אהבה

תודה

הרבה אנשים אומרים לי שאני מוכשר מאד בתחומים רבים. ירשתי מאמי את הנטייה לשפות ולמלים, וגם כתבתי מילונים. תמיד חשבתי שרגשות אינם מושגים קשים במיוחד להגדרה. הם מבוססים על רצון וידיעה.
&nbsp
&nbsp
 
חבל שאתה חושב ככה

ולא יפה להעליב ולדבר בגסות. אני גם לא מבין מה רע בתשובות שלי, אני חושב שאני נותן אותן מחוכמת חיי. הרבה אוהבים אותי בפורומים. אני משקיע הרבה בתשובות. אם לא אהבת אותן, מוטב שתעיר בעדינות. חשוב לדעת דרך ארץ. אולי גם קשה לך להבין את המורכבות שבתשובותיי ובדרך החשיבה שלי.
&nbsp
&nbsp
 
אתה טועה

בפורומים צריך לשמור על תרבות דיבור. ההודעה שלך הייתה מעליבה ולא ראויה. אני מקווה שימחקו אותה. פה אני רואה את השיחה כמסוכמת.
&nbsp
 
יש לי בנות זוג

לפעמים יותר ולפעמים פחות. בזמן האחרון אני פחות מצליח עם נשים. בסך הכול אני מאמין שאני אדם מאד נוח לחברה, ויש הרבה אנשים שאוהבים אותי.
&nbsp
 
אני בן 43

רווק אבל היו לי כמה קשרים בחיים, כרגע אני לבד ובזמן האחרון פחות מצליח אבל תהיה לי חברה ואולי פעם אתחתן. לא יפה להקניט.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
אתה טועה ואתה מקניט לשווא

יש לי חברויות טובות וחיי חברה טובים, גם עם נשים. אני חושב שהעצות שלי חכמות ואני מנסה לעזור ולא יפה להגיד דברים כאלה.
&nbsp
 
אהבה היא הרגשה שאדם נהדר

שאופיו טוב, משהו שירצו בעתיד. חיבה היא הרגשה שאדם נחמד, שאופיו נעים, שאפשר בהווה רק ליהנות ממנו. פחד הוא הרגשה שיהיה רע בעתיד, וכעס הוא הרגשה שעשו לנו רע בעבר. קנאה היא רצון שיהיה לנו יותר טוב כמו לאחר. געגוע רצון לחזור להיות עם משהו. התאהבות אהבה בגלל משיכה, בגלל רצון להתקרב.
&nbsp
 

azika92

New member
אהבה מהי?

מבחינתי:
התשובה הפשוטה ביותר היא רגש עז שמרגישים כלפי מישהי... אוהבים אותה בזכות מי שהיא, כבן אדם.

התשובה המלאה יותר-רגש עז שמרגישים כלפי מישהי,אוהבים אותה כבת אנוש על צדדיה הטובים ביותר, ואלה שקצת פחות.אני מדבר על התחושה של הפרפרים בבטן, הכיווצים בלב כשאתה רק מדבר איתה או מביט בעינייה....זאת אהבה כזו שגורמת לך להיות בהיי,כאשר חיוך רחב מרוח על שפתייך......
אהבה שהיא כנה,אמיתית,טהורה,נקיה,בלי מסכות.אהבה כזו שיש הבנה רק במבט,או ברגש.אהבה כזו בה מקבלים את בת הזוג/החברה כפי שהיא.
פשוט לאהוב אותה בזכות מי שהיא,מה שהיא,איך שהיא,למה שהיא, וכיצד שהיא גורמת לך להרגיש..היא הסיבה לאושר שלך,והמישהי המושלמת בשבילך...ייעוד...חברת החלומות וכו'.......
 
"פרפרים בבטן" זו התאהבות והתלהבות

לא אהבה אמתית. אהבה היא הרגשה שתכונות האופי של האישה טובות ונעימות מאד. אהבה היא החשובה, לא התאהבות.
&nbsp
&nbsp
 

azika92

New member
..

אם תקרא את מה שכתבתי לעומק, תראה שזה כולל את מה שכתבת
 
למעלה