שאלת סקר

שאלה

אם מישהי אמרה לי בעבודה שהיא מצטערת שאין לנו זמן לשוחח על דברים אישיים כי מחסן השעות קרוב להיגמר, האם זה יכול להעיד שהיא מחבבת אותי באופן מיוחד ויכול להתפתח קשר? במקרה שלי לא היו לי פנטזיות, אהבתי אותה אהבה אמתית.
&nbsp
&nbsp
 
אני יודע שלא רצתה

ולכן לא רצתה קשר, אבל אולי יכול להתפתח קשר כי אהבה לשוחח אתי על דברים אישיים בזמן הטיפול והיה לנו נחמד ביחד כשני בני אדם. אני מצדי מאד אהבתי אותה. בכל מקרה הרגשתי שחיבבה אותי בטיפול וזה היה לי נעים כשלעצמו.
&nbsp
 
היא אישה נהדרת

ונהנינו לפטפט ולצחוק ביחד בטיפול וגם לדבר על ספרות שמעניינת אותנו וחיבבה אותי, אבל לא אהבה אותי מספיק לקשר אישי וחבל. אני מאד אוהב אותה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
שאלת סקר

הייתה לי מנהלת וחברה טובה גם בפייס ,עזרתי שיתפתי החמאתי ותמכתי רגשית גם ,אני רווק היא נשואה והיא יודעת שאני לא מתעסק ושומר על עצמי,אין לי פנטזיה או רצון לשכב איתה היא 50 פלוס !והיה לי מאוד כיף לעבוד איתה והרגשתי שהמזל איתה והיא תוכל לקדם אותי בעיר האהובה עלי!
אז מידי פעם עשתה לי לייקים,ואז נעלמנו וזה הכי מבעס שאין הדדיות בחברות וברעות איתה , וציינתי בפניה את חשיבות החברות והרעות איתה, הסימנים היו שם ואז התרחקתי פעם ב עושה לה לייקים ,היא החזירה איזה לייק,מצד אחד אני אמור לעשות לה פרצוף על התנהגותה כשאראה אותה ,כי הרי זה ברור שאם היא הייתה מתה עלי אז היה אחרת הכל צודק?
אך לנהוג איתה כיום ?אני רואה אותה פה ושם ?אני בכל אופן לא רוצה לצאת מגעיל ולא מראה התלהבות ושימחה אישית כמו בעבר

היא הייתה אמורה לשלוח לי עיתוך כל שבוע שהיא עורכת ולא שלחה... וזה הכי מבעס עם נשים שאתה משקיע ולא מקבל חזרה ,לכן אני לא מתפלא שמתנהגים לא הכי הכי או עושים משחקים איתן..
תודה על התגובות
 
מה אתה רוצה?

אתה יודע מה אתה רוצה? אתה לא רוצה אותה לפי מה שאתה אומר, אבל נשמע שאתה כן רוצה אותה... היא נשואה ומה אתה מצפה? שהיא תקום ותעזוב את בעלה בשבילך? בשביל חבר שעושה לה לייקים בפייסבוק? ועכשיו אתה מעניש אותה בכך שאתה עושה לה פחות לייקים... והיא עושה לך פחות... השם ישמור... אילו צרות!
תפסיק להתבכיין ותתחיל להתקדם, אין שום ברכה בלחמוד אשת איש!
 
אך הגעת למסקנה הזאת?

האישה הזאת גדולה ממני ב20 שנה ומי בכלל רוצה רומן איתה ומי בכלל שם רומנטית עליה?
היינו ביחסי חברות ועבודה נתנה לי תקופה נעימה שעבדנו יחדיו,ציפיתי שהיא תעזור לי להתקדם וכו כי היא מכירה חברים שיכולים לעזור ,והתאכזבתי והמשכתי הלאה,אי אפשר להיו חד צצדי ביחסים כלשהם עם בני אדם..
 
כבר היה עדיף שתגיד שאתה מאוהב בה...

היית נחמד אליה, כי היא מכירה אנשים? אז אתה מבין שאתה בטח לא הראשון שהיה נחמד אליה מהסיבות האלו... ממרום גילה היא מודעת להבדל והיא כנראה לא הייתה מעוניינת להשתמש בקשרים שלה בשביל בחור שעושה לה לייקים ומלקק לה, כי היא "מכירה חברים שיכולים לעזור".
אני מסכים איתך שזו הדרך הטובה ביותר להתקדם בחיים המקצועיים, על ידי פרוטקציות ותחזוק קשרים עסקיים, אבל אתה לא יכול לחייב אותה לקדם ולקשר אותך בגלל שאתה עושה לה לייקים, מפרגן, מחזק וכל דבר אחר שאתה עושה בשבילה.
היא לא צריכה ממך את היחס הזה, כמו שאתה צריך אותו... אז אם אתה שם מתוך קידום אינטרסים... תנשוך את השפתיים, תשתוק ותקווה שיקדמו אותך בגלל שאתה כזה, או שתתקדם הלאה ותחפש את הבוס הבא ללקק לו, אולי הוא יהיה קצת יותר זורם.
וכמו שאמרו פה... תגיד תודה שהייתה לך בוסית שהייתה טובה אליך, כי אתה עלול ליפול על חרא של בוס בעתיד ורק אז תלמד להעריך את זו.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
תשובה פשוטה

בעיניך נתת לה משהו מעצמך וציפית למשהו בחזרה: אולי קידום, תמיכה, יחס מועדף? you name it.
ציפית ולא קיבלת. היא אולי שלחה סימנים אך בסופו של דבר, מסיבותיה, לא החזירה.
הכל צודק בעולם? לא.
איך לנהוג איתה היום? אתה לא רוצה לצאת מגעיל? אז אל תצא מגעיל וכבד אותה כאדם, אבל היום אתה יותר חכם. במקום לצפות ממנה לא לשחק משחקים, אל תשחק אתה משחקים. במקום לצפות ממנה לקידום או לתמיכה חשוב איך אתה מקדם את עצמך. במקום לצפות ממנה לעיתון, קנה בעצמך


ושלום על ישראל.
 
היי

אך לדעתך יצאתי מהסיפור כאן מהיבט של אישה?
ברור שאם הייתה מתאהבת או אוהבת אותי כחבר יקר הכל היה אחרת ,וזה מה שרציתי שנהיה חברים טובים עם רעות הדדית...
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
מנקודת מבט של אישה?

מה זה משנה, אדוני?

ממה שהבנתי, רצית משהו ממנה (לא כל כך ברור מה, האם מדובר רק ברעות?) והיא לא.
אני פחות מבינה מדוע אתה מעסיק עצמך בשאלות פחות חשובות: מדוע היא לא עשתה לך לייק, האם אתה "צריך" לעשות לה פרצופים, או אם היא הייתה "מתה עליך" המצב היה שונה.
מבעס שאין הדדיות. מה לעשות? אי אפשר להכריח. ממשיכים הלאה.
 
היי

רציתי חברות ורעות ולא סיפור אהבה רומנטי ולא צלח לי ,סתם מסקרן אך אני בעינה לאחר כל הנתינה ומה שהפגנתי ,וגם אם היא לא שמה עלי אך להיות עם הרגשה כזאת שחבר יקר העניק ועזר ותמך...ואת לא נתת בחזרה

רק מסקרן אותי בכל אופן אם נתראה זה יהיה בקטע של היי מה נשמע וזהו ללא התלהבות..
 
למעלה