אשליות בהיכרויות...

ריאליסט

אהבה אחד הגורמים הכי חשובים בעולם. כל אדם וכמעט כל יצור זקוק לאהבה, מקבל ונותן אותה כל חייו. אהבה יוצרת קשרים שמכילים הערכה, דאגה ועזרה. מרגע שאדם נולד יש לו אהבה מהוריו. בלי אהבה קשה מאד לחיות, ילדים שגדלו בלי אהבה הפכו למפגרים.
 
אשליות בהיכרויות...

מחקרים טוענים שאין הבדל בין מוחו של הגבר לאישה, אך החיים מוכיחים אחרת,שיש הבדלים גדולים בין השניים בצורת החשיבה !
העניין מוכח מאוד גם בכל הקשור להיכרויות בכל גיל ובכל מצב (רווקות, גירושים, אלמנות, פרידה).האשליה אצל נשים מתמצאת בכך שיש פער ענק בין הרצון להכיר / תנאים להיכרות / פעולה להיכרות ועוד ,לבין - ההתנהגות בשעת אמת להיווצרות אותו קשר בין גבר לאישה.
לדעתי ,הנשים יותר מהגברים חיות באשליה שהן תשגנה בדיוק את מה שהן מחפשות ("תפריט אישי"), אך בפועל זה לא מתממש, אך הן נשארות שנים על גבי שנים (ומזדקנות) באותה אשליה ו"מנטליות נשית" ללא שינוי בהתנהגותן למרות אי הצלחתן להשיג את שחפצו.
מנגד לדעתי, גברים הרבה יותר ריאליים ומציאותיים ונותנים צ'אנס הרבה יותר גדול להיווצרותו של קשר גם כשלא כל הפרמטרים שחפצו נמצאים מהעבר השני של המתרס...!
ומכאן והלאה ממשיכה "המערבולת" של אשליות אצל שני המינים שזה יצליח,שישיגו את הפרטנר / ית ,אך זה בקושי קורה בפועל !
מה דעתכם , משני המינים...?
 
שלום

גברים נחשבים לבעלי חשיבה שכלית חזקה יותר, ונשים לחשיבה רגשית. מקובל שגברים יותר נוטים לאהוב מין וקשר גופני, ונשים יותר נוטות לחפש אהבה ורגש. אני משער שיש בזה משהו אבל זה כמובן לא לגמרי מדויק. שמעתי פעם שמישהו אמר שכשגבר בוגד הוא אומר לאישה שזה היה רק מין, וכשאישה בוגדת היא אומרת לגבר שזו הייתה רק אהבה, ובכך שני הצדדים מצדיקים את עצמם ומקבלים את מה שהם רוצים.
 

Shamy

New member
אני מתה על הסמנטיקות חכם סיני אמר

אם יש לך מחקר ספציפי תפרסם פה...עד כמה שאני יודעת מהרצאות של מדעי המוח יש בהחלט הבדלים ...מבחינה חברתית אולי התכוונת שכיום אין הבדלים. מה שכן רב ההבדלים שמדברים עליהם הם לאו דווקא קשורות לנורמות חברתיות עגומות ופגומות שסחבנו על עצמנו מימי הרנסנס ושאריות שלה גם כיום; אלא על הבדלים במנגנוני החשיבה שאולי נשארו כפתרון אבולוציוני שאני מאמינה שבעוד שנים מעכשיו גם יילכו וידעכו לאפס. דוגמה - גברים ונשים שניהם מנווטים נהדר אבל אישה מנווטת לרב דרך סימני דרך בעוד שגברים נוטים לנווט באמצעות חוש הזמן וכהנה וכהנה...
 
מטרת השרשור הייתה לא אקדמית אלא פרקטית...

השתמשתי בידע אישי שנחשפתי אליו מהתקשורת + נסיוני בתחום ההיכרויות.
אני מצפה כאן להתייחסויות אישיות,אנושיות ומעשיות לגבי ההגדרות שהגדרתי בהבדלים היום יומיים בין נשים וגברים המחפשים / מצהירים שהם מעוניינים ליצור קשר אישי.איך אתם רואים זאת בשטח ?
 

Shamy

New member
בשטח?

וולט דיסני השמיד לנו הנשים את המוח בגלל שלו באופן אישי הילדות הייתה קשה וזה בהתייחסות לממוצע הבחורות שאני מכירה. מצד שני יכול להיות שבטעות נפלתי לעבודות וסביבות חיים שהכילו יותר מדי בחורות שמאוד מאוהבות במוסד הנסיכות וסולם ערכים קלוקל שהגיע מהולמרק, אדון דיסני וחבריו...מי יודע אולי אם הייתי מגיעה לעבוד במשרד הנדסה שרובו מורכב מגברים הנשים שם היו שונות...אני נוטה לחשוב שבאופן גורף ההסללה המגדרית שיצרנו לעצמנו כחברה במאה ה21 צריכה לעבור שינוי כלשהוא כי מצד אחד כולם פמינסטים ופמינסטיות כפי שציינת (אפילו במגזר החרדי הדבר ניכר) ומאידך גם הגברים וגם הנשים נשארנו עם נורמות חברתיות כלשהן של המאה ה18 ...אלוהים רק יודע למה. כך שהיום אישה מצופה ממנה לעבוד כמו גבר אבל להיות מכילה, אוהבת ועגולה כדי שגבר ימצא בה מושכת מאשר אם תהא תחרותית ודורסנית וכריזמית כפי שגברים "רוצים" או חושבים שהם צריכים להיות ויראו בה כאישה לא תומכת מספיק. בעיניי שתי התפיסות מנוגדות זו לזו ויוצרות קלאש תרבותי חזק מאוד קל וחומר פרדוקס האישה המודרנית אני קוראת לזה. מקווה שזה ענה לך על השאלה.
 
למעלה