הכרתי פעם אישה נהדרת

אני לא מפנטז עליה ולא תקוע עליה

אני אוהב אותה מאד אהבה אמתית כי הכרתי אותה במסגרת עבודה במשך 4 שנים ולמדתי לראות איזו בחורה נהדרת היא. אני מרגיש שהיא אהבת חיי והאישה שאתה אני מוכן לחלוק את החיים. אתם מוכנים לקבל את זה שאני אוהב אותה? אני לא זקוק לטיפול. ממש מעליב ולא יפה שמישהו אומר שהוא אוהב אדם ואומרים לו שהוא מפנטז וזה לא אמתי, אני יודע מה אני מרגיש. קורה שאנשים מכירים זה את זה במסגרת עבודה ולומדים לאהוב זה את זה אהבה אמתית וגם שומרים קשר אחר כך.
 
היא לא אוהבת אותי

ולא רוצה אתי קשר. אני לא ממש יודע מה קורה בחייה עכשיו. הרגש שלי אליה אצילי, אני רוצה לתת ולהעניק לה אהבה ולהיטיב לה ואם היינו נשארים ביחד במסגרת יכול להיות נעים ומשמח לשנינו. כנראה אין התאמה דו צדדית, ואני עצוב בגלל זה.
&nbsp
 
אני לא נעול עליה

כמו שכתבתי, אני אוהב אותה אהבה אמתית ואני עצוב עצב אמתי וטבעי בגלל האהבה אליה. אני מתגעגע אליה, לטוב שבה ולרגעים היפים אתה ונזכר בהם. היא חלק ממני והיא חשובה לי. כתבתי עליה הרבה יצירות. אני מניח שאצטרך לחיות עם האהבה אליה שהיא גם משמחת וגם מעציבה, אבל זה עצב יפה. אני לא יודע מה הייתי מייעץ לאחר כמוני, אולי הייתי מייעץ לו לאהוב את עצמו בזכות הדברים שהוא עושה ואוהב ושמעניינים אותו, ושגם אם אהבת חייו לא רצתה אותו עדיין יזכור שהוא אדם נהדר וזה החשוב. אולי גם הייתי מציע לו לזכור שהיה לו דבר יפה ולהשאיר אותו לזיכרון יפה כמו מה שנקרא "מקום בלב" ולהמשיך הלאה לאהוב עוד אנשים.
 
אני מנסה

אני כותב עליה ובכלל הרבה שירים ויצירות וממציא רעיונות מעניינים, אני חושב על הדברים היפים שאני עושה, אני יוצר קשרים חברתיים טובים, יש לי תמונה שלה מהאינטרנט ואני מסתכל בה לפעמים וזה משמח אותי, ואני מספר עליה ועל מעלותיה היפות לחברים.
 
אני כל הזמן מכיר

וגם אוהב מאד ויוצר קשרים יפים במסגרות, אבל אותה תמיד הכי אוהב כי היא האדם הכי נחמד ונהדר שהכרתי בחיים.
&nbsp
 
אני אוהב אותה כאדם

לאו דווקא רומנטית. היא פשוט האדם הכי נהדר שהכרתי בחיי ואתה אני רוצה ומוכן להיות בקשר הכי חזק וטוב שאפשר, אפילו להתחתן. ככל שתהיה אתי בקשר טוב יותר, אשמח יותר. לו רצתה לשמור אתי על ידידות היה משמח אותי. אני אוהב אותה אהבה אמתית, לא מאוהב בה או מתלהב ממנה.
&nbsp
&nbsp
 
אני לא חושב שזו בעיה

אני אוהב אותה ואהבה היא רגש טבעי. גם אם היא לא תרצה בי, אני עדיין אוהב אותה וזה משפיע עליי. היא לא סינדרלה אלא אדם אמתי. היא פשוט לא אוהבת אותי וחבל. אולי מה שנותר לי למצוא דרכים להתגבר לפחות חלקית על האהבה אליה.
&nbsp
&nbsp
 
אי אפשר לדעת לגמרי אם היא תרצה

ברור שרוב הסיכויים שלא תרצה אז לא צריך לצפות. בסיכוי מועט מאד ייתכן שפעם תשנה את דעתה. זה לא כמו סינדרלה, היא אדם ויש לה רגשות. אהבה אינה בעיה. אהבה היא רגש טוב. כמו שכתבתי, גם אם לא תרצה בי היא עדיין משפיעה עלי ולא אוכל להתכחש לזה לגמרי.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
גם אתה מתבטא לא יפה

אני חושב שהעצות שלי יפות וחכמות, ואני נותן אותן בגלל רצון כן ואמתי לעזור. הרבה רוצים ליישם את עצותיי, ואפשר לטעון עניינית לכל עצה מה חשבת שלא מתאים ולא להשוות אותי לנכה. תאמין לי שאף אחד לא יכול ללעוג לי.
&nbsp
 
לא לועגים לי בכלל

אוהבים אותי, ואני בכל זאת חושב שהעצות שלי יפות וחכמות ולא יפה לטעון בהחלטיות כזאת שהן מבוטלות. אולי אתה לא מבין אותן וכדאי להשקיע בהן מחשבה. חיי יפים, אני לא כמו נכה.
&nbsp
 
אולי יש בזה משהו

שאם אבין שהיא לא אוהבת אותי ולא תרצה בי יקל עלי קצת, אבל האהבה אליה קיימת בתוכי כבר שנים ומשפיעה עליי ותמיד תהיה ותשפיע, ולא אוכל להתכחש לה כי היא חלק חשוב ממני. אולי גם טוב שהכרתי אישה נהדרת כמוה.
&nbsp
 
ובכלל

אני חושב שאתם טרולים מגעילים שלא יודעים מחייהם ואין לי עניין לדבר אתכם ולהפחית מעצמי לרמתכם.
&nbsp
 
הכרתי פעם אישה נהדרת

מלאה חמידות, עדינות, שמחת חיים ורגשות שמתפרצים ממנה כמו ממעיין נובע וידעה לשלב מעשיות ורגש בדרך מאד עדינה ויפה. יצירה מושלמת של אלוהים. יום אחד קמה והלכה ונשארתי עם הגעגוע. אני רק מאחל לה שתהיה מאושרת בכל שתרצה, ושתחיה הרבה ותגיע לגן עדן ותשרה משם מזיווה על כל הברואים לנצח.
 
פילוסוף אני דווקא אוהב לקרוא את התגובות שלך

תהייה בטוח לכולנו פה יש חולשות, אבל צריך הרבה אומץ כדי להודות באהבה נכזבת ובחולשה אפילו כלפי עצמך ועוד יותר אומץ כדי להודות בכך בפני אחרים. האומץ שלך מרשים בעיני.
 
תודה על המחמאה הנעימה

האהבה הזאת היא לאדם שהכי אהבתי בחיים והיא אהבה עצומה, ולכן היא קיימת בתוכי כחלק ממני וכך תישאר ולא אוכל להתכחש לה. היא גם מעציבה אותי מאד אבל גם משמחת אותי כי זכיתי להכיר אישה נהדרת ונהניתי אתה ארבע שנים. אני לא חושב שאני זקוק לעזרה, יותר נכון שאם אשתף חברים בחווית האהבה החשובה הזאת ייגרם לי ולהם יותר אושר.
 
כדאי לך להמשיך בחייך.

היכרת אישה נהדרת, אבל היא לא תהיה איתך, וחבל לבזבז עליה את הזמן שלך - גם לא במחשבות - במקום לחיות את החיים האמיתיים עם אנשים אמיתיים שכן נמצאים סביבך.
 
למעלה