קשר מאוד מבלבל עם בחור... אני ממש צריכה ייעוץ

  • פותח הנושא edxx
  • פורסם בתאריך

edxx

New member
קשר מאוד מבלבל עם בחור... אני ממש צריכה ייעוץ

התחלתי לצאת עם בחור לפני חודשיים בערך, בדייט הראשון השתכרנו קצת ורצה שנקיים יחסי מין, ככה שבכל מקרה חשבתי שהוא מעוניין בקשר לא רציני, אבל טעיתי. מהר מאוד הוא אמר לי שהוא אוהב אותי, ואמר לחברים שלו שאנחנו בזוגיות רצינית, לפני שאמר לי... היינו בקצב שונה לגמרי, אני רק נפרדתי מהאקס ולא בדיוק חשבתי שמה שנכון עכשיו זה להיכנס לעוד קשר רציני, למרות שכן לקחתי את זה כאופציה במידה וזה ירגיש מאוד נכון. בכל פעם שדיברתי איתו על זה, שאני רוצה שניקח את הכל לאט יותר ושזה טיפה מלחיץ, הוא הסכים, אבל המשיך להתנהג כאילו שאנחנו ממש זוג ורב איתי אם לא רציתי לישון אצלו בסופ"ש, שזה היה לי תמיד לא נעים כי הוא גר עם ההורים, או לצאת איתו לאיזה מקום. אחרי חודש וקצת, זה כבר הספיק לי וניסיתי להיפרד, בכל פעם שאמרתי לו שהקשר לא מתאים ולא עושה לי טוב, הוא באמת בכה ואמר שהוא מרגיש שאני אהבת חייו ואף פעם הוא לא הרגיש כזה חיבור לבחורה והוא ילחם בשבילי ויעשה בשבילי הכל. הרגשתי אליו כל פעם יותר מידי אמפתיה, אמרתי לו שאנחנו צריכים הפסקה, הוא הסכים, אבל המשיך לשלוח לי הודעות, ואם לא נפגשתי איתו בסופ"ש רב איתי. הוא סוג של מנסה להכריח אותי להישאר איתו בקשר, ולעשות לי רגשות אשם ולגרום לי להרגיש בן אדם רע שמנצל אותו בכל פעם כשאני אומרת לו שאנחנו צריכים לנתק את הקשר. אני לא דיברתי איתו על מעבר לזוגיות רצינית, כמו שאמרתי הוא הגיע למסקנה לבד וסיפר לחברים ולמשפחה שלו, ואני גם לא ראיתי איך בחור אחרי פחות מחודשיים של הכרות, מספר לי שאני אהבת חייו ושהוא יפחד להתאהב שוב אם ניפרד. אני מעוניינת במישהו אחר, וכמובן לא אנסה לפתח איתו קשר עד שלא אפרד מהבחור הזה. זה נורא קשה לי ריגשית כי הוא באמת משחק לי על המצפון והאמפתיה וחושב שאני או מנסה לבגוד בו (לא נכון) או משחקת לו ברגשות, שלדעתי זה הפוך... אם הוא רואה אותי מדברת עם בחור הוא ישר שואל אותי עליו שאלות וחושב שאני ניסיתי לבגוד בו איתו.
מה לעשות במצב הזה? אני לא רוצה לפגוע בו, אבל הוא ממש סוחט אותי רגשית ונפשית ומתנהג בצורה מאוד ילדותית הרבה פעמים, מצד שני יש לי כלפיו הרבה אמפתיה איכשהו. שיחה רגילה על מה שאני מרגישה, לא עובדת כי הוא מתעלם מכל מה שאמרתי, ויום אחרי זה מתקשר כשהוא עצוב ובוכה כדי שנחזור לדבר, וגם אם אני אומרת שזה בכל זאת לא מתאים, הוא ישלח לי פתאום הודעות כאילו כלום לא קרה ואנחנו ביחד... אני לא יודעת איך להבין את הראש שלו בכלל.. אני מאוד צעירה ואין לי הרבה ניסיון חוץ מזוגיות אחת שנמשכה 8 חודשים. הוא גדול ממני ביותר מ5 שנים. אם זה יכול להיות קשור למצב, אז אני גם נראית מאוד טוב. אני באמת צריכה עזרה בזה....
 

DogsPCI

New member
אמממ... לדעתי:

הוא אוהב אותך. את לא אוהבת אותו.
אמפתיה, לעולם לא תספיק פה.

הוא בטוח ירצה להשאר איתך, ושלא תלכי - כי הוא אוהב אותך.
ובטח שיהיה עצוב ויבכה. חחח. הוא בן-אדם, עם לב שבור :).


את רוצה מישהו אחר? אז תעזבי את זה - לחלוטין.
ולכי על מי שאת כן רוצה... או אל תלכי. או בקיצור - אז, תעשי מה שבא לך
.

ואל תדאגי לעתיד שלו בלעדיך. זה יסתדר.
תדאגי להווה שלו - עם האשליה שהוא איתך.

נכתב באהבה. מקווה שגם כתבתי לעניין.

בהצלחה :).
 

Shamy

New member
לדעתי את צריכ לעזוב

אין ספק שהוא מאוד שקוע בך רגשית בעוד שאת לא שקועה בו באותה רמה וזה מתכון לאסון. עדיף לגמור עכשיו כשזה בחיתולים ולמצוא מישהו עם קווי אופי שיותר יתאימו לך.
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
לדעתי את צריכה לנתק קשר

לעשות איתו שיחה רצינית אחת ויחידה ולהבהיר שאין טעם להמשיך. וכשהוא שולח הודעות, לא להשיב. כשהוא מתקשר ובוכה לך המשיכי באותו קו והבהירי בצורה עדינה ורגישה שאין טעם. אני במקומך לא הייתי עונה.
האם יש לך אפשרות לדבר עם אחד החברים/מכרים שלו? כי אם את בכל זאת מרגישה חמלה ואמפתיה, לפחות תרגישי יותר רגועה שיש מישהו שיתמוך בו.

לדעתי הבחור קצת אובססיבי ויש בסיפור שלך סימנים של קנאה. לכן, עדיף לסיים עם הסיפור כמה שיותר מהר ובצורה עדינה ומתחשבת.
בנוסף, אני חושבת שאם באמת היה אוהב אותך, לא היה מנסה לשכנע אותך להישאר איתו בכל פעם מחדש כשאת מעלה את הנושא ("בכל פעם שאמרתי לו שהקשר לא מתאים ולא עושה לי טוב.."), ומשתמש בבכי כדי להמחיש לך כמה הוא אוהב אותך. זו מניפולציה ("הוא סוג של מנסה להכריח אותי להישאר איתו בקשר ולעשות לי רגשות אשם..."). אבל זו דעתי.

בהצלחה
 
את יודעת למה הוא ממשיך?

כי את מאפשרת את זה.
אבל מה שת באמת צריכה לעשות זה להחליט האם את רוצה להיות נחמדה או רוצה להיות חופשיה. הפעם אין פשרות. הפעם צריך לנקוט עמדה ולעמוד מאחוריה.
אז אם את מחליטה שיותר חשוב לך בחיים להיות נחמדה, אז תחזרי אליו, תתחתני איתו, תקחו משכנתא, תעשו שלושה ילדים וכל החבילה.
אם את מחליטה שיותר חשוב לך להיות חופשיה ממנו, אז תכתבי לו היום שהחלטת שהקשר לא טוב לך ושאת חותכת לגמרי (בלי להיכנס להסברים ופילוסופיות עמוקות. פשוט לא טוב לך). תחסמי אותו בוואטסאפ. אם הוא מתקשר אל תעני. אם הוא מנסה ליצור קשר אחר תנתקי.
לפעמים בחיים אי אפשר להיות גם וגם, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה... להתבגר זה אומר לקחת החלטה ולעמוד מאחוריה גם אם זה לא הכי נח.
סביר להניח שאם תהיי נחרצת, הוא יפסיק.
 

Shamy

New member
לייק לתגובה שלך

לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר!
 

קליט

New member
מבלבל

למה הקשר לא עושה לך טוב ? כי ניסית לקרר את הקשר, ואז הוא הפעיל תעלולים ?... התיעצות עם איש מקצוע יכול לכוון אותך מה לעשות, את יכולה למשל לסכם איתו לנסות למשך חודש חודשיים ובלי להתלונן, או להתנתק לחלוטין וזהו. על פניו נשמע שהבן אדם הוא לא בשבילך, את ראויה לטוב יותר, ואת חייבת לעזוב אותו, יתכן שאין לך כוח לצעד הזה, ולפני כן תצטרכי להיות משוכנעת שאת לא רוצה.
 

נהורית1

New member
לעזוב דחוף ביותר.

הבן אדם אובססיבי מידי, קנאי מידי, ותלותי מידי. חייך איתו יהיו לא נעימים בלשון המעטה. הוא בתחילה שואל 'מי זה'? אחר כך יהיו דפוסי התנהגות של בן אדם קנאי, שינתק אותך מהחברים כי הוא רוצה אותך לעצמו. אל תתרגשי מהבכי שלו, זה אדם מניפולטיבי שמנצל את התמימות שלך (אמרת שאת צעירה), ומנסה למשוך אותך למלכודת דבש שתברר כמלכודת רעה. חבל עליך לבזבז חיים על אחד כזה.
אגב, האם יצא לפני כן עם מישהי? אולי כדאי לגשש למה הוא נפרד ממנה?
 
למעלה