האם הדייט לא הצליח בגללי ?

חסוי 29

New member
בסדר אבל למה אתה מתעלם מהרמזים ששלחתי לה

הרמזים :

1. התמקדות בה, היא החשובה - שהיא תבחר את מקום וזמן הדייט, שיהיה לה יותר נוח להגיע לדייט מאשר איך יהיה לי, לשלם על המנה שלה כמו ג'נטלמן אמיתי
2. הדגשת האינטימיות שלנו - לא הזמנתי מכרים שלי להיות איתי בפגישה ולא אמרתי לה שעדיף שתבוא עם חברות שלה, תכננתי שזה יהיה ערב רק שלנו !

חבל שאתה לא קורא את כל מה שאני כותב כל ההודעות...

מה תגיד עכשיו ? מה היא ילדה בכיתה א' שהיא לא מבינה את הכוונות שלי ?
 

חסוי 29

New member
ואם אתה חכם גדול...

אז אתה לא חושב שאם אני מבהיר במפורש לבחורה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים שהיא מוזמנת לדייט, זה לא משתווה להצעה שלי שהיא תשכב איתי ?
אתה לא מסכים איתי שצריך קצת לשמור על מיסתוריות וערמומיות בצעדים שלך לכבוש אותה ? לא ?
 

חסוי 29

New member
ואני ייתן לך גם את הדוגמא ההפוכה

ישירות יתר זה גם חשוד...
כשהייתי תיכוניסט 2 בחורות מהשכבה הציעו לי לשכב איתי, אבל אני לא בטוח אם הן היו רציניות איתי או שהן הריצו בדיחה על חשבוני.
 

חסוי 29

New member
האם הדייט לא הצליח בגללי ?

אני בן 29 עם תסמונת אספרגר ( אוטיזם בתפקוד גבוה, הפרעת תקשורת ). עד עתה קיימתי יחסי מין רק עם נערות ליווי. מעולם לא לקחתי ברצינות את עניין חיפוש בת זוג, והיום יצאתי לראשונה בחיי לדייט. הבחורה שהזמנתי אותה לדייט הייתה בת 27 עם לקות אחרת, שעבדה איתי פעם כחצי שנה לפני 6-7 שנים. יצאנו לבית קפה. נתתי לה לבחור את מיקום הדייט, על מנת שיהיה קרוב יותר אליה לבית שלי כדי שיהיה לה יותר נוח מאשר ממני. לא התווכחתי איתה על איזה בית קפה ללכת, לא התווכחתי איתה על יום ושעות הדייט, הכל כדי שיהיה לה יותר נוח מאשר ממני. הצעתי לה, כמו גבר ג'נטלמן ממוצע, לשלם גם על מה שהיא אכלה בבית הקפה אך בסוף יצא שהיא משלמת על שניינו. דיברתי איתה בקול די ברור ( ורוב הזמן גם הסתכלתי עליה בזמן שאני מדבר ) במשך הדייט על מה היא לומדת באוניברסיטה, מה עושה אחותה, מה זה המועדון הזה שהיא הולכת אליו, היא גם דיברה איתי ושאלה אותי שאלות כמו איזה תוכנית טלוויזיה אני אוהב ומה אני לומד וכו'... גם קיוויתי שאבא שלה לא יחזיר אותה מהדייט כדי שאבא שלי יבוא ויחזיר אותה לבית שלה יחד איתי באוטו שלו, כדי להרשים אותה עוד יותר אבל לא כך קרה. עד אמצע הדייט היא עוד חשבה שהזמנתי אותה לבית הקפה כדי לחגוג איתה את יום ההולדת שלי שחל בתקופה זו עד שקצת הפתעתי אותה ואמרתי לה " זה היה דייט ". האם הייתי צריך להגיד לה כבר בטלפון - להדגיש שזה דייט ? היא הסבירה לי שבתקופה הזו של הלימודים בחייה היא מאוד עמוסה ולא יהיה לה זמן להיפגש איתי בעתיד ושגם לא נוכל להיפגש איתה לפעמים בבית שלה, כבקשתי. היא לא אמרה לי שהיא לא נמשכת אליי ( האם אתם חושבים שהיא שיקרה ולא אמרה את האמת כדי לא להשפיל אותי ? ) אך אמרה במהלך הדייט שהיא מקווה שאמצא לעצמי בת זוג, אף פעם , גם לא במהלך הדייט, לא אמרתי או רמזתי לה באיזושהי דרך שאני רוצה לשכב איתה, ( למרות שזה נכון, אני הייתי מוכן להיות בן הזוג שלה ). האם אתם חושבים שפעלתי לא נכון בדייט שבגלל זה לא קידם אותי לקשר רציני איתה ? ואם כן, אז איפה ? מה אפשר לשפר לדייטים הבאים עם בחורות אחרות ? והאם לספר לבנות זוג פוטנציאליות בעתיד שהיה לי דייט שנכשל ? יש לציין שכישלון הדייט לא מוסיף לי לביטחון שאמצא לעצמי מישהי ושגם הדייטים הבאים בחיי ייכשלו.
עוד משהו - אני הזמנתי אוכל אמיתי, והיא רק קינוח. היא הזמינה רק 2 קינוחים אבל היא הסבירה לי שזה בגלל שהיא לא רעבה כל כך ושהיא אחר כך לא תאכל בשום מקום אחר או בבית ארוחת ערב. אתם חושבים שזה בגללי ? שלא היה לה נוח לידי כל כך והיא משקרת ?
 

חסוי 29

New member
ועוד משהו

שכחתי לספר לה שיש לי אספרגר. אני עם הזיכרון החולני שלי זכרתי שהיא רצתה לצאת איתי לגלידה לפני 6 שנים, וזה מה שהדליק אצלי את הדרייב לגביה.
 

Som30ne

New member
לא הבנתי למה אבא שלך/שלה צריכים להסיע אתכם

אם יש לכם רשיון נהיגה - נהגו בעצמכם,
אם לא - יש מוניות.
מעבר לזה -
זה כנראה פשוט לא זה.
סביר ביותר שהיא לא נמשכת אליך - או לפחות - לא נמשכת מספיק כדי שהמשיכה תגבר על חוסר העניין.

לכולם היה דייט לא מוצלח.
לא צריך לגבר על זה עם אחרות - סביר להניח שזה מובן מאיליו שהיו כאלו.

מעבר לזה - עצם זה שהצגת את המפגש שלכם כמשהו אחד, כשבעצם התכוונת למשהו אחר - יכול להיות שיצר לה תחושה קצת קריפית.

בקיצור -
נתחיל מזה שהיא הסכימה להפגש איתך - כך שהיא כנראה לא סולדת/נדחית/נגעלת ממך.
אבל - היא כנראה לא רואה בך פוטנציאל למשהו מעבר לידידות.
 

חסוי 29

New member
חידוד

לשניינו אין רשיון נהיגה ! אבא שלי הביא אותי לדייט באוטו של המשפחה ואבא שלה הסיע אותה !
פשוט קיוויתי שלא יהיה מי שיחזיר אותה הביתה ואז אני ואבא שלי נחזיר אותה לבית שלה, כדי להרשים אותה ואז להשפיע עליה שתבחר בי, אתה לא מבין ?
 

חסוי 29

New member
חידוד הנושא

ההורים שלי גם ראו תמונה שלה והם אומרים לי שלא הפסדתי כלום ושלא שווה להתאבד על כך שהיא דחתה אותי.
נזכרתי בהזמנה שלה לגלידה איתי לילה אחד לפני כמה ימים.
אני חותם איתכם ב- 100 אחוז שיש לה לקות הקרובה לאספרגר.
היא לא רוצה ממני עכשיו גם שום טלפון ולכן אזהר גם לא לשלוח לה אס אמ אסים יותר כדי שלא תתלונן במשטרה. היא גם ככה גם עוד לפני הפגישה לא ענתה לי לאס אמ אסים אז בטח עכשיו .... לא ?
זה נראה לכם בסדר נו בסדר אפילו שהיא לומדת ועמוסה בתקופה כזו שהיא לא צריכה בן זוג ? יש כאלה שמתחתנים עוד לפני התואר הראשון !
כמה בן אדם יכול להיות לא מבין עניין ? שרציתי להכיר אותה לעומק ולא לחגוג את יום הולדתי ! מראש זה נקבע להיות ערב של שניינו בלי מכרים שלי וחברות שלה על מנת שתרגיש יותר בנוח...
 

חסוי 29

New member
יש לי רצון להתאבדות כי לדעתי אף דייט בעתיד לא יצליח

למרות שפסיכיאטר אחד אמר לאמא שלי שאני נחמד ויכול להיכנס למערכת יחסים זוגית ויועץ אחר אמר לאמא שלי שאפילו אני יכול להיות חבר של אישה בלי לקויות !
 
אל תרצה להתאבד

החיים חשובים, יקרים ומקודשים מאד גם אם יש בהם קשיים. כל אדם יכול למצוא אהבה, השתדל לתת אהבה מעצמך לאנשים החשובים לך ואז החברויות יתחזקו. חבל להתייאש.
&nbsp
&nbsp
 

חסוי 29

New member
נשבע לכם שהייתי מחכה עם עניין של לעשות מין כמה שהיא הייתה

שהייתה רוצה
 

חסוי 29

New member
אתם מסכימים שהתבגרתי ?

הרי בשבילה גם וויתרתי על תוכנית ספורט בטלוויזיה. והיא על מועדון שלה.
 

חסוי 29

New member
אתם צריכים להבין את המצב שלי

אני כנראה מכוער וגם לא תקשורתי ולכן זה מה שמכשיל אותי עם הבנות
 

justanotherme82

New member
תוהה אם אתה אמיתי

כי אתה כותב כמו פארודיה.
אבל בוא נניח שאתה אכן אמיתי. רצף ההודעות שכתבת פה ובצורה זהה בפורומים אחרים מלא כל כך בכשלים בינאישיים שאין לי אפילו את הרצון להתחיל למנות אותם. אפשר להבין למה אנשים ובפרט בחורות ירתעו מלנהל איתך אינטרקציה חברתית. אתה מציין שיש לך אספרגר, כלומר אתה מודע לכך שאין לך את היכולת לתפוס בצורה אינטואטיבית מה מקובל ולא מקובל בחברה. ממליצה לך בחום ללכת למאמן אישי או סוג אחר של מטפל שיעזור לך להבין את הכשלים שלך ומה הן נורמות ההתנהגות המקובלות הן בחברה והן בדייטים.
בהצלחה
 

חסוי 29

New member
יש פיתרון באופק

יש בקרוב פגישה בין משפחתי ליועצת מין לבעלי מוגבלויות. האם אז יהיה לי מין יותר בקלות ? והאם אז הוריי יידעו יותר איך לעזור לי בעניין הזוגי ?
 

justanotherme82

New member
לא נראה לי שיועצת מין היא דווקא הפיתרון

כי הבעיה שלך היא לא איך לגשת למין אלא איך לדבר עם בחורה או אם אנשים בכלל בצורה שתגרום להם לרצות להפתח אליך (התשובות שלך לשני אנשים שניסו לעזור לך בשרשור הזה למשל, אני מניחה שאתה לא מצליח להבין מה הבעיה בהן).
נשמע שאתה מכיר את החוקים היבשים, להביע עניין, להסתכל בעיניים, אבל הדברים הבסיסיים שבדרך כלל מניחים שברורים לאנשים כנראה שלך לא אינטואטיבים. למשל, שלא מזמינים בחורה לדייט "בהפתעה" בלי לספר לה שזה דייט. למשל שלהזמין בחורה לדייט לא אומר שאתה רוצה בהכרח לשכב איתה וגם אם כן, זה לא אומר שהיא תשכב איתך. למשל כל הקטע שיצא בסוף שהבחורה משלמת עליך למרות שאתה אכלת והיא רק הזמינה קינוח כנראה ממש פספסת שם משהו בשיחה הזו. בקיצור יש התנהגויות ומחוות שכנראה אתה מתקשה להבין וכדאי שיהיה מישהו שיעזור לך להבין אותם.
 

חסוי 29

New member
לא אומר שרציתי לשכב איתה בהכרח ?!

תאמיני לי שהייתי מוכן לשכב איתה, ותאמיני לי שהיא בכלל לא חתיכה ואם הייתי לוקח אותה לעצמי אז זה היה נחשב כאילו ממש אני מסתפק במועט.
איך את מסבירה את זה שבאתר askpeople חלק מהאנשים טוענים שהבחורה הייתה צריכה להבין כבר שזה דייט ?
אולי חלק מהמשימה שלי היא ושל קרוביי לעזור לי בעצם לגרום לאישה להימשך אליי ? אתם בעצמכם אומרים שלמשיכה יש משקל חשוב בהחלטה של בחורה האם להמשיך איתך קשר רומנטי או לא.
זו לא בדיוק יועצת מין, זו גם שדכנית. לפתח אותי בקשר החברתי והזוגי גם
 

חסוי 29

New member
סיכוי לקיים יחסים

הסיכוי שבחורה תסכים לסקס בדייט הראשון, ועוד שתיזום את זה בהתלהבות, הוא קטן מאוד.
 

חסוי 29

New member
בקשר לבחורה שהייתי איתה בדייט

שכחתי לציין שיש לה כרטיס באתר הכרויות.
 
למעלה