שאלה

naamaxux

New member
שאלה

יש לי שאלה,מקווה שזה בסדר
הכרתי מישהו שלומד אומנות והנושא של גוף מאוד מעסיק אותו.הוא משלב הרבה עירום בעבודות שלו וזה מפריע לי.כבר דיברנו על זה כמה פעמים אבל הוא אומר שזו האומנות שלו ושאני לא יכולה להבין.
מה דעתכם?
 
לא הבנתי באיזה מובן זה מפריע לך

ומה את מבקשת ממנו לעשות.

אני למדתי אמנות (בחוג) וכמעט כל הציורים שלי מכילים בחורות עירומות - כי זה מה שעושים בלימודי אמנות. אני לא מוכנה לתלות את הציורים של עצמי בבית, וכשבעלי תלה אחד מהם בכל זאת, אחת מהבנות שלי ביקשה שיוריד את הציור כי זה הפריע לה. גם כשהוא תלה אחד מהם בחדר שלו בעבודה (הוא עבד אז בחדר שהקירות שלו היו עשויים מזכוכית), ניגשה אליו בחורה וביקשה שיוריד את הציור כי זה הפריע לה.
אז זה המצב - בלימודי אמנות מציירים בחורות עירומות, וציורים של בחורות עירומות שתלויים על הקיר במקום ציבורי (או בבית של עצמן) מפריעים ללא מעט נשים (כולל אותי עצמי שציירתי את הציורים). מה את רוצה שהוא יעשה בנושא? הוא תלה את הציורים בחדר שלך או משהו? אם הציורים הם אצלו מה זה בדיוק עניינך? את רוצה שהוא יפסיק לצייר אותם? את רוצה להחליט בשבילו איך לעשות את העבודה שלו?
 

guya72

New member
צורת מחשבה אחרת

מה היית עושה במקרה התיאורטי שהוא היה בעל מקצוע רפואי ובמסגרת עבודתו רואה (ומטפל) גם בנשים ערומות ?
או אם הוא היה מסאז'יסט ? וכו'
מצד אחד, יש אי נוחות טבעית (ממניעים ברורים) מכך שהוא בחברת נשים ערומות.
אך מאידך, צריך להבין כי זה חלק מהתחום שהוא מתעתד לעסוק בו.
אם את רוצה להמשיך בקשר איתו, את צריכה לעבוד על עצמך כדי לשחרר את הפחדים/חששות הללו.
 
אני פשוט מתה על זה

אדם חי לו את חייו בסבבה בהתאם למערכת הערכים שלו, לתחומי העיניין שלו, לצרכים ולרצונות שלו (כולם חוקיים ולגיטימיים) ואז - הופ! הוא פוגש בחורה שמחליטה "לתקן" אותו!
מפריע לך? so what? מי את חושבת שאת שיש לך זכות לקבוע עליו? מה יש פה לדבר כל כך הרבה? אם מבחינתך זה deal braker אז אל תהיי עם הבחור! זכותך המלאה לחפש בחור שנושא הגוף לא מעניין אותו והוא לא עוסק באומנות.
 

Shamy

New member
אני אתן לך דוגמה נגדית.

בתקופה מסוימת בחיי התאמנתי בבודי ג'יו ג'יטסו בדוג'ו מעורב כשהייתי הבחורה היחידה כי ככה יצא. למי שלא מכיר את הג'אנר זה דומה להאבקות (werstling). הבן זוג שלי אכל סרטים שאני נהנית מזה באופן מיני כי בלית ברירה התאבקתי מול גברים..כמובן שאילו דיבורים בעלמא כי זה חלק מהספורט וזה מה יש ובאים להתאמן ולהתחזק וללמוד ולא למצוא סטוצים...זה רק באיזה סרטי פורנו מופרכים על אינסטלטור שבא לתקן "צנרת" של גברת. הפסקתי אגב כי נדפקה לי הברך ואני לא יכולה יותר להעמיס עליה אבל לא מלחץ מהבן זוג או משהו כזה. אותו דבר עם אמנות (אני גם מציירת אגב) אתה בא כדי להתנסות ולראות אנטומיה,מנחי גוף, פיזיקה של אור נופל על גוף ואתה בא להתאמן על זה ולהשתפר בטכניקות רישום בחומרים שונים..אין בזה משהו מעבר. ודרך אגב בדרך כלל מודלים לרישום זה לא אנשים עם גוף מפוסל של דויד...לפחות ממה שיצא לי לראות.
 
כל הכבוד לך. חבל שאין כמעט תנועה יותר בתפוז אחרת

אנשים אמיתיים היו כותבים להנהלה בפורומי משוב פתוחים על הנושא הזה שלא ניתן
יותר להכחישו. ההנהלה בצעד נואש במקום למצוא ולהשקיע כספית בהזרמת תנועת גולשים אמיתית, יוצרת הודעות "שמפעילות" גולשים להגיב. ולמה אנשים מגיבים?
לדברים הכי נמוכים שיש. ואם זה עבד פעם אחת? הם ממחזרים את ההודעות שוב.
 
מה אגיד לך..

לא מספיק צרת התרבות מנסה לצנזר כל אחד, החרדים, ורבים אחרים, אז גם את מוסיפה צנזורה?
לדעתי אם חפצה את בהמשך הקשר תמשיכי "לסבול" בשקט. לא מתאים לך, הדרך החוצה קצרה וקלה.
 
למעלה