לא מבינה מה קרה

RoyceGracie

New member
בטח הוא עשה משהו ממש מסריח והעדיף להפרד מלהתמודד עם זה

כמו למשל לשכב עם מישהי אחרת או שפתאום זרם לו עם ידידה
 

נוסעת27

New member
חודש זה לא מספיק זמן לעת יותר מדיי

במיוחד אם התחיל מקרטע ורק לאחרונה חשת יותר קירבה.
כמובן שאי אפשר לנחש, נשמע שפשוט יצא עם עוד אחת במקביל או קצת נבהל מהאינטימיות.. או שהחליט שלא בא לו ולא ידע איך לבטא את זה אז העמיד פנים שיש משהו איפה שאין.
בכל מקרה לדעתי פשוט שחררי את זה ותמשיכי הלאה. זה ממש מבאס מבינה אותך אבל אין באמת מה לעשות עם זה, אבל זה לא נשמע שזה משהו שקשור אלייך או למשהו שעשית, ועדיף לך בלי גבר שאין לו מושג מה נסגר איתו.
 

tal902

New member
את גם קצת מגזימה....

מה זאת אומרת "משך אותי"? שבוע וחצי זה משך? נו באמת.... גם אם חודש משך אותך זה לא נחשב משיכה. זה לא ש-5 שנים יצא איתך הבטיח לך נגיד חתונה וחתך.

אולי הלחצת אותו קצת (או שהוא נלחץ בלי קשר כי הוא טיפוס לחוץ).

בכל מקרה זה יכול לקרות ואפילו לך.

אתן לך דוגמא מעצמי: יצאתי עם מישהי כחודש וחצי. השיחות שלנו היו מעולות. ארוכות שנונות מצחיקות הכל. כמו שאני אוהב. אבל זה לא היה זה מבחינתי. מה זאת אומרת? כשקמתי בבוקר, לא היה לי חשק להתקשר אליה או אפילו בוואטסאפ לאחל לה בוקר טוב. לא בער בי לשתף אותה בדברים שקרו לי. אם לא יכלה להיפגש איתי, לא התבאסתי בתוכי. כל מיני דברים כאלו. והיא רצתה להמשיך. אבל הרגשתי שזה לא זה. ולא תמיד אפשר לשים את היד על הנקודה למה. וזה יכול לקרות גם הפוך. לבחורה.

אז הוא דווקא בכלל לא משך אותך. אם לא הרגיש שזה זה, חתך אחרי חודש. לגיטימי ואפילו הגון. הייתי מעדיפה שימשיך איתך (כשהוא לא בעניין) רק כי את בעניין שלו?
 

DoubleInfinity

New member
הכוונה במשך אותי

זה שאמרתי לו שהתבאסתי שהוא קבע איתי פגישה, ביטל פגישה, קבע עוד אחת..... בזמן שאני חיכיתי לראות אותו הוא בכלל לא רצה לראות אותי. וזה טיפה למשוך.
&nbsp
בתכלס לא עשיתי יותר מדי דרמה, אחרי השיחה שלחתי לו הודעה שממש שמחתי להכיר ושאני רוצה שנסיים ברוח טובה והכל.
&nbsp
אני פשוט מנסה להבין מאיפה דבר כזה מגיע.... כי לרוב כשחותכים איתי או להיפך יש לזה סיבה, ולא ככה סתם. אני לא הכי מאמינה ב״זה לא זה״.
&nbsp
יכול להיות שזו לא התקופה, שלא בא לו זוגיות כרגע, שמשהו בי מפריע לו. אבל להגיד לבנאדם ״הכימיה טובה, השיחות טובות, יש משיכה, אבל זה לא זה״.... אני לא מתחברת לזה, זה בחיים לא קרה לי. כי סה״כ כשאני יוצאת עם מישהו חודש אני מחפשת כימיה טובה ומשיכה.... זה לא שלב לרגש, לא משהו מעבר... אולי אני אחרת
&nbsp
בכל מקרה תודה על התגובה :)
 

v1c2

New member
כי זה באמת לא זה מבחינתו

ואת עושה הר מעכבר...יצאתם חודש ואת כותבת "בהתחלה..." - חודש זה ההתחלה של ההתחלה, אין מה לרדת לרזולוציות יותר קצרות מזה בכלל.
הוא קבע להפגש אתך כי היה סה"כ נחמד, ואז לא נפגשתם ועברו עוד כמה ימים, אז הוא הבין שבעצם מתאים לו ככה ולא ממש בא לו להמשיך להפגש אתך. זה הכל. לא אומר עליך שום דבר רע, פשוט לא מתאים לו.
אמונה - אם יש "זה לא זה" או לא, לא קשורה פה, זה עניין של רגש. אנשים מרגישים אם בא להם להמשיך לראות מישהו שהם יוצאים אתו ולהעמיק את הקשר, או לא. אם לא, זה לא זה. לא תמיד יש סיבה מוגדרת.
ובהחלט אפשר לחבב מישהי, לצחוק אתה ולדבר אתה הרבה, אבל לא לרצות קשר זוגי אתה.
&nbsp
 

DoubleInfinity

New member
״זה לא זה״

תשמעי,
חתכתי מבחורים בחיים שלי. תמיד הייתה סיבה: כי הוא עצלן, כי הוא מריח רע, כי אין כימיה, כי אני לא נמשכת, כי הוא בגד, כי הוא משקר לי, כי זה לא הזמן...
אני אוהבת כנות ולכן תמיד סיפקתי סיבה לפרידות, גם כשלא היה נעים, ו״זה לא זה״ נשמע לי כמו תירוץ של אנשים שלא באמת יודעים מה הם רוצים מעצם, או שפחדנים מדי מכדי להגיד את הסיבה האמיתית.
&nbsp
לגבי ״עושה הר מעכבר״ - הסיפור הזה יעבור מעלי תוך כמה ימים, הכל טוב. זה פורום, ובפורום מתייעצים ומחפשים דעות... וזה מה שאני עושה

&nbsp
לפעמים אנשים מביעים את דעתם בצורה לא הכי נעימה (לאו דווקא את)... זה מזכיר לי שבעבר כשהיה לי חבר שנתיים וגיליתי שהוא בגד בי, הגעתי לפורום להתייעץ, וקיבלתי נזיפות שאני דרמטית, ועושה זבוב מפיל, וכו וכו...
&nbsp
לפעמים רוצים להתייעץ גם על הדברים הקטנים שמעסיקים ביומיום... אני חושבת שהפורום הזה מיועד גם לדברים האלה
 

tal902

New member
יש כאלו שלא נעים להם להיות ישירים

קבלי את זה. נגיד והיה אומר לך שאין כימייה (מה שגם סביר להניח היה חסר). ואז מה? היית "מאושרת"? במה זה היה מקדם אותך?
&nbsp
ואם היה אומר לך: תקשיבי את לא מספיק יפה בעיניי. אני חושב שאני יכול להשיג מישהי יותר יפה (או יותר בכל תחום). זה היה בסדר? היית מבסוטה?
&nbsp
הנקודה שאני מנסה להעביר , זה שלא משנה מה הסיבה הדברים שאת אומרת או האמירה שלו: זה לא זה.
&nbsp
כי בסוף התוצאה היא באמת זה לא זה או סוף קשר.
&nbsp
&nbsp
יש שיר חדש בהקשר הזה של אריק ברמן - יש הרבה הדרכים להגיד שאת לא יפה (או מספיק יפה). על משקל זה: יש הרבה דרכים להגיד: לא מתאים לי יותר.
&nbsp
את מספקת סיבות: אחרים קצת פחות. קבלי את זה. אגב יש כאלו שבכלל אפילו לא אומרים שזה לא זה, אלא נעלמים. בקיצור יש הכל. ומכיוון שזה כולה היה חודש זה חסר משמעות. ואין לך מה לייחס לזה משמעות. גם אם את נהנית לחפור.... :) (אולי פה בכלל כל העניין. נעים לך לחפור? אולי בגלל זה הספיק לו.... :)
 

אייבורי

New member
את מצפה שהפורום ינחש עבורך ?

&nbsp
תשמעי, לרוב אנשים לא מספקים את הסיבה האמיתית לפרידה.
בעיקר כדי לא להעליב
אני מניח שאולי פיזית את לא מוצאת חן בעיניו (הציצים לא סימטרים, הישבן נפול,את בצבע הלא נכון...) או שאולי שיכלית את לא מספיק מעניינת.
בשני המקרים הוא לא יכול לומר לך את האמת (את כונפה מידי או אהבלה מידי, לא יתקבלו בהבנה)
בקיצור, היה נחמד ואמר לך שזה לא את זה הוא, תזרמי עם זה.
 

אייבורי

New member
נו תראי

&nbsp
ביקשת את האמת, רק צל צילה של אפשרות אמת ואת נעלבת.
&nbsp
באמת הבחור היה מותק, נפרד בלי להעליב אותך.
 

DoubleInfinity

New member
תסתכל על התגובה שמעלייך

המסר הא אותו מסר,
האופן שבו הוא עבר הרבה יותר נעים.
אבל נו... סהכ בחורה בת 22 לא אנסה לחנך אותך
 
תשמעי, עשה לך טובה גדולה שרק חודש

אני מכירה בנות שגברים משכו אותם שנים ואז התחתנו עם מישהי אחרת תוך כמה חודשים.
אי אפשר לדעת מה קרה, זה יכול להיות משהו שלא קשור אליך או כן קשור. יש מיליון אפשריות אז חבל אפילו לדון בנושא כי נשמע שהוא לא כן איתך בכל מקרה.
חוץ מזה, אני לא חושבת שאי פעם אמרתי את האמת למישהו כשחתכתי. והיו מקרים שניסיתי מאוד, עוד שבוע ועוד שבוע, רציתי שזה ילך ובסוף לא יכולתי... אז חתכתי בלי הסברים..
זו תקופה קשה כשמחפשים בן זוג כי קשה לא לקחת את זה אישית...אז נשמי עמוק והמשיכי הלאה.
 

Generic name

New member
אי אפשר לדעת, וזה גם לא משנה

ייתכן שיש סיבה שלא בא לו להגיד לך, ולפעמים פשוט מרגישים שזה לא זה, ואין הסבר יותר טוב.
ייתכן גם שהוא הכיר מישהי אחרת, או שאקסית שהוא מעוניין בה פתאום חזרה.
אין לך מה לחפור בזה, נשמע שמההתחלה זה קצת צלע וכנראה שהוא רצה לתת צ'אנס, אבל הגיע למסקנה שזה לא זה, אז מה זה חשוב למה?
 
למעלה