שאלה

שאלה

מה צריך לעשות כשחברה רומנטית שלי אומרת לי שמגע מסוים שלי מפריע לה ברגע מסוים? איך אפשר לדעת מתי המגע לא יפריע לה, במיוחד שהיא בעצמה לא יודעת להסביר למה מפריע לה וזה קורה די הרבה?
 

TotalCommnader

New member
תצטרך להיות יותר ספציפי אם אתה רוצה עצה משמעותית סה"כ אתה

אנונימי אז אין מה להתבייש.

אפשר כמובן להמנע מזה כי אנשים שונים אוהבים דברים שונים. אלא אם זה משהו חשוב. קשה לדעת ללא פרטים.

שמח שיש לך חברה. שתף איך הכרת אותה
 
תשובה

את חברתי החדשה הכרתי בכפר טיפולי קטן שאני גר בו כבר שנים. הצטרפה לכפר אחריי. כמה פעמים היינו חברים ועזבה אותי כידידים. היא ילדותית ולא יציבה נפשית, חסרת כושר שיפוט וסובלת ממחלות ומאובדן הורים. לכן קשה לה לשמור חברות זוגית. החברות שלנו מכילה קשר חומרי, לא שלם ולא אינטימי לגמרי אבל נשיקות וחיבוקים. הרבה פעמים בפגישותינו כשאני שם עליה את היד באיזושהי דרך או מלטף אותה, היא פתאום אומרת לי: "סליחה, מפריע לי", ואני לא יודע איך לפרש את זה.
 
מה זאת אומרת איך לפרש את זה?

היא אומרת לך מאוד בבירור כשמשהו לא נעים לה או מפריע לה וזה נפלא.
תקח את זה כפשוטו ותשמח על זה שהיא אומרת לך וכשהיא אומרת לך שמשהו לא נעים לה או מפריע לה פשוט תפסיק לעשות את זה באותו זמן.
 
זאת בדיוק השאלה שלי

אני מפסיק לאותו זמן, איך יודעים מתי לחזור לאותו מגע? בפגישה הבאה? כשנוצר מגע? כנוצרת תקשורת חדשה? מה הסימן?
&nbsp
 
אני חושבת

שאחרי זמן אתה יכול כבר להבין מה עושה לה נעים ומה לא ובאיזו סיטואציה. תנסה לחשוב מתי היא אומרת את זה ואם זה מגיע בזמן ספציפי כלשהו או כשזה נהיה לה יותר מדי. גם אין שום פסול בלשאול אותה אם דבר מסוים לא נעים לה באופן כללי או רק ברגעים מסוימים. ולמה לחפש סימנים אם אפשר לדבר בפתיחות על הדברים? תקשורת טובה היא הבסיס הכי חשוב לכל קשר.
 
הבעיה שקשה להבין אותה

היא מוגבלת מאד נפשית ומסתתרת בתוך עצמה, יש לה מחלות ואימה שאותה אהבה מאד מתה עליה לפני שנים. היא טוענת שהיא מסכנה. אין לה כושר שיפוט ואין לה הרבה יכולת לתקשר ולהסביר את עצמה ואת מניעיה. היא גם לא ממש בנויה נפשית לחברות קרובה, ולכן אנחנו לא בקשר חומרי שלם או קרוב אלא רק מתנשקים ומתחבקים. אני אתה כי אני מאד אוהב אותה.
&nbsp
&nbsp
 

שמים1

New member
פילוסוף יקר

פשוט לשאול בעדינות תוך כדי שאתה מניח ידך למשל על כתפה אם זה בסדר
לשאול בחיוך ובאיכפתיות ואז תדע אם אתה יכול להמשיך הלאה .
יש אנשים שלא תמיד אוהבים מגע פיזי ולכן חשוב לשאול .
כדאי גם לשוחח איתה ולשאול אם תרצה שתשוחחו יחד עם איש מקצוע או שיחה שלך איתך לנסות להבין למה המגע מפריע לה .
מגע פיזי חשוב מאוד בזוגיות ולכן חשוב שתבין מה קורה איתה .
 
העניין הוא

שבחברות זוגית נוגעים הרבה וקרוב, ואם בכל פעם שארצה לגעת בה אצטרך לשאול כבר לא תהיה חברות. בינתיים נפרדתי ממנה כידידים כי היא לא בוגרת לקשר חומרי קרוב.
&nbsp
 
למעלה