בן זוגי צופה בפרופילים של נשים באינסטוש ובפייס

ותתעלמי מהשמוק שמעליי...

 
ונניח היה לך בן, והיו קוראים לו "כוסון"

איך היית מרגיש? גם היית חושב שמשפילים אותו דרך סימונו באמצעות אבר מינה של אישה?
 
אתה מניח הרבה הנחות ביחס אליי

ואינך מכיר אותי.
לא הבנתי איך יצרת את הקשר ל"הומו", הכוסונים הם הגברברים שמצליחים ביפי תוארם ל"השכיב" הרבה בנות, שום קשר לנטייה מינית.
לא שאני אוהב כינויים אלה, וכאב לבת וכסבא לנכדות די צורם לי, אך, אבל, ברם מהצד השני המילה לא מתייחסת ל"איבר המין" על אף שהיא שאובה משם סלנגי של הפות, אלא למכלול המיני, האירוטי, המפתה באשה או בגבר, ולא נלמד מזה על ראיית האשה כחור [ נקבה בעברית = זו הראייה שאתה מדבר עליה כחור
וזו מלה יפה, עאלק].
 
מסקנה מוטעית

לומר על מישהו שהוא "מצליח" לא הופך אותו למוצלח.. דקויות.
לגבי "כוסית", מה הבעיה עם אשה שנהנית ממין וגם פעילה מינית?
 

adiyarden

New member
בן זוגי צופה בפרופילים של נשים באינסטוש ובפייס

זה מציק לי מאד ופוגע בי. הוא מסתכל כל הזמן על נשיפה כוסיות וזה מרגיש משפיל, מביך. כאילו אני לא מספיק טובה בשבילו. אשמח לשמוע מנשים כאן מה היו עושות במקומי? מה אני צריכה לעשות? הוא מבחינתו לא מבין מה אני רוצה ממנו. אגב אנחנו עדין לא נשואים.
 

aditamar2015

New member
אני חושבת שיש כאן יותר מזה...

מבינה ומזדהה עם המקום הפוגעני והלא מכבד אבל אין עשן בלי אש ולדעתי זה סימן למשהו שאולי כבר לא עובד ביניכם כי את מדברת על תדירות מאד גבוהה.
אגב - אני זוכרת שינתקלתי במישהי שהעלתה מקרה דומה באפליקציית she'z. שווה לך להכנס ולראות מה אמרה לה המומחית. את מכירה את האפלקיציה הזו? היא רק לנשים והן יכולות לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע. את יכולה להעלות שאלה גם כאנונימית.
 

Shamy

New member
בתור אישה...עזבי את זה

שיסתכל מה אכפת לך? העיקר שהוא לא נוגע באחרות נראה לי. אני בטוחה שהבן זוג שלי מסתכל גם...אז? בסדר גם אני מסתכלת לפעמים אם אני ברחוב ויש בחור חתיך...אז? אין מה להפגע או להעלב, בסהכ תמונות בסופו של יום הוא איתך ולא ישן עם קרטון של אנג'לינה ג'ולי ולא ישן עם אף אחת אחרת...
 
למעלה