היכרות באפליקציה

שילת281

New member
היכרות באפליקציה

היי, אשמח לשמוע את דעתכם.
לפני שבועיים הכרתי בחור מקסים באפליקציית היכרויות. יצרנו לשני דייטים שהיו מוצלחים בעיניי, הייתה גם נשיקה. במהלך השבוע האחרון לא נפגשנו עקב שבוע עמוס לשנינו אך שמתי לב שהוא מחובר באפליקציה.. גם אחרי הדייט השני שלנו ממש באותו לילה בדקתי וראיתי שהוא מחובר. זה קצת הוריד לי את הביטחון כי מבחינתי רציתי להתמקד בו ולא לדבר עם גברים אחרים. האם ניראה לכם לגיטימי שהוא בשלב זה עוד יתראה/ידבר עם אחרות?..
אני מרגישה שאחרי הדייט השני הוא התקרר טיפה וכאילו שומר אותי על אש קטנה, לא להוט להיפגש אבל עדיין מדבר איתי. מה עושים? :/
 

שילת281

New member
עוד משהו שאני רוצה להוסיף

התכתבנו היום ורצינו להיפגש אחרי שבוע שלא התראנו. הוא אמר שהוא יכול רק בצהריים כי בערב הוא קבע עם משפחה. ואני אמרתי שאני מעדיפה שעה אחת יותר מאוחר כדי לנוח קצת. אז הוא ענה שהא לא יוכל ושכבר ניפגש יום אחר.
האם זה רק חוסר ביטחון שלי ? הוא מוצא חן בעיני והייתי רוצה להמשיך את הקשר איתו. אשמח לתגובות
 

tal902

New member
בלי קשר לגבר הספציפי הזה

בעידן של היום כל עוד לא קובעים אחרי זמן מה/מספר מפגשים (כשלרוב זה נעשה דיי מעצמו) על בלעדיות, זה לגיטימי עוד להיכנס לאתר/אפליקציות היכרות. אגב, יכול להיות גם שהוא רק קיבל הודעה שיש לו הודעה ונכנס לראות אותה, או אולי כמוך נכנס לראות אם את עוד שם.
&nbsp
הרי איך את ראית אותו? נכנסת לאפליקצייה. אז מה את עשית שם אם את רוצה אותו? לרגל אחריו? הוא יכול להגיד באותה נשימה שגם הוא נכנס לרגל אחרייך. אבל כאמור זה לא משנה בשלב הזה.
&nbsp
ספציפית לגבי הבחור: כנראה שהוא לא להוט עלייך (ולא משנה למה וזה גם זכותו) כי אחרת היה יוזם להיפגש כבר שוב.
&nbsp
קיימת אפשארות אם הוא ביישן שהוא לא הבין ממך שאת בעניין שלו ואז נכנס לראות אם את עוד שם באפליקצייה ראה אותך און ליין ולקח צעד אחורה. את זה רק את יודעת.
&nbsp
בכל מקרה למרות שנראה שהוא לא הכי בעניין שלך לפי דעתי הכי טוב , במקום לשאול אותנו לשאול אותו. ישירות. כן יכול להיות תקבלי לא או התעלמות, אבל כבר עכשיו את במצב הזה פחות או יותר. אז זה וWIN WIN SITUATION
&nbsp
&nbsp
 

Annabella1

New member
מה שיותר קשה הוא

שבקושי התחלתם לצאת וכבר עם בעיות דרגה 3 של משבר בנישואים של 15 שנה (זה שלב אחד לפני שלא מסוגלים להסתכל אחד על השני).

אם שמת לב, התחלתם כיפופי ידיים על מתי נפגשים ובאילו תנאים ומי מראה שפחות מזיז לו להיפגש. גם הוא אבל גם את במשחק הזה. זה אף פעם לא סימן טוב. וגם אם נגיד יוצא שלא מצליחים להיפגש, הרבה יותר חיובי לדבר על מתי כן אפשר ...
 

DoubleInfinity

New member
אני גם כזו

כשאני יוצאת עם אחד, אני מתמקדת בו ולא יוצאת עם אחרים.
אבל אין מה לעשות - הרוב לא כאלה, וצריך לקבל את זה ולא לתת לזה להוריד את הביטחון שלך...
זו החיסרון בלצאת דרך אפליקציה....
ובלי קשר, אני חושבת שכשלא יוצאים שוב מעל שבוע זה מעיד על חוסר עניין
 

שילת281

New member
לא יצאנו כי

קבענו להיפגש יום שבת, וכשדיברנו בצהריים אני רציתי לנוח קצת ולהיפגש ב 16 והוא רצה שניפגש שעה לפני. ברגע שאמרתי בוא ניפגש אחרה"צ הוא ישר אמר "אז ניפגש יום אחר לצערי". אני התבאסתי מכך ונוצרה בנינו התכתבות לא נעימה בה אמרתי לו שזה לא ניראה לי קריטי הבדל של שעה. התבאסתי כי הוא ישר אמר "ניפגש יום אחר" כי קבע משהו בערב עם המשפחה. שגם זה נראה לי הזוי לגמרי למה להתעקש על השעה הזאת.
 
מה הזוי בזה? הוא קבע שעה מסוימת

עם המשפחה שלו (בטח מכינים ארוחה ואז כולם מתיישבים), ואם תדחו בשעה הוא לא יגיע לפגישה עם המשפחה בזמן. אני הייתי מעריכה אותו על כך שהוא מכבד את הקביעות שלו עם אנשים, ולא מזלזל בזמן שלהן או במה שנקבע.
 
שלום

הכי חשוב בקשר שירגישו שאדם נחמד ויאהבו אותו, או לפחות יחבבו אותו, ושייתנו דאגה כנה ומעשים טובים וכנים. אם יש אהבה כזאת, נהנים מהקשר ואולי יתפתח יפה. צריך לעשות מה שטוב לנו.
&nbsp
 
למעלה