לא מבינה אותו...

קים54

New member
אוקיי...

סבבה אני יודעת שאתה צודק במה שאתה אומר...
אבל תשמע יש לו ידידות שכמה מהן מעוניינות בו, בעיקר היה שם איזה קטע עם אחת שהיא דבק מגע עליו וזה מפריע לי בטירוף, ואני יודעת שבזמנו לפני שנתיים התחיל שם איזשהו קטע.. אבל לא ידוע לי מה באמת הלך שם, כי אחרי שהייתה שיחה והבין שאני מעוניינת בו, זה לקח קצת זמן אבל אז התחיל יותר להתקרב אליי.

אבל אני מפחדת, מפחדת שבגלל שהוא לא הגדיר מה הולך בינינו בקטע רשמי, אז כל הבנות האלו מרצדות לו מול הפרצוף ושהוא לא יהיה נאמן לי ולמה שהולך בינינו. וגם הוא בטיול עכשיו עם חברים, ולהם אין חברות או משהו מיוחד עם בנות, לך תדע לאן הם גוררים אותו...
 

קים54

New member
וואו

תודה ענקיייית על התגובות שלך, עוזרות לי להבין המון. קשה להבין הרבה מהדברים בתור אישה, כי אנחנו פשוט חושבות שונה מכם.
תיארתי לעצמי שהחברים יגררו אותו למקומות כאלו, אבל הוא נראה לי אדם מאוד נאמן. הקטע הוא שיש קצת הפרשי גילאים בינינו, אני יותר מבוגרת ממנו בכמה שנים. בעבר זה הרתיע אותו אבל אחרי שהייתה לנו בפעם השלישית שיחת יחסינו לאן לפני שנה והוא התחיל לגמגם כי לא רצה לאבד אותי אבל גם לא היה מוכן להתחייבות, אני נפגעתי ולקחתי פסק זמן כמעט לחודשיים. הוא לקח את זה בצורה ממש קשה ואחרי שחזרתי לדבר איתו, לקח לו זמן להיפתח אליי שוב.. יותר נכון כמה חודשים.
אבל עשה רושם שהפסק זמן גרם לו להבין לגביי ולגבי הקשר שלנו ומאז הכל מעולה.

הקטע הוא שכל פעם שהבאתי את המצב לשיחה כזאת הוא לא אהב את זה, הרגיש נדחק לפינה והסביר שהוא הגבר והוא זה שרוצה לעשות את הצעד הזה.
אז אני לא רוצה להביא אותו שוב למצב של לפינה ככה... מצד שני, היה לו מאוד חשוב להיות נוכח ביומולדת שלי, עד כדי כך שהיה מוכן לריב עם החברים שלו שהיו צריכים להיפגש דחוף כדי לסדר בעיות לגבי הטיול שלהם... אז זה סימן גדול שהוא רציני.. לא?

אני פשוט לא יודעת למה לצפות כשיחזור מחו"ל בשבוע הבא, ומנסה להבין מה לעשות..
 

קים54

New member
כן אתה צודק...

אז אם לא יצא לדבר בטלפון עד שיחזור, לא להזכיר את זה בקטע של.. למה לא דיברנו וזה? הוא ירגיש לא טוב עם זה?
וזה הקטע, שאני דווקא לא לחוצת ילדים בכלל, ולא ממש ממהרת להתחתן..והוא יודע את זה ומאז נראה לי אפילו עוד יותר מעוניין
 

קים54

New member
הודעה

זהו שיש לי דווקא מה להגיד לך על זה :)
אבל רציתי לשלוח לך הודעה בפרטי ומשום מה זה לא נותן לשלוח לך...
 

קים54

New member
לא מבינה אותו...

מכירים כבר לא מעט שנים, היינו קודם ידידים, ועם הזמן התקרבנו יותר ויותר ויש כבר משהו ממש רציני בינינו. תמיד כשהוא איתי העיניים שלו נוצצות, עם חיוך מטורף, אפילו הוא קצת נבוך ומתרגש לידי, תמיד מנסה להרשים אותי ולהצחיק אותי, ומקדיש לי מלא תשומת לב. קנה לי פרחים ליומולדת, ואפילו היה לו ריב עם חברים שלו והעדיף לבלות איתי ביומולדת מאשר להיות איתם.

הוא בטיול חו"ל עם חברים שהם מלפני שנה כבר קבעו ותיכננו, והוא אפילו לא פעם אחת הציע שיחת טלפון קולית. הוא כל הזמן שולח לי תמונות שלו ומעדכן מה עושה והכל. הוא לא שואל מה קורה איתי, אבל אם אני מספרת לו ומעדכנת הוא ישר יהיה שם עבורי ויתמוך ולא ינפנף אותי.

כשהצעתי שיחת טלפון קולית, היה לא ברגע מתאים ויש גם הפרשי שעות בינינו אבל אמר כשיהיה לו זמן הוא יתקשר. עברו כבר שבועיים לטיול שלו ויש עוד שבוע...

הוא שולח לי הודעות של תמונות ווידיאוים גם במיוחד בשעה שיודע שאני רק מתעוררת בבוקר. הוא שלח לי אפילו וידיאו פעם אחת שלו במסעדה רומנטית עם רמז על חופה וכולו מחייך כמו מפגר...

לא מבינה את זה, הוא לא מתגעגע אליי?
וגם לפני שטס אמרתי לו שאתגעגע אליו הוא פשוט היה קצת נבוך וישר החליף נושא... לא מבינה אותו..

כל הסימנים שם, אבל למה הוא פשוט לא אומר מה מרגיש?
 
מצטרף

כל אחד מתנהג בדרך המתאימה לו ולאופיו. צריך לדעת להתאים את עצמנו לאנשים שונים ולהחליט מה אנחנו מרגישים אליהם לפי התאמתם לנו ומידת העניין שלנו בהם. השתדלו להשקיע בקשר.
&nbsp
 

קים54

New member
פשוט..

זה קשה לי שהוא לא ורבלי זה הקטע.. הוא כן אבל רק כשאנחנו נפגשים וגם אז הוא כזה עוצר את עצמו בלא מעט פעמים מלהגיד את מה שהוא באמת מרגיש איתי... זה משגע אותי, אני תוהה לעצמי אם אי פעם יהיה לו אומץ לפתוח את הפה ולהגיד את כל מה שקורה בינינו ולהגדיר את הקשר הזה כבר.
 
שלום

לא מוכרחים להגדיר קשרים, לפעמים עדיף להשאירם להתפתח בטבעיות. אמנם חשוב להביע מה שמרגישים. הרבה לפעמים הוכחת רגש במעשים עדיפה על אמירתו במלים. אחרי שהחברות מתפתחת ומתחזקת, גם ההבעה הרגשית מתחזקת. נסו לדבר על דברים מעניינים מחייכם כמו תחביבים ונושאי עניין, ולתת הרבה אהבה ודאגה זה לזה וגם מלים יפות וכנות ומעשים יפים וכנים. עשו דברים מעניינים ביחד ואחר כך דברו עליהם. תנו לחברות להתפתח ותיהנו ממנה.
&nbsp
 
זה כבר עניין אחר כעת,בנפרד מהטיול שלו...!

לדעתי ,תקשורת בקשר זטגי מאוד חשובה.לא רק שטוב,אלא בעיקר שחווים
קשיים,מורדות וכד'.
לעיתים,ניתן ללמד את בן הזוג השתקן או הממעיט בדיבור כיצד כן עושים זאת,אך זו השקעת אנרגיה לא קטנה מצד הוורבלי.
דרך אחרת היא הפנייה לטיפול...
כשיחזור,תדברי איתו על עניין התקשורת ביניכם ותסבירי לו עם דוגמאות למה זה חשוב בכלל ולא רק לך ותראי מה תהיה תגובתו לדברייך.לפי זה תוכלי לדעת
באם יש פוטנציאל מצידו להיפתח ולהשקיע בעניין.בהצלחה.
 
עכשיו כשקראתי עוד כמה הודעות שלך,

אני מתחילה להבין שיש פה קושי אחר. כשאת אומרת שיש כבר "משהו ממש רציני" ביניכם, למה הכוונה? אתם בקשר זוגי בכלל? כל כמה זמן אתם יוצאים? נדמה שהקושי שלך לא קשור לזה שהוא לא התקשר אלייך מחו"ל אלא זה שאת לא בטוחה בקשר ביניכם, ואפילו בקיומו.
 

superorti

New member
Pהסיפור הזה עושה לי דה ז׳ה וו

מאוד מזכיר לי קשר שהיה לי לפני המון זמן. גם הבחור נסע ליטול שתכנן מראש עוד לפני שנהינו ״זוג״, וגם הוא שלח הודעות,תמונות,שיחות קוליות. כשהוא חזר גם נפגשנו והוא קנה לי משהו קטן (שרואים שזה משהו שהוא חשב במיוחד עליי) וזו הייתה התרעת תשומת לב שחשבתי עליך המון. ואז הקשר התפוגג לא בגלל פיצוץ אלא פשוט faded.
מה שאני מנסה להגיד זה שלפעמים רוצים את הקשר הזה,להראות איך עובר הטיול לשתף בחוויות...אבל קחי הכל בערבון מוגבל. אני לא יודעת לכמה זמן הוא נסע או לאן..אבל אחרי טיול דברים משתנים,רגשות מתערבבים ואל תצפי שהוא יחזור והכל יהיה מושלם. לפעמים אנחנו קולטות רמזים שלאו דווקא שהם שם.
 
למעלה