למה לה הולך ולי לא?

מתחילים איתה והיא עדין רווקה?

נשמע לי תמוהה שכולם מתחילים איתה והיא עדין לבד..
כנראה שהיא משדרת קלילות וזרימה ולכן זה מה שגורם לגברים לפנות אליה
&nbsp
בקשר אליך , יתכן שהבגדים , המראה האיפור \ חוסר איפור
התסרוקת הבעות שיש לך על הפנים .. משדרים דברים סותרים וזה מה שיוצר בעיה
&nbsp
נכון דיאטה זה חשוב ותורם לבטחון , אני בטוחה שאם תמשיכי את תביני ששום דבר לא בא בקלות בוודאי לא אהבה ולכן אם תעזרי לעצמך את תראי שזה יבוא לבד
ומה שבטוח אסור לך להשוות זה לא עוזר לך
&nbsp
&nbsp
 
הבעיה שלך היא עם עצמך.

למה את הולכת איתה? הבעיה שלך היא הדיעה הלא טובה שלך על עצמך, בלי שום קשר לשום חברה. תמצאי מישהי פחות יפה, פחות מתבלטת ומוחצנת ותלכי איתה ואולי זה יגרום לך לקבל בטחון.
 

crema10

New member
לגבי למצוא מישהי פחות יפה אז...

אז מאז שאני וכרךת את עצמי התחברתי לבנות יפות , ובנות שהן לא יפות ולא מעניינות באופי שלהם (כמוני)לא התחברתי בכלל ואפילו זלזלתי.
גם חברה הזאת שהיא באמת אני כיום סוג של מעריצה אותה , בעבר נרתעתי ממנה. כי היא בדיוק ההפך מבנות שהתחברתי אליהן מבחינה חיצונית. היא שמנמנה , לא נראית כוסית גם לא בפנים..פתאום תוך זמן קצר היא עשתה לי ביצפר
אחרי שנתיים וחצי היא השתדרגה וגם לפני זה התחילו איתה ולא איתי. למרות שבמבט ראשון לא התחברתי ליופי שלה , ואפילו זלזלתי כיום זה אחרת שינוי ב180 מעלות.
אני לא יודעת אם זה בגללה שהיא השתדרגה מבחינת היופי, אלא כי גיליתי אישיות שאהבתי אצלה , וזה גרם לי לראות בה יפה.
 

נהורית1

New member
לא כל האנשים שווים

את כל הזמן מספרת מה את לא, לא יפה, לא מושכת, שחורה כמו ערבייה וכו'. השאלה היא מה את כן, חוץ משמנה. תצטרכי לשנות את האופי ולהיות קצת פתוחה ובלי רגשי נחיתות, כי זה מה שסוגר אותך. לחייך יותר, להיות נחמדה יותר. גם חשוב מאד להתלבש בהתאם, כלומר בגד שיסתיר את הפגמים בגוף, לאו דווקה מודרני, אלא כזה שיראה עלייך טוב. קצת איפור עדין, לא גרוטסקי, אולי תסרוקת שונה ממה שיש לך עכשיו. ולא צריך עדשות מגע, תאפרי את העיניים כך שיגדילו את העיניים, תדגישי באודם רך את השפתיים, ככה תיראי אולי יותר מושכת.
ואם כל זה לא עוזר, אולי תיצרי קשר עם שדכנית אמינה. יכול להיות ששם תימצאי תשובה.
אבל לפי המסופר באגדות, המטבע נמצא ממש מתחת לפנס, שם הכי חשוך...

בהצלחה.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
את לא חושבת נכון

משהו שגוי בגישה שלך לגבי חברויות ואנשים בכלל. מראה חיצוני או לא א'ב' בחיים. על פי רוב בתגובות שלך את מייחסת חשיבות רבה מאד למראה חיצוני שלך ושל אנשים מסביבך ופחות (אם בכלל) עוסקת במהות, בתוכן.
לא רק שאת "ממגנטת" אליך אנשים שלא היית רוצה להתחבר אליהם וכאלו שדווקא כן היו מעניינים אותך לא "רואים" אותך, את בעצמך שופטת אנשים אחרים על פי מראה חיצוני ומתחברת רק אל "אנשים יפים".
למה?
הרי החיים והניסיון לימדו אותך שמראה חיצוני לא משחק תפקיד כל כך חשוב כמו שאת מייחסת לו. גם כאשר רזית וטיפחת את עצמך, עדיין, על פי טענתך, "לא התחילו" איתך. זה לא מלמד אותך משהו?

יקירתי, את צריכה לעשות חתיכת סוויצ' לא רק בראש ובחשיבה שלך אלא בחיים שלך. אם מה שאת עושה עד היום מוביל לתוצאה שהיא לא לרוחך, הגיע הזמן לחשוב על מעשים שיובילו לתוצאות אחרות ולנסות עד כמה שאפשר להימנע מהרגלים שנהגת בהם עד היום (זה נקרא, אגב, חשיבה בוגרת ואחראית). זה לא קורה ביום אחד, זהו תהליך וכמובן שרצוי למצוא איש מקצוע שילווה אותך בתהליך אם את חושבת שאת לא מסוגלת לעבור אותו לבד.

בראש ובראשונה, לדעתי, הגיע הזמן לחברים/חברות חדשים, הרבה יותר איכותיים ולא סתם פרצופים יפים.
בהמשך יש לחשוב על אופציות להכיר אנשים חדשים וגם גברים איכותיים. מה את עושה בחייך חוץ מעבודה? האם יש לך זמן ואפשרות לפעילויות אחרות, לחוגים למבוגרים, לסדנאות, לקורסים? האם את שוללת היכרויות מסוגים/מקומות אחרים חוץ מ"להתחיל" במקום העבודה או ברחוב?

דבר נוסף והכי חשוב, כמו שרוב המגיבים כבר כתבו לך, מה שאת מרגישה זה מה שאת משדרת. אין מה לעשות! ואת מודה שאת מסתובבת עם "פרצוף תשעה באב". בכתיבה שלך את משדרת לא רק יאוש מהמצב אלא גם חוסר בשלות בהתמודדות עם סיטואציות מסוימות וחוסר ניסיון בקשרים עם גברים.
את צריכה להבין דבר אחד חשוב: את זו את ומי שירצה אותך יקבל אותך כמו שאת. ומי שלא, לא קרה כלום, שילך לשלום ושיהיה בריא. את מיוחדת ואל תשווי לעולם את עצמך לאחרים. כדי שאת לפחות תרגישי יותר טוב עם עצמך, כדאי לך לעשות מה שעושה לך טוב, ואם לטפח את עצמך, ו/או לעשות משהו בנוגע למשקל יעשו לך טוב, לכי על זה. כשתעשי דברים שעושים לך טוב, את תרגישי הרבה יותר ותשדרי את זה כלפי חוץ.

ודבר אחרון (לגבי התגובה האחרונה שלך), כמו שאת לא תרצי לצאת עם גבר שנראה דיכאוני ומעצבן ולא מטופח חשבי איך אחרים מתבוננים עליך. וכמו שאת לא רוצה שיזלזלו בך, אל תזלזלי באחרים גם אם הם לא "יפים" לטעמך.

בהצלחה
 

crema30

New member
הנה שוב היא התקשרה

לספר לי שהייתה עם חברה שלה בדוכן פלאפונים , ושני בחורים פלרטטו איתה. שאלה מאיפה היא ובת כמה. אמרו לה שהיר נראית צעירה לגילה בשלב מסויים הגיעה לקוחה והיא ברחה להם. ואי זה כבר מתחיל לעייף אותי מעבר לקנאה. באמא שלי אני יקנה עדשות לא יתכן שהיא יפה יותר ממני קשה לי להשלים עם העובדה הזאת לזעזל
 

Debushka46

New member
הכל בראש שלך

תראי אני אישה שמנה! אבל סקסית בעלת בטחון עצמי ויודעת את זה
לא חסרים לי מחזרים מכל הגילאים ..זו אני מבחירה לא יוצאת עד עכשיו
תתלבשי ותמיד תהיי אסטטית ואל תפחדי להתחיל עם גברים!!
ביטחון עצמי מושך מאד.
סתם לצורך העניין סקס אני עושה באור....
 
למעלה