לא מחדשת כלום....רק מחדדת

onlybul

New member
לא מחדשת כלום....רק מחדדת

אז נכון....שנים יודעת שאנחנו הנשים שונות מהגברים ואכן הגברים הם ממאדים בעוד אנו הנשים מונוס (רק לציין - לא בטוחה איזה כוכב טוב יותר:) אבל בהחלט יודעת מי מסובך יותר:) )
אבל כן מצאתי עצמי לאחרונה (אפילו מחייכת) מבינה שגם מערכות יחסים "אחרות" (אלא שאינן מחייבות ושאמורות להוות פורקן כזה או אחר) הביאו אותי לתובנות מסויימות...
אז אין!! ולא תהיה מערכת יחסים של "חברים" (גם אם מוגדרת ככזאת ...רק עיניין של זמן עד שאחד הצדדים ירצה יותר/ או לא ידע מה רוצה - ועם שינוי זה יחלו המריבות ,לא על משהו קונקרטי אבל מריבות יהיו....)
ומה לגבי ה"נסיגה שלכם הגברים לתוך המערה שלכם"? באמת מאמינים שזה מאפשר לכם לקחת את הזמן כדי להגיע לפתרון?
הרי אנחנו הנשים ומתקשות להבין את ה"מהלך הגאוני הזה" לאורך ההיסטוריה. הנטיה הטבעית שלנו היא לדבר על בעיות (גם אם מדיבורים לא פותרים את הבעיה).
העלתם בעיה.....דברו!!! אל תגידו לנו - עיזבו....
ואם כבר דיברתם - שני הצדדים צריכים לזכור שתקשורת חשובה מאוד ועוזרת להחזיר את הקשר לאיזון (וואטסאפ לא נחשב כערוץ תקשורת במקרה זה!! )
אז.....
אם בכל מערכת יחסים יש את הפער הזה - למה אנחנו מחפשות מערכות חדשות (כאלה ואחרות) בכל פעם מחדש?? (כן כן....ריגוש וכו )
 
נורא מוזר לי שאצלנו זה הפוך

אני מנסה לדבר על בעיות ביחסים ואשתי אומרת לי "עזוב, אתה תמיד מחפש בעיות. לא על כל דבר צריך לדבר ולחפור".
ואשתי לא גברית, דווקא נשית מאוד.
גם בהתייחסות לסקס אני מחפש יותר עומק, משחקים מקדימים, אשתי יותר בקטע של לגשת ישר לעניין.
 
מדובר בבני אדם

לאנשים יש אישיות ורגשות, הם יכולים לאהוב ולחבב אנשים שונים במידות שונות בגלל העניין שהם מוצאים באופים בלי תלות בגורמים פשוטים כמו גיל, מין וגזע. כשאוהבים ומוצאים התאמה רגשית, נהנים להיות ביחד ויש חברות יפה. ציפיות ומגמות אינן החלק החשוב בקשר.
&nbsp
&nbsp
 
בקשר לשאלה השנייה

בעיות אישיות צריך קודם כל לנסות לפתור בעצמנו, ואחר כך לבקש עזרה מאחרים. ככל שנעזור לעצמנו, יעריכו אותנו יותר וירצו לעזור לנו. בעיות בקשר כדאי לפתור ואם יש אהבה אמתית כדאי להילחם עליה, אבל את הקשר כדאי לפתח באופן טבעי בהבעה כנה של רגשות במלים טובות ומעשים טובים ולא להגדיר אותו יותר מדי.
&nbsp
 
יש ויש...

לכל אחד את הבריחה שלו, כל אחד עושה את זה גם בדרך אחרת...
יש אנשים שאוהבים לדבר ויש אנשים שמעדיפים לשתוק... מידי פעם צריך למצוא את מי שמתאים לסוג בן אדם שאת.
יש תקופות שבהן יתאים לך קשר יותר אישי ויהיו פעמים שיתאים לך קשר יותר זורם ומאוד בסיסי... אבל כן, כמו שאמרת... בסופו של דבר לפחות אחד הצדדים ירצה יותר ויתחיל להתבלבל, כי זה לא דבר שהוא טבעי!
ולגבי השיחה, לפי איך שזה נשמע... מהניסיון שלך, הבחור לא רצה לדבר כלל וכלל... אבל כנראה שתפסת אותו ברגע זורם בשיחה בוואטצאפ והוא פשוט קיווה שפה השיחה הזו תסתיים במקום להיכנס למקום עמוק וקשה מנשוא!
שיהיה לך בהצלחה
 
למעלה