותו, נתתי מעצמי, חשפתי את עצמי ובתמורה קיבלתי התעמרויות אין סופיות....חוסר כבוד....זלזול בפרטיות שלי....כל דברררררררררררררררררררררררר אישי סופר לכולם....אבל אני זאת שצריכה להבין. אני לא אדם שמקלל או מאחל רע אבל נמאס ליייייייייייייייי! כמה זבל אנושי יש בעולם הזה, כמה רוע טהור. אולי אני לא אהובה על ידי איש אבל יש בי נשמה והיא כואבת ובוכה ולאף אחד לא אכפת..... כולם מתעלמים ומחכים שאיעלם ואשבר.... אז זהו נשברתי.....ויתרתי....ניצחתם עלובי נפש. אין לי איש מלבדי וזה שילוב של חוסר מזל וחוסר אהבה שאיתה נולדתי ומלווה אותי עד היום. כל בני הזוג שלי הבינו אחרי שנחשפתי בפניהם שאין לי איש.... שאני האדם שהכי קל לפגוע בו....שאיש לא יילחם בשמי ועבורי. נשבר לי הלב כל פעם שננטשתי, כל טריקת טלפון, כל הפניית עורף. אני הייתי שם בשביל כולכם אבל כשהסתובבתי איש לא היה מאחורי, איש לא זכר שהייתי, איש לא דאג או התגעגע... יבוא יום שאצליח ואגשים את כל חלומותי ואהיה שלמה במקום שלי....ואז לא אתן לאף אחד מהעבר להתקרב, לא אעזור לכם גם אם יהיה באפשרותי. מאחלת לכם כאב, ייסורים, בדידות ועצבות בשנה הקרובה ובבאות אחריה. מחכה לקרוא את הפוסט שלכם שנה הבאה בתקווה שלא יהיה אחד...כי כבר כל השקרים יכלו אתכם. בשנאה, שי - לי.
 
שנה טובה גם לך


 

Shamy

New member
מבינה לליבך

אבל אם הוא אקס, למה את מסתכלת לו בפרופיל בפייסבוק? תגידי ברוך שפטרנו מעונשו זה ותתחילי שנה חדשה בלעדיו ותתנקי ממנו וזהו. שנה טובה לך.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
לא הייתי מאחלת לכל יפי הנפש שנה של יסורים

אבל זה משהו בי. לי יש אמונה שיש משהו שמפקח על העולם וזהו תפקידו. אז שישבור את הראש כיצד לשלם שכר לכל אחד, אני לא בעסק שלו!
התפקיד שלנו בעולם, להערכתי, הוא להעצים את עצמנו ואם זה אפשרי להעצים גם אחרים מסביבנו. אם ילך... טוב, יופי, נרגיש גם סיפוק.
אם לא ילך... אז לא, חבל.
אך אם יש כאלו בסביבה (תתפלאי כמה יש...) שניראים כמתכננים רק להרע... שיהיו בריאים ושיהיו רחוקים ממך כמה שאפשר! (לא רק פיזית)
ויש הגיון בדבר: ברגע שאת נמצאת בסביבה כזו, גם אם הכל מתרחש אצלך בראש, את מעסיקה עצמך, לא נעים לכתוב, בגועל. הגועל הזה עושה שמות. הוא מחלחל למקומות הכי רגישים, הורס כל חלקה טובה, גורם לך להרגיש קטנה, בודדה, לא מוצלחת, לא מוערכת, ללא שום מטרה, ללא שום תקווה.
הרימי ראשך יקירה! האמיני בעצמך וצעדי בגאווה. ויש על מה להתגאות! את מעל אלו הנחותים. את ברמה אחרת. את לא נוהגת כמוהם ולא משתפת עימם פעולה. שיצעדו בבוץ שלהם לבד.
ולגבי החבר לשעבר: "ברוך שפטרנו מעונשו של זה".

בהצלחה יקירה ושנה טובה
 
שלום

צריך לדעת למצוא את הדרך הנכונה לפתור את הבעיות. אם האדם רע ולא נחמד, אין מה לאהוב אותו. הקושי מתחיל כשהאדם מתנהג רע בגלל בעיה, מצוקה או חולשה. נכון שאסור לטמא את הדיבור, אבל אפשר למצוא דרכים אחרות מכובדות יותר להעניש כמו לנתק קשר לזמן מסוים, לפעמים באופן חלקי, למשל עד שהמרע יסביר באופן משכנע את הסיבה להרעתו ותשתכנעי שהודה בטעותו. אפשר גם להודיע לו שאם ינצל אותך גם את תמנעי ממנו דברים שירצה בחברות ותתני לו פחות טוב משנתת לו קודם. זאת לא התנהגות רעה, את לא חייבת לו כלום. כדאי לדבר על הבעיות ולפתור אותן ביחד. כשאוהבים חשוב להשתדל להישאר בקשר.
 
למעלה