איך מתמודדים עם בנאדם שלא סגור על עצמו?

אייבורי

New member


&nbsp
באמת ? לעשות אחריו מעקבים ?
&nbsp
למען האמת, נראה שהוא כבר החליט להפרד, אז מה יועילו המעקבים בדיוק ?
&nbsp
<בכלל הרעיון לעקוב אחרי בן אדם נשמע הזוי>
 

superorti

New member
לא מתכוונת לעקוב אחריו

אני מאמינה בקשר שמובסס על אמון והבנה וברגע שיש חוסר אמון זה בעצם לא שווה כלום. גם ככה ההתנהגות שלו מוזרה בעיניי ,שזה לטעמי, ככל שאני חושבת עלזה,פוגע באמון שלי.
 

superorti

New member
הקשבתי לעצמי והחלטתי לעבור הלאה

רציתי לעשות איתו את השיחה,לפחות להפרד כמו שצריך ולסגור הכל בצורה נעימה.לא היה שיתוף פעולה אז אני ממשיכה בדרכי
 

superorti

New member
איך מתמודדים עם בנאדם שלא סגור על עצמו?

הכרתי בחור ממש מקסים. יותר נכון מישהו מהמשפחה הכיר בנינו, בידיעה שהוא מכיר אותי וגם את הבחור ויודע ששנינו מחפשים קשר רציני לטווח הרחוק. אותו בן משפחה נתן לבחור את הטלפון שלי וכבר באותו יום הוא התקשר, דיברנו הכרנו טלפונית וקבענו להפגש. הבחור הראה סמנים של רצינות ואף לא פעם דיבר על הרצון למשפחה ילדים וחתונה. הוא דאג לוודא איתי מליון פעמים שאני רצינית, שהוא לא מוכן סתם להתאהב ולהשבר פתאום. הקשר היה טוב וכייפי, יצאנו ונהננו. שיחות על הכל, הרגשתי שהוא באמת חבר טוב והוא חלק מרכזי בחיים שלי. הוא הזמין אותי לפגוש את ההורים ואת החברים. אנחנו כבר מעל לשלושה חודשים ביחד ועכשיו ״משבר ביחסים״. שבוע שעבר התלוננתי שאנחנו לא מתראים מספיק, כל השבוע בקושי פעם אחת, מלבד סופש, מצב שלא היה בחודשיים הראשונים. הוא טען שאין לו זמן ושהוא עובד ורק עבר דירה, וחשוב לו להיות עם המשפחה כל השבוע. רגע מה איתי? אני לא חשובה מספיק?
הוא תמיד נתן לי את התחושה שאני חשובה ואהובה ואת כל התשומת לב שבעולם. מאז שהוא עבר דירה משהו שם השתבש. פתאום הוא כל הזמן רוצה להיות בבית הישן של ההורים ולרצות אותם. אני מרגישה שזו התנהגות ילדותית.. הרי בחרת לצאת מבית הוריך ולגור לבד!!!
השבוע הדברים הגיעו לידי שיא...הוא רצה לקחת פסק זמן ולחשוב איך הוא רוצה להמשיך. הוא צריך לחשוב על הדברים ולראות אם הוא מוכן לקשר. כי לטענתו אולי הוא לא בנוי לקשר כרגע.
איך זה הגיוני בנאדם שכל כך רצה והכיר אותי להורים...בגלל שעות עבודה ומעבר דירה(שהוא כבר ממוקמם בה) שוברים קשר? הוא טוען שזה רק יעשה לנו טוב..אבל מי יודע מה יהיה אחרי הפסק זמן הזה?
אני צריכה לחכות לו? אני מרגישה שבורה שנפתחתי ככה בפני אדם ונתתי את כל ליבי וכוחי וקיבלתי זבנג לפנים. איך בנאדם מתהפך בצורה כזו? האם לחכות לו?...האם לחכות בידיעה שאולי זה גם יגמר ואני סתם חיכתי? הוא באמת חשוב לי וכל המצב הזה מכאיב לי מאוד, אני מרגישה שנקשרתי אליו. אני מרגישה שיש משהו אחר שוהא לא כנה לגביו,אבל הוא מכחיש. פשוט לא סגור על עצמו.
 
שלום

עליך להבין שמשפחה של אדם חשובה לו מאד, הוא אוהב מאד את משפחתו ואנשים אוהבים הרבה אנשים ביחד בדרכים שונות ובמידות שונות. זה שהוא רוצה להיות עם המשפחה, לא אומר שאת פחות חשובה לו. הרי הוא נמצא גם אתך חלק מהזמן. אולי הוא מרגיש עכשיו שחסר לו באיזשהו אופן הקשר החזק עם המשפחה כי הוא עובד. גם להיפגש פעם בשבוע יפה, לא מוכרחים להיפגש כל יום ודווקא עלול להרוס. אני מקווה שבעתיד תוכלו להיפגש יותר.
 

superorti

New member
היי

גם המשפחה שלי חשובה לי ואני מכבדת את החשיבות של המשפחה בעיניו אבל כרגע העובדה שהוא רוצה להיות כל יום בבית הוריו עד השעה המאוחרת של הערב וזה אומר שלא נתראה בכלל אלא רק ביום שישי בשעה מאוד מאוד מאוחרת לא מקובלת עליי...איך אפשר לנהל ככה קשר? אפשר לחלק את הזמן כמו שאני בנאדם עובד ומחלקת את הזמן שלי בין עבודה של 12-13 שעות ביום לבין משפחה,חברים ותחביבים.
עצם העובדה שהוא לא יודע או מבובלבל בחלוקת הזמן הזו מאכזבת אותי. אני מרגישה שנדחקתי למקום האחרון ברשימה. עד לא מזמן נפגשנו פעם בשבוע באמצע שבוע ובשישי בשעה מאוחרת...
 
אולי כדאי

שתשבי אתו לשיחה ותמצאו פתרון, תגידי לו את הדברים שכתבת לי פה שאפשר לחלק את הזמן טוב יותר, ותמצאו ביחד דרך נכונה לחלק את הזמן כך שיהיה יותר גם אתך.
&nbsp
 

superorti

New member
השיחה הזו

אותה ניהלתי איתו בשבוע שעבר וזה מה שגרם לו להגיד שהוא צריך זמן לחשוב על הכל. אז אנחנו כרגע בהפסקה כדי לחשוב. מי יודע מתי זה יגמר ואיך זה יגמר,ההפסקה הזו.
האמת שככל שעובר הזמן,אני מבינה שזה גם הזמן שלי לחשוב איך אני מרגישה ולמה אני זה הצד שנשפט כלא מבין,כאשר אני זו שוויתרתי על המון כדי שמהעבר הזה יהיה לו קל ונוח ועשיתי כל מה שאפשר כדי להתחשב ולעזור לו בכל מה שצריך.
 
יש אנשים לא יציבים

חוסר יציבות נפשית תכונה שמאפיינת אנשים מסוימים, ככל תכונה אחרת. יש להתמודד עם האדם כמו שהוא, אבל כדאי לבדוק למה באמת עכשיו משפחתו חשובה לו יותר ממך. אני משער שהוא מאד קשור למשפחתו, כי אלה האנשים הכי קרובים וחשובים לנו בעולם ולכן עכשיו שאין לו הרבה זמן, הוא זקוק להם ולקרבה אתם.
&nbsp
 

Shamy

New member
אני אהמר

זה בן אדם שכנראה מעולם לא גר בחוץ עם עצמו אלא גר עם ההורים ? (משתמע מהכתוב). ואם זה המצב אז נסי קצת להבין כי כשגבר עוזב את גיל הוריו בגיל מבוגר יש לו משבר מהותי כשהוא מגלה שצריך לעבוד משרה מלאה וגם לעשות כביסה וכלים ואוכל ולדאוג לחשבונות ולהספיק לצאת לדייטים ועם חברים. וקחי בחשבון שככל שהגבר יצא בגיל מבוגר יותר והתרגל לחיי נוחות יהיה לו קשה יותר להתאקלם לדבר כזה שנקרא לחיות לבד. נסי להזכר כמה קשה היה לך לעבור לגור לבד בפעם הראשונה. שנית...אתם רק 3 חודשים ביחד ובקושי נפגשים מה חתונה ...לאן את רצה?..אני הייתי מאוד נלחצת מגבר שבא אליי עם רשימת מכולת בדייט ראשון ואומר שהוא רוצה חתונה וילדים בדייט ראשון..(מה אני עוד וי במערכת אצלך?! לא להלחיץ את המערכת). שלישית...אני חייבת לומר בתור אחת שעובדת לפעמים גם 12 שעות ביום אין לי כוח לעשות כביסה או כלים אז קל וחומר להתחיל להתכונן לצאת לדייט זה לא במערכת אצלי..אז אני יכולה להבין שיש לו פחות חשק.
 

superorti

New member
הבהרה

רק בשבועיים האחרונים התחיל הקטע הזה שלא להפגש, זה מאז שהוא עבר לדירה החדשה.
לפעמים זה לא העניין של הדייטים, זה פשוט להקדיש את הזמן שלך לבן הזוג ולתת לו הרגשה שהוא חשוב ומוערך, לא משנה איפה נפגשים. זה מה שחסר לי.
הוא לא בא אליי עם רשימת מכולת בדייט הראשון אבל כן הבהיר שהוא מחפש כיוון רציני והוא לא מחפש מישהי להעביר איתה את הזמן במחשקים. הוא הבהיר את כוונתו הרצינית לעתיד והיה ברור מלכתחילה שהןא מתלהב ורוצה. כן אמרתי לו שנקח את הדברים בקצב שהם יקרו..וזה היה בסדר.
עכשיו שהוא גר לבד והמשפחה לוחצת שכל יום יהיה שם נראה לי מעט מוגזם. האם אי אפשר לאזן בין העולמות? אני באמת לא דורשת יותר מדיי,או לא מתחשבת... אני בעצמי עובדת המון שעות ביום,12 ליתר דיוק.
אני בסך הכל רוצה מישהו שיקדיש לי את התשומת לב..לא מחפשת לצאת כל יום ולבלות,אבל כן את המפגש ותשומת לב הזו שדיי נחוצה לי,אנחנו רק בתחילת הדרך!
אני מרגישה שאני תמיד נותנת ועושה מכל הלב והוא מרוכז בדברים אחרים שלא מוצא לי את הזמן ולא מעריך את מה שאני עושה,אני גם מוותרת על דברים כדי כן להיות איתו ולפנות לו זמן.
 

superorti

New member
ועוד שאלה אליך...

האם בגלל זה ובגלל כל מה שכתבת קןדם זו סיבה להפסיק קשר? מה יש לחשוב, האם צריך לבחור בין להיות כל היום עם המשפחה או להיות בזוגיות? נראה לי לגיטימי לשלב.זה מה שבדרכ כולם עושים. לא נראה לי שהגיוני לעשות זה או זה.
זה ילדותי בעיניי ובעיני כל מי ששמע.
 

Som30ne

New member
כן, גם לי משום מה נראה

שהוא גר לבד בפעם הראשונה.

אבל - בניגוד למה שכתבת -
לי נראה שלא עניין ה"לעשות כביסה", ו"לעבוד במשרה מלאה" היה הטריגר.

אלא החופש.
עכשיו, כשהוא ברשות עצמו, הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה,
עם מי שהוא רוצה,
כמה שהוא רוצה.
למה צריך את ה Ball and Chain ?
תנו לחגוג . . .
 

superorti

New member
כן הוא גר לבד בפעם הראשונה

והוא לא מהטיפוס של החוגגים
לדעתי ייש משהו שלא הצלחתי לפענח. הוא באמת נמצא בבית הוריו עד שעות המאוחרות של הערב..כך שהוא מגיע הביתה לקראת -21:00-22:00. זה מוזר,תלותי,ילדותי מבחינתי.
מעניין מה יצא מכל הספייס והזמן שהוא רוצה לחשוב עם עצמו.
 
למעלה