שיחות טלפון בתחילת הקשר

DoubleInfinity

New member
שיחות טלפון בתחילת הקשר

היי

רציתי לשאול את דעתכם.

אני אישית בחורה שמהרגע הראשון שאני מתחילה לצאת עם מישהו, אעדיף לדבר כל יום לפחות שיחה ביום... (לא כל היום לחפור, אבל מרגיש לי נכון לדבר כל יום משום מה). לאו דווקא כי אני ממש מעוניינת בבחור - אלא כי אני מרגישה שזו עוד דרך להכיר ולהכנס לחיים אחד של השני...

ברור לי שכולנו שונים כמובן, אבל רציתי לדעת - האם גבר שמעוניין בי ירצה לדבר איתי כל יום? האם חלק יעדיפו לקחת את זה לאט, מפגישה לפגישה עם פחות דיבורים?

באיזשהו מקום אני מרגישה שאם מישהו רוצה אותי הוא ידבר איתי לפחות פעם ביום, אבל אולי התפיסה הזו שלי מוטעית מלכתחילה?

סתם כדי שתבינו למה אני שואלת: אני יוצאת עם מישהו שחברה הכירה לי, שלא ממש דיבר איתי לפני הדייט, בדייט עצמו היה נראה סופר מעוניין, ומאז הדייט עברו כמה ימים - אנחנו מדברים אבל ממש בקטנה (עד עכשיו שנינו יזמנו שיחות).

אני מאוד רוצה שזה יצליח הפעם כי ממש נדלקתי עליו וזה לא קורה לי הרבה, ואני לא רוצה לשבור את הראש ולהכנס לסרטים כהרגלי


ולכן אני פונה אליכם עם השאלה הזו. אשמח לדעתכם !
 
לדעתי, להמנע

גם כי עדיף בהדרגה.
וגם שיחות טלפון הן לא אותו דבר כמו פגישה פ ט פ. וגדולים וחכמים ייעצו לא לדבר הרבה בטלפון בשלב ההיכרות, כי זה משאיר טווח של "להשלים את התמונה על הבנאדם לפי הפנטזיות שלנו" ואז אנחנו או נתאכזב, או שנדבוק בפנטזיה הזו שנוצרה והקשר לא ילך לשום מקום.

עם כל הכבוד לטכנולוגיה אין תחליף ללראות את שפת הגוף ואת האדם בשלושה מימדים. בשיחת טלפון אתה פוגש חלק מאד מסוים מהאדם ולא את כולו כמכלול.

חוץ מזה שזה יכול להציק.
את עוד לא מכירה את הבנאדם, למשל: את לא יודעת אם הוא רוצה לדבר כל יום בטלפון בשלב כזה. אז תלמדי אותו ותכירי אותו וכך תדעי איך נכון להתנהג עם הבחור הספציפי הזה.
אני חושבת שעדיף להכנס לקשר לאט לאט. אם מתנפלים ומתחילים נורא אינטנסיבי זה מתפוצץ מתישהו.

אני באופן אישי (ואני נקבה) הייתי בורחת לקצה השני של העולם אם מישהו שרק התחלתי לצאת איתו היה מתקשר אלי כל יום. יש בזה משהו מחמיא אבל גם מלחיץ.
 

Shamy

New member
כשהייתי צעירה יותר הייתי אומרת כן

אבל התבגרתי קצת ומאז לדעתי דווקא פחות לדבר כל יום בטלפון אלא פעם בכמה ימים וגם אז בשביל לקבוע פגישה. הסיבה היא שכמו שכתבו לך פה זה שאין דבר טוב יותר ממראה עיניים. חוץ מזה אני גם גיליתי על עצמי שדווקא יותר מדי שיחות טלפון או וואסטאפ או כל מדיה חברתית אחרת בעצם ממסכת אותנו מהאדם פיזית ואנחנו לא יכולים לראות את שפת גופו ועל עצמי אני מעידה כמה פעמים דיברתי עם אנשים בטלפון ונשמעתי מעוניינת ובפועל ממש לא היה לי כוח בכלל לדבר איתם ואז חבל כי לא הצלחתי להעביר את המסר ונתקעתי. המיסוך הזה לעיתים חובה בחובו סכנה כי מרב דיבורים כמו חול אין מה לאכול ומעמיקים קשר רגשי עם מישהו שאתה לא מכיר ואתה עלול ליצור פנטזיה בראש שבמציאות תחוויר מאוד ותאבד ענייו בקשר וחבל. הצעתי בתחילת הקשר יותר להפגש פחות לדבר בטלפון בטח שלא כל יום (את גם לא מעוניינת ליצור רושם שיש לך יותר מדי זמן פנוי בידייך לטעמי האישי) וגם בדרך כלל עדיף לא לשים את כל הביצים בסל אחד זו דעתי לא כולם חייבים להסכים איתה כמובן. בהצלחה
 

Som30ne

New member
יש אנשים שנרתעים מלדבר בטלפון

אני אומר את זה כבר שנים.
עכשיו, סוף-סוף - גם כל שאר העולם מתיישר:
http://healthy.walla.co.il/item/3038224
(רק שהייתי מחליף, בכותרת המאמר את המילה "פחד" במילה "רתיעה")

אז - לפי מה שתיארת - סביר להניח שיש לו עניין בך,
כי אחרת לא היה יוזם שיחות (ואם יש לו רתיעה משיחות טלפון, אז קיום שיחות טלפון מהווה הוכחה חזקה יותר לכך שיש לו עניין).

נסו לבצע שיחות טלפון "קונקרטיות"/"מונחות מטרה" - כשהמטרה היא בסופו של דבר תיאום פגישה נוספת, ולא מריחת זמן בטלפון.
 

גברת ע

New member
לגמרי (אבל בערך חח)

אני לא מפחדת או נרתעת משיחות טלפון, אני פשוט לא אוהבת לדבר בטלפון.
מדברת לפעמים כי הרבה אנשים רוצים/צריכים את זה
 

נוסעת27

New member
לאט זאת לא מילה גסה

ואל תשכחי שיש אנשים שפחות אוהבים לדבר בטלפון..
אני ובן זוגי התחלנו סופר לאט, חוץ מוואטסאפים פה ושם כמעט לא דיברנו בטלפון בין הפגישות.. בהמשך ככל שהקשר התהדק התדירות גברה. קחי את זה באיזי. תני לעניינים לזרום ואם בא לך ממש שזה יצליח אל תלחיצי, תני לדברים להתגלגל בקצב שטבעי גם בשבילו ולא רק בשבילך.
 
שלום

לכל אדם מתאימים דברים אחרים. אני חושב שרצוי לשאול את האדם כל כמה זמן נוח לו שיתקשרו אליו, או אחרי שהיו כמה שיחות אפשר לשאול אותו אם המינון נוח לו. אני גם חושב שבתחילת קשר עדיף לדבר פחות, ואפשר ליצור קשר בדרך יפה מאד וטובה יותר ע"י מינון מועט יותר של דיבורים.
&nbsp
 

alongrin

New member
תלוי כמה זמן אתם יוצאים ביחד

אם זה רק ההתחלה של ההתחלה, אז ממש אין מקום לחפירות לתוך הלילה.
לא בוואטסאפ ולא בטלפון.
אם אתם כבר הגדרתם את עצמכם כזוג, אז בהחלט יש מקום להתעניינות יום יומית.
קיצר, קשר צריך להקדם כל הזמן.
את צריכה להרגיש שהוא מתעניין בך, ולא נזכר להתקשר אלייך כאשר הב#@# שלו מתחילות לכאוב.
 
למעלה