איך יתקדם קשר כזה?

superorti

New member
פמושבת מסלול מחדש.

נראה שהוא חושב על הנוחות שלו ובכלל כל אנשי בועת תלאביב חושבים שכולים צריכים להגיע אליהם. ממש לא. אמרתי מה מפריע לי וזה כנראה לא זה כדי שאני אעשה מאמצים...:)
 

superorti

New member
האם אתה יודע לקרוא???

אני זו שהגיעה אליו בפעם הראשונה,ולא כי הוא ביקש,אלא כי ידעתי את המוגבלות שלו ועשיתי מאמץ להגיע למקום שזה דקה הליכה מהבית שלי בעודי נוסעת בפקקים של תא ומחפשת שעה חנייה!
גם בחשבון שזה כולה 60 שח בקושי הצעתי לשלם והוא התקעש שלא. ולא רק זה גם הקפצתי אותו הביתה בחזרה כדי שלא ילך את הדקה וחצי הזו ברגל.
אני לא מחפשת מי שישרת אותי או ישלם עליי אבל כן הייתי מצפה שמישהו שאני יוצאת איתו יעשה מאמץ גם להגיע אליי ולאזור שלי ולא לצפות ממני להיות הנהגת מונית שלו.
אולי אתה והוא תחפשו בחורה שתהייה הפאפי שלכם ותקבל כל מה שאתה רוצה בלי להתאמץ.גברים לא ידעים מה זה רומנטיקה ומה זה חיזור ומצפים שכולן תפולנה לרגליהם ותעשנה כל מה שהם מבקשים.
תחפש ספונסרית או משרתת וזה מה שיענה על הדרישה שלך
 


 
אם נחמד לה אתו

וכמעט לא נפגשו, יוכלו להמשיך לדבר בטלפון או בדרכים רחוקות אחרות, ואז לא תהיה בעיית פגישות ואולי בהמשך אם תתפתח חברות חזקה יותר יוכלו גם להיפגש יותר בקלות.
&nbsp
 

Shamy

New member
אוף הוירוס הזה בתפוז...מנסה לענות פעם 5

טוב תראי, אני רק אתן לך את הסיפור שלי. כשנפגשתי עם הבן זוג הנוכחי הוא גם לא רצה בי כי אין לי רכב וגרתי בזמנו בירושלים והוא במרכז, עבדתי בעבודת סטונדטים פיזית במשך הרבה שעות ביום וגם אני לא בחורה טיפוסית כי בזמנו גם הייתי עושה ספורט אקסטרים וגרתי בבית...ובכל זאת יצאנו לדייט שתיים וגם זה היה בקושי רב כי הוא היה נראה לא הכי בעניין. והנה בכל זאת אנחנו 4 שנים כבר כי אהבה ניצחה. אז אולי כדאי שווה לחשוב פעמיים על לוגיסטיקה לעומת ערכים. אני מציעה לדייט הבא להגיע עם אג'נדה די ברורה ולא שבין השורות אלא להוציא אותה החוצה ולהחליט אילו ערכים חשובים לך בזוגיות ואיזה תכונות ולפי זה לפעול. אם לדוגמה מבחינתך אדם ללא רכב זה פשוט איקס אז תגידי ברגע שאין לו רכב שאת מצטערת אבל מבחינתך זה תנאי סף ואת מאחלת בהצלחה. אני גם שומעת קצת מרמור בטון ההודעות שלך...אני צודקת? קרה משהו? נשמע שיש לך זעם מאוד גדול על גברים או מגדר או על מצב סוציואקונומי שנראה שמגיע ממקום מאוד עמוק ולא פתור כמו פצע פתוח אפילו. אני תוהה מהו ואולי שווה לברר את העניין הזה לפני הדייט הבא? שיהיה בהצלחה
 

superorti

New member
איך יתקדם קשר כזה?

היי לכולם:) הכרתי בחור נחמד ולאחר כמה שיחות טלפוניות החלטנו להפגש. הבחור גר במרכז ת״א, מתנייד באטובוסים כאשר לי יש רכב צמוד ואני לא גרה בעיר הגדולה אלא בעיר שסמוכה אליה. כששאלתי אותו איך הוא חושב שאפשר לנהל קשר כאשר הוא לא נייד ואני כן, והאם הוא מצפה שבכל פעם אני אגיע לת״א הוא אמר שזו לא בעיה ושהוא יכול לקחת את ״סיטי קאר״ וזה לא מהווה בעיה מבחינתו.
בפעם הראושנה שנפגשנו הייתי מתחשבת והגעתי לאזור שלו (אני נסעתי עם הרכב,שלמתי חניה ונסעתי בפקקי בעוד הוא עשה את הדרך במרחק הליכה קצרצר).
הדייט היה נחמד, ישבנו על כוס בירה והוא התעקש לשלם את החשבון (שיצא פחות מ60 שח). בסיום הדייט כל אחד לדרכו, נפרדנו בחיבוק.
אציין כי הדייט היה נחמד ומוצלח, השיחות קלחו ולא היו רגעי שתיקה מביכה.
לאחר מספר ימים הוא הציע להפגש שוב והסכמתי בכיף. דיברנו בצהריים הוא הציע להפגש במסעדה באזור בו אני גרה. הזמנו מקום במסעדה ובערב שאנחנו אמורים להפגש, שעתיים לפני הוא אומר שהוא לא מרגיש טוב ונאלץ לבטל.
היום שוב קבענו להפגש והוא רצה שאני אבוא לת״א שוב. סליחה ועם כל הכבוד, מדוע אני זו שכל פעם צריכה להגיע לת״א?? אז מה אם יש לי רכב?? מדוע אני צריכה לעשות מאמץ ולנסוע, לשלם דלק וחניה בעוד שאתה רק עושה מספר צעדים או לוקח מונית בסכום סימלי ומגיע למקום??? הסברתי לו שמבחינתי אני נמנעת מלהכנס לת״א עם הרכב בגלל בעיות התנועה והחנייה באזורי הבילוי ובאזורים בתא באופן כללי. אני לא מצפה שאף אחד יממן או ישלם עליי בכל דייט אבל גם בדרכי ההגעה והמפגש אני מצפה ליחס הוגן. כשאמרתי לו את זה הוא טען שאני עושה התחשבנויות והוא לא מבין מה אני רוצה.
אני רוצה להרגיש טוב, להגיע עם הדייט שלי ביחד ולעזוב ביחד. לא מתאים לי להפגש בתא למסעדה ואז כל אחד עף לדרכו, זה נראה לי קר,מנוכר ולא רומנטי!

מה דעתכם?
 

superorti

New member
אני אסביר שוב

הוא אמר בהתחלה בהכרות בנינו שאין לו בעיה להגיע לכל מיני מקומות ושיש לו רכב שצריך, ככה זה בתא אפשר לקחת רכב לפי צורך כמו אופניים.כך הוא היה מתנהל בקשר הקודם. אז למה ממני הוא מצפה להגיע כל הזמן לתא שזה האזור שלו? שהוא היה אמור להגיע למקום שקרוב אליי הוא פתאום חולה ולא ניסה שוב לקבוע למקום שקרוב אליי. זה מעצבן שאת רוב המאמץ אני עושה וזה אחד השיקולים שמורידים לי. לא רק אני אמורה להתאמץ.
 
שלום

בעצמך כתבת שהוא מתנייד באוטובוסים. כשאת יכולה לנסוע אליו ברכב שלך, יוכל לנסוע אליך באוטובוס או במונית ותיפגשו בבית שלך או שלו. ברור שאי אפשר לנהל חברות זוגית בלי להיפגש בבית.
 

superorti

New member
ממש לא בדייטים ראשונים

לא מתכוונת להזמין את הבחור אליי או לללכת אליו בדייטים הראשונים. אני באה בראש שמרני מעט אבל מכבד. יש מספיק מקומות להפגש בהם ולא יקרה לבחור שומדבר אם ימצאת את עצמו בבר או מסעדה וישלפ על עצמו, אין לי בעיה גם לשלם עליו. אני מחפשת הדדיות.
 
התכוונתי להמשך

ברור שבאיזשהו זמן תצטרכו להיפגש בבית. גם כשנפגשים במסעדה בעיר אפשרי שלפעמים הוא יבוא באוטובוס או במונית, ולפעמים את תבואי במכונית שלך. אם הוא לא רוצה, צריך לברר אתו את הסיבה ואם באמת קשה לו להגיע אולי אין בררה אלא להתחשב בכך עד שהמצב ייפתר.
&nbsp
&nbsp
 
אני מבין את ההרגשה שלך

אבל יחד עם זה, את צריכה להיות דיפלומטית בהתחלת הקשר, לא ישר להעלות טענות, אלא לתת צ'אנס גם אם זה יהיה במחיר שתגיעי כמה פעמים לתל אביב.
בסופו של דבר, הוא לא מסתכל עלייך כמובן מאליו. נסעת, חנית על חשבונך, אבל הוא הזמין ושילם.
אם לא מתאים לך לצאת עם מישהו שאין לו אוטו, אז תחליטי עם עצמך אם זה ותסיימי את הקשר בהתחלה לפני שנקשרים.
אם המצב היה הפוך, לא היתה בעיה שהגבר יגיע גם עשר פעמים לתל אביב ויאסוף אותך נכון? זה הרי סטנדרט. נשים מצפות שישקיעו בהם.
תנסי להיות פמיניסטית לרגע ותקבלי את זה שבהתחלה , עקב מוגבלות ניידות , יתר נוח שאת תגיעי ותאספי אותו.
אם יש עתיד לקשר הזה, את מציינת שיש בינכם שיחה וחיבור, אז למה להתעסק בתבניות (גבר צריך להיות עם אוטו, זה לא ג'נטלמני שאני לוקחת אותו והוא לא אותי)
בשורה התחתונה: אהבה לא מוצאים בקלות.
 

superorti

New member
Oכנראה שלא הבנת

עובדה שפעם ראשונה אני זו שהגעתי כי הבנתי את החוסר ניידות שלו. אני לא מצפה ממנו ליותר מדיי אבל כן התחשבות שגם הוא יוכל להגיע לאזור שלי וזאת בגלל שהוא אמר בהתחלה שדיברנו שזו לא בעיה ולא מגבלה עבורו שהוא ללא רכב.
אני לא מתחשבנת ולא עושה רשימות אבל אי אפשר לצפות שבכל פעם אני זו שתגיע אליו. כמו שאני לא מצפה שהוא כל פעם ישלם עליי ביציאה למסעדה,סרט או סתם בירה.
מחפשת משהו הדדי ולא מישהו שכל פעם ינצל אותי כי לי יש רכב ולא אין
 
את צריכה לגלות לו מה את מרגישה בעניין

ולנסות לפתור אתו את זה ולהבין למה הוא לא משקיע בהגעה בעצמו. אולי יש בעיה בקשר.
&nbsp
 

Shamy

New member
למה לא אמרת משהו?

נשמע שמדייט אחד לשני חטפת הרבה טינה על הבחור. את יודעת לפעמים ההסבר הפשוט ביותר הוא כנראה הנכון ביותר. יכולת להגיד בטלפון, כשהוא ביטל שעתיים לפני לעשות כבר אז תיאום ציפיות ולהגיד. תשמע אתה נשמע לי חמד של בחור אבל אני נורא מאוכזבת כי X. אני אשמח מאוד שנקבע לפעם נוספת. יכולת גם על זה שבדייט השני הוא רצה שתאספי עם הרכב להגיד. תשמע אולי אתה לא הכי יודע אבל בטח שמעת כבר מאנשים- להגיע לתל עם רכב זה קשה כי זה עיר קזה מבחינה תעברותית והיות ופעם הקודמת אני התאמצתי עבורך בוא תצא איתי מלך ותבוא הפעם אתה לאזור שלי זה מאוד יהיה לי נעים. במקום לצבור מרמור למה לא לתקשר אני שואלת? משהו לא נראה לך? תשאלי במקום...לא למשוך סתם. כמו שאמרת הזמן שלך אכן יקר אז למה לבזבז אותו?
 

superorti

New member
עצם העובדה שתקשרתי ואמרתי זה יצר את הבעיה

שאמרתי מה מפריע לי ושקשה לי להכנס לתא עם הרכב זה עצבן אותו.סילחה אבל זה לא מתאים לי ויש עוד גברים במדינה.
 
דעתי שאת סופר קטנונית -

בסך הכל מדובר בפגישה שנייה.
ודעתי עוד שאם אין מקומות בילוי סבירים בעיר שלך (ואני מניחה שאין רבים) אז מאוד סביר שמספר הפעמים שתבלו בת"א יהיה גדול יותר ממספר הפעמים שתבלו בעיר שלך, בלי שום קשר למצב הניידות שלו (לרוב מי שגר במרכז ת"א אין רכב). אולי כדאי שאת תקחי מונית, ואז תמנעי מענייני חנייה, ואולי אם זה קשה לך כלכלית תקבעו שתתחלקו בהוצאות הנסיעה או משהו.
 
למה לייצר רגש כזה שלילי אחרי פגישה אחת?

מאיפה הסקת שהוא רוצה שתאספי אותו ותהיי נהגת שלו? את מבינה שהוא בחר בצורה הזו מתוך נוחות... לגור בת"א זה דבר נוח(למרות המחיר הגבוה לשכירות), כי יש תחבורה ציבורית מכל מקום/לכל מקום ולא צריך לקנות רכב בשביל לצאת, אלא פשוט צריך לצאת מהדירה.
אני כן חושב שאפשר לנהל קשר כזה... כי אין לבעלות רכב חשיבות כלשהי לזוגיות, אבל אם זה עד כדי כך מפריע לך... כנראה שזה לא זה!
אם נחמד לך איתו מספיק בשביל לתת לזה עוד צ'אנס, תנסי להזמין אותו אלייך(לעיר שלך) ולראות איך הוא יתמודד עם זה פעם נוספת... אם יתחמק, כנראה שהוא לא רוצה להגיע ואם הוא יגיע... כנראה שאכפת לו ממך.
אין טעם לתקוף, זה לא יועיל ומהצד... ההתחשבנות הזו, נשמעת מאוד קטנונית, במיוחד לאחר דייט אחד ואין מה לעשות... אם את גרה באזור ת"א, את יוצאת באופן אוט' לת"א יותר מאשר למקומות אחרים, גם אם זה היה דייט עם מישהו אחר שלא גר בעיר... בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה.
 
את לא רוצה להכנס לבועה התל אביבית

בגלל הקושי בהתניידות שם ברכב בדיוק באותה מידה שהוא לא מעוניין לצאת מהבועה שם בלי רכב. הרי יותר קל לו להתנייד שם בלי רכב אבל ברגע שצריך לנסוע אליך בעיר אחרת וזה שני אובוסים או קצת יותר להזיע אז הוא כבר פחות בעניין.
אולי פחות בעניין שלך, אולי פחות בטוח בעצמו להגיע מיוזע למסעדה, אולי משהו אחר. זוגיות דורשת השקעה ויתורים הקרבה רומנטיקה. להגיע ביחד ולעזוב ביחד זה אפשרי בישראל יותר מבחינת זמנים. אנחנו לא אמריקה ומעולם עוד לא חויתי זאת ברכב אחד אלא אם מדובר בזוגיות ארוכה או שגרים ביחד!

לדעתי שניכם רווקים וטוב לכם! המלצת הרופא: לתת לה לדגור על הזעם עד גיל 30+ ואז היא מהפאניקה תתחיל לרוץ יותר! על ההליכון! אחרי גברים וזרעם.
לחילופין ניתן למקמה מחדש בדירה בת"א, או להרחיק אותה ואת הרכב הנחשק שלה מתל אביב לכיוון ערים אחרות בהן לכולם יש אוטו.
לבחור נמליץ ניתוח להפרדת ישבן מת"א. יחד עם השתלת פרצוף של דוגמן ידוע או ארנק שמן כדי שצפצופי הביקורת הנקבית תתחלף בקריאות! כן אני מוכנה ורוצה!
יש לך כינוי ישן ומוכר, מקוה שהקישור הזה יקדם לראותך בפורומים של חתונות, הריון וילדים ולא בחיפוש זוגיות :
https://www.youtube.com/watch?v=YNx7kDJ2kDI

 
תשתמשי ברכב שלך ותני לו לשלם עליך במפגשים

גם ככה נהוג לצאת לת"א.
ואל תדאגי הוא משלם הרבה מאוד על האפשרות לגור בת"א מה שמאפשר לו להמנע מלנהוג, וגם את תהני מהדירה היקרה שלו בעתיד הקרוב.
ובנימה אישית, כל הישג שאני גאה בו עלה לי במאמץ, לא סביר שהעסקה הכי גדולה בחיים שלך תהיה בחינם..
 
למעלה